Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: със вътрешно горене
Местоположение: в средата на България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kiro rachnata » Нед 22 окт 2017 19:04


Задни спирачки 256мм. комплект от пасат б-5 НЕ стават за голф 4! Супорта е различен но апарата е същия.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Чет 02 ное 2017 22:00


Отскоро се загледах по АТЕ пауър диск на 288мм за 5х112 . Не намирам май на 288 ли тук при нас...уж гледах тук-там. Или ако ги има ще е кофти ценичката
Мернах две -три цени в немско за 230 кинта чифта+ накладките ( пак Ате ) или само дискове за 170 пари чифта ( мисля беше ) .
Мисля да ги турна на А4 Б5 . Принципно съм в чуденка дали и на него да не премина на 312 диск ( както на другата ми кола, където ефекта е чуден меко казано :) ) . Но пък ще съм задължен да сменям и колелетата, а имам два комплекта с перфектни летни тазгодишни и на две години зимни с 15-ки капли. Ще ми дойде нанагорно сега, джанти/гуми...
А така само 230 пари за хубави дискове + накладки ( въпреки, че наскоро сменях накладки Текстар-ки отпред ) и едно двойно серво на спирачките за 50-60левчета и ще спираме доволно добре.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1119
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubo007 » Пет 03 ное 2017 8:51


samo_pechka написа:Отскоро се загледах по АТЕ пауър диск на 288мм за 5х112 . Не намирам май на 288 ли тук при нас...уж гледах тук-там. Или ако ги има ще е кофти ценичката
Мернах две -три цени в немско за 230 кинта чифта+ накладките ( пак Ате ) или само дискове за 170 пари чифта ( мисля беше ) .
Мисля да ги турна на А4 Б5 . Принципно съм в чуденка дали и на него да не премина на 312 диск ( както на другата ми кола, където ефекта е чуден меко казано :) ) . Но пък ще съм задължен да сменям и колелетата, а имам два комплекта с перфектни летни тазгодишни и на две години зимни с 15-ки капли. Ще ми дойде нанагорно сега, джанти/гуми...
А така само 230 пари за хубави дискове + накладки ( въпреки, че наскоро сменях накладки Текстар-ки отпред ) и едно двойно серво на спирачките за 50-60левчета и ще спираме доволно добре.


В интеркарс имат такива дискове. И аз бях в дилема 288 или 312 и се метнах на 312, но не съм доволен! колата със 280мм спираше с по малко усилие на педала
Кажи за това двойно серво, че не съм чувал, може и на лично


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пет 03 ное 2017 11:30


Снимка от нета :
Двойно серво ауди.jpg

lubo007 написа:Кажи за това двойно серво, че не съм чувал, може и на лично

Пуснах ти един линк на лично :th_up


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1119
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubo007 » Пон 06 ное 2017 17:46


samo_pechka написа:Снимка от нета :
Двойно серво ауди.jpg

lubo007 написа:Кажи за това двойно серво, че не съм чувал, може и на лично

Пуснах ти един линк на лично :th_up

това двойно серво, на кои модели го има? Четох за аудитата, но за VW :icon_sad


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пон 06 ное 2017 20:29


Честно казано не съм се задълбочавал. Знам, че има такъв вакуумен усилвател, който ще стане на 110% при мен :) за други коли нямам мнение.


Потребителски аватар
yobremove
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
Автомобил: VW Bora
Двигател: 1.9 AHF
Местоположение: Pernik

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот yobremove » Пет 10 ное 2017 17:46


Малко офф-топик, но да се посмеете. Останах потресен, като видях дебелината на спирачния диск, а клиента даже попита майстора: "Не може ли още да изкара". Не знам дали личи на снимката но дебелината на диска е максимум 2мм.
Прикачени файлове
Disk.JPG


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 337
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Voluminer » Пет 10 ное 2017 23:49


То не е за смях колега, за рев е...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Съб 18 ное 2017 23:39


Ужас. Те станали като циркуляри.
И да не съм офф: Вече спираме прилично. Използвах момента и смених вакуумния усилвател, барабар с помпата от А4 със 116к.с. мотор . Доволен съм. След НГ ще взема и един чифт Ате пауър диск на 288мм и спирам със спирачния тунинг .
двойно серво а4 афн.jpg

двойно серво а4.jpg


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1119
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubo007 » Пон 20 ное 2017 16:44


samo_pechka написа:Ужас. Те станали като циркуляри.
И да не съм офф: Вече спираме прилично. Използвах момента и смених вакуумния усилвател, барабар с помпата от А4 със 116к.с. мотор . Доволен съм. След НГ ще взема и един чифт Ате пауър диск на 288мм и спирам със спирачния тунинг .
двойно серво а4 афн.jpg

двойно серво а4.jpg

еее искам и аз.
кажете за голф 5 какво да сторя :gruebel


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4706
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот hvp800 » Пон 20 ное 2017 19:21


lubo007 написа:кажете за голф 5 какво да сторя :gruebel

Намираш си съпорти , дискове и апарати от Г5 , Г6 ГТИ , Р , и си номер едно. Диска е 345 мм и ще ти трябва минимум 17-джанта :deal
За многобутално брембо няма да ти казвам , че там цифрата е неприятна :biggrin


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пон 20 ное 2017 19:30


lubo007 написа:еее искам и аз.

Честно казано не очаквах чак толкова добър ефект с малките дискове ( стандартните ). Настина бях чел едно-друго , но си мислех, че леко се преувеличава.... Мина малко време докато посвикна . Днес я покарах насам/натам с по-резки спирания. Определено за по-пълен ефект ще иска и други гуми с по-голямо контактно петно към пътя :), а ако се комбинира и със 312 диск отпред, усещането ще е пълно :) . Но аз съм лежерно настроен водач, пък и нещо ми минаха спортните мераци, та това ще ми стига като ефект.
Благодаря и на колегите, които споменаха и ми препоръчаха това двойно серво, щото и аз не знаех, че има такова вграждано оригинално при нас.


atrt
Дублиран kossis
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 08 яну 2017 16:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот atrt » Пон 20 ное 2017 19:49


При Пасат 5,5 е стандартно сервото. Ти на Ауди А4 ли го сложи ? И с какъв мотор е ?
На ЛС ти пратих един въпроси за казанчето което е като моето да не разводнявам темата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пон 20 ное 2017 20:33


А4 с АФН е . Донора пак беше А4, но ПД с 116к.с и мисля автомат ( това не съм сигурен на 100% ), Нямам представа, дали ги има по всичките А4 с ПД мотор, може и да ги има по-често по тези с големите мотори , 2.5 ТДИ примерно или ако са с автомат . Стана оригинална работа :)
П.п. Писах ти на Лс


atrt
Дублиран kossis
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 08 яну 2017 16:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот atrt » Пон 20 ное 2017 20:45


Ами предполагам че това двойно серво се слага и на дизелите с вакуум помпа. Там вакуума е по слаб и ако се натиска многократно педала се втвърдява бързо.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта