Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cvetomir-Panchev
Мнения: 294
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Съб 20 яну 2018 9:40


w_smith написа:Да. Дават се на късо двата пина на буксата за датчика и не свети лампата на таблото.

А защо се слагат такива,тя цената е почти същата.




Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 89
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: чайник

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот slavi3331 » Пет 09 мар 2018 21:29


При голф 3 4х100 при преминаване от задни барабани към дискове шенкелите и лагерите същите ли са?Как стоят нещата със спирачните маркучи? :smile


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 450
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Polo GTI
Двигател: AJV
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Iago » Пет 09 мар 2018 22:05


Мога да ти дам отговор само за шенкелите.. или по-точно главините. Не са същите, защото тези за барабан нямат уши за монтиране на спирачните апарати.


Explode12
Мнения: 242
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Explode12 » Съб 10 мар 2018 0:37


Лагерите до колкото знам са същите, осите са различни. Спирачните тръби са различни поне при голф 2, но с огъване се получават нещата. Аз ползвах супорти от голф 2 и апарати от голф 4, маркучи от пасат б5 предни(банджо са, дължината е Тамън). Може да ползваш дискове от поло, главини с лагера(като преден лагер е, ама е по-скъп ако се развали) и оси пак от поло(много по секси е и си 10 точки по-готин 8) )


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 89
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: чайник

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот slavi3331 » Нед 11 мар 2018 23:51


Ще го имам впредвид за поло частите :D Благодаря за съветите скоро ще започва събирането на чарколяка.После ще се пипне и предната част на спирачките,но за там си е достатъчно добре обяснено. :biggrin


Потребителски аватар
Iv0o0o0
Мнения: 288
Регистриран на: Чет 04 юни 2009 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Iv0o0o0 » Нед 01 апр 2018 23:14


Искам да попитам при конверсията от 232 към 256 задни на голф 4 има ли разлика между апаратите 256 от кола само на предно и от кола 4х4, защото намери това из нета:
The standard 232mm Solids can be upgraded for the 256mm Vented setup, the bigger carriers & calipers just bolt straight on if they come from a 2WD car. If the calipers & carriers have come off a Quattro/4 Motion then you will need some 6mm spacers.
Мога ли да си търся апарати и от 4х4 при положение че карам с 25мм фланци отзад или да огранича търсенето на такива апарати от коли само с предно? :gruebel


Потребителски аватар
TDIpower_
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот TDIpower_ » Нед 27 май 2018 19:27


Здравейте колеги минах на апарати от 1.9тди АРЛ и има едно тракане на преден десен апарат при неравности а като натисна леко спирачката и спира това тракане? на какво може да се дължи това?! Благодаря предварително. :)


Zdravko Zankov
Мнения: 9054
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 27 май 2018 20:18


Износен водач?
Или тропат накладките.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта