Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 26 ное 2006 12:27


Нема значение колега, важното е че темата е готина и полезна :lol: пък и вече си свикнахме да я търсим тук...
Стой, това товйто чудо искам да го видя някой път, ти на сбирки в Пловдив не идваш ли?




Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Вто 28 ное 2006 11:19


Plamen_VR6 написа:Нема значение колега, важното е че темата е готина и полезна :lol: пък и вече си свикнахме да я търсим тук...
Стой, това товйто чудо искам да го видя някой път, ти на сбирки в Пловдив не идваш ли?


Тва мойто по улиците не е многа редно да го карам,щот ше ме арестуват. :D


stoian
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoian » Вто 28 ное 2006 18:34


колеги,и аз се ядосах на пиербурга и оня ден сложих ладов.върви яко.сега и засичам разхода.още малко работа има по жилото за газта.голф 2 1.6 след няколко дена ще сложа снимки.за 60-70 лв си решавате много проблеми


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 28 ное 2006 19:41


stoian написа:колеги,и аз се ядосах на пиербурга и оня ден сложих ладов.върви яко.сега и засичам разхода.още малко работа има по жилото за газта.голф 2 1.6 след няколко дена ще сложа снимки.за 60-70 лв си решавате много проблеми
Да така е,разхода няма да е като с Пиербуга но е приемлив а и вървенето е по добре.Така че си заслужава според мен :wink:


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Чет 30 ное 2006 13:56


Трябва харата който сме с ладов карб да си направим клуб ДААЗ

:drinking:


stoian
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoian » Чет 30 ное 2006 20:56


stoi,имаш право.не съм очаквал такъв вървеж от голфа.горе долу разхода е около 10-11 на 100(градско),но трябва да се направи и по фина настройка.жигльорите на карба са 130 на 150.ще пробваме и с по-малки.трябва да вържем и газовата и сутрин пали без смукач.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 30 ное 2006 22:17


Ето малко техн. данни за карбуратор "Озон"
Озон


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 01 дек 2006 1:01


stoian написа:stoi,имаш право.не съм очаквал такъв вървеж от голфа.горе долу разхода е около 10-11 на 100(градско),но трябва да се направи и по фина настройка.жигльорите на карба са 130 на 150.ще пробваме и с по-малки.трябва да вържем и газовата и сутрин пали без смукач.


и аз още не съм вързал смукача. аз бая подбирах жиглиори докато ми хареса как върви, Но вече непомня какви са, последния път ми даде 15-16 с OMV 100 на дълго при здраво каране. а на газ 7-8 при 100-110

Последна промяна от Stoi на Пет 01 дек 2006 1:06, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 01 дек 2006 1:03


Li4o написа:Ето малко техн. данни за карбуратор "Озон"
Озон


Много числа тука , много нещо . Ошашавих се :shock


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 01 дек 2006 1:07


бтв.. някой със смененен карбуратор идва ли на клубните срещи.. ако да много искам да видя колко повече върви от пиърбурга :).. не искам да звуча предизвикателно а просто искам да видя за себе си дали си заслужава цялата тази разправия :).


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пет 01 дек 2006 4:38


Muncho написа:бтв.. някой със смененен карбуратор идва ли на клубните срещи.. ако да много искам да видя колко повече върви от пиърбурга :).. не искам да звуча предизвикателно а просто искам да видя за себе си дали си заслужава цялата тази разправия :).



Не си....


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 01 дек 2006 8:30


си, си !


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 01 дек 2006 15:04


На мен все още не ми е ясно защо колегите подменят немските вакуми със руски...в смисъл такъв че лостов Вебер от Лада 1600 е доста по-опростен от ДААЗ, а не е ли основната причина за конверсията по-опростената конструкция...


Потребителски аватар
zezar16
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zezar16 » Нед 06 апр 2008 20:58


Дави кажа на пасата сложих от москвич 1500 79година ,те са с подобен ВЕБЕР като Жигулските без вакууми,явно жигльорите са разли4ни и дупките за захващане са по широки от ладовите.Тоз пасат е от по старите с надлъжно разположен двигател като АУДИ 80 .двигателя е 1,6 75 к.с.Тук работите са значително облекчени -просто има място за филтъра .Жигулския си пасва и капака се затваря без проблем.За смукача взех на москвича жилото и го закачих за жилото на парното.Е крана за парното сега е отка4ен, но лятото не ми трябва ,а зимата 6те си го отворя на 1/2 и без това до сега не съм го оварял повече.Та смукача сега се регулира от лоста за парното в купето.Относно вървежа -доволен ,е над 140 не 6те да дига ,но бял кахър е това . Карбуратора е свален от москвич в движение който дойде на ход в автоморгата и освен по4истване друго не му е барано.Разхода е 10 градско ,на възпитано каране ,15 на просташко и 8/100 извън Варна -Шумен при 3-4 градуса околна температура с 2 човека.лятото може и да свали.И снимки имам но някой да ме светне как да ги кача ,че не6то не успявам.[/img]


kilowat
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот kilowat » Пет 02 юли 2010 14:45


здравейте на всички които искат да измахат гадината от Голф-овете си наречена pierburg !ето и при мен какво се получи :
сложих си карбуратора тип "озон" на голфа но има проблеми дифузьорите ми се струва че му идват големи и това създава ядове измих го целия лъсна като нов всички дюзи и жъгльори бяха продухани ( капитално въстановителен ремонт претърпя ) взех го втора употреба за сумата от 15 лв и смених всичко което трябваше да се смени правих го по описание защото нямам голям опит с карбураторите .
на газ и на бензин се държи по еднакъв начин първият дифузьор има тапа в последствие се оказа че и вторият трябва да има .
двигатела на голф-а ми е 1.3 и според " ВАЗ-аджийте" има много по-голям вакум на колекторите от колкото на жигулито и сега се чудя карборатора ли не е подходящ или аз правя някоя много голяма грешка .
ако някой е слагал "озон" на двигател 1.3 на голф да пише дали изобщо става.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта