Нема значение колега, важното е че темата е готина и полезна пък и вече си свикнахме да я търсим тук...
Стой, това товйто чудо искам да го видя някой път, ти на сбирки в Пловдив не идваш ли?
Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Да така е,разхода няма да е като с Пиербуга но е приемлив а и вървенето е по добре.Така че си заслужава според менstoian написа:колеги,и аз се ядосах на пиербурга и оня ден сложих ладов.върви яко.сега и засичам разхода.още малко работа има по жилото за газта.голф 2 1.6 след няколко дена ще сложа снимки.за 60-70 лв си решавате много проблеми
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Ето малко техн. данни за карбуратор "Озон"
Озон
Озон
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
stoian написа:stoi,имаш право.не съм очаквал такъв вървеж от голфа.горе долу разхода е около 10-11 на 100(градско),но трябва да се направи и по фина настройка.жигльорите на карба са 130 на 150.ще пробваме и с по-малки.трябва да вържем и газовата и сутрин пали без смукач.
и аз още не съм вързал смукача. аз бая подбирах жиглиори докато ми хареса как върви, Но вече непомня какви са, последния път ми даде 15-16 с OMV 100 на дълго при здраво каране. а на газ 7-8 при 100-110
Последна промяна от Stoi на Пет 01 дек 2006 1:06, променено общо 2 пъти.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Li4o написа:Ето малко техн. данни за карбуратор "Озон"
Озон
Много числа тука , много нещо . Ошашавих се
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дави кажа на пасата сложих от москвич 1500 79година ,те са с подобен ВЕБЕР като Жигулските без вакууми,явно жигльорите са разли4ни и дупките за захващане са по широки от ладовите.Тоз пасат е от по старите с надлъжно разположен двигател като АУДИ 80 .двигателя е 1,6 75 к.с.Тук работите са значително облекчени -просто има място за филтъра .Жигулския си пасва и капака се затваря без проблем.За смукача взех на москвича жилото и го закачих за жилото на парното.Е крана за парното сега е отка4ен, но лятото не ми трябва ,а зимата 6те си го отворя на 1/2 и без това до сега не съм го оварял повече.Та смукача сега се регулира от лоста за парното в купето.Относно вървежа -доволен ,е над 140 не 6те да дига ,но бял кахър е това . Карбуратора е свален от москвич в движение който дойде на ход в автоморгата и освен по4истване друго не му е барано.Разхода е 10 градско ,на възпитано каране ,15 на просташко и 8/100 извън Варна -Шумен при 3-4 градуса околна температура с 2 човека.лятото може и да свали.И снимки имам но някой да ме светне как да ги кача ,че не6то не успявам.[/img]
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
здравейте на всички които искат да измахат гадината от Голф-овете си наречена pierburg !ето и при мен какво се получи :
сложих си карбуратора тип "озон" на голфа но има проблеми дифузьорите ми се струва че му идват големи и това създава ядове измих го целия лъсна като нов всички дюзи и жъгльори бяха продухани ( капитално въстановителен ремонт претърпя ) взех го втора употреба за сумата от 15 лв и смених всичко което трябваше да се смени правих го по описание защото нямам голям опит с карбураторите .
на газ и на бензин се държи по еднакъв начин първият дифузьор има тапа в последствие се оказа че и вторият трябва да има .
двигатела на голф-а ми е 1.3 и според " ВАЗ-аджийте" има много по-голям вакум на колекторите от колкото на жигулито и сега се чудя карборатора ли не е подходящ или аз правя някоя много голяма грешка .
ако някой е слагал "озон" на двигател 1.3 на голф да пише дали изобщо става.
сложих си карбуратора тип "озон" на голфа но има проблеми дифузьорите ми се струва че му идват големи и това създава ядове измих го целия лъсна като нов всички дюзи и жъгльори бяха продухани ( капитално въстановителен ремонт претърпя ) взех го втора употреба за сумата от 15 лв и смених всичко което трябваше да се смени правих го по описание защото нямам голям опит с карбураторите .
на газ и на бензин се държи по еднакъв начин първият дифузьор има тапа в последствие се оказа че и вторият трябва да има .
двигатела на голф-а ми е 1.3 и според " ВАЗ-аджийте" има много по-голям вакум на колекторите от колкото на жигулито и сега се чудя карборатора ли не е подходящ или аз правя някоя много голяма грешка .
ако някой е слагал "озон" на двигател 1.3 на голф да пише дали изобщо става.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта