Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Пет 26 дек 2014 20:07


Без физически оглед не става...




Mishoka1
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 20:46
Автомобил: vw golf 2
Двигател: 1.8

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Mishoka1 » Пет 26 дек 2014 20:17


Е както и да е ,то горе долу сега е добре поне не изгасва като пуснеш газта ,благодаря все пак колега за съветите :beer


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 17 фев 2015 19:48


До всички които карат с ладов/жигулов карб голфовете си(на газ),моля споделете кой метод за смесване ползвате?Плочка горна или долна или щуцери може би,а също така и за настройките на газ?
От няколко дни съм с ДААЗ на моя голф МК2 1,6 и като за начало съм много доволен,пали добре,работи много добре,но върви до отварянето на втората клапа и тогава започва едно бучене и забиване,иначе до отварянето на втората клапа върви доста добре,мен лично ме съмнява смесителят(долна плочка),който е пластмасов модел какъвто аз лично за първи път виждам,пробвах различни настройки пускам-намалям от тройника и пак глъхне!

Моля споделете,дайте насоки :bowdown


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Вто 17 фев 2015 19:51


Хубаво е засмукването на газта да става ПРЕДИ дроселовата клапа. Дали с щуцери или плочка... въпрос на избор. Аз бих опитал с щуцери.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 17 фев 2015 19:56


И на мен ми се иска да пробвам с щуцери но без дупчене на карба а да ги пусна отгоре,някак не ме кефи идеята за дупченето!Но все пак да събера мнения :love.vwclub


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Вто 17 фев 2015 19:58


То не е проблем, ама как ще се справиш с клапата на смукача на първа камера? Иначе на втора можеш да пуснеш една тръбичка надолу...
Опитай с горна плочка като не искаш да го дупчиш.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Вто 17 фев 2015 20:08


И що не щеш да дупчиш?


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 17 фев 2015 20:08


Ми,не знам,дали ще е голям проблем ако едната тръбичка/щуцер е по-къса(тази която ще бъде откъм смукача?Иначе изрових много стара тема в която колега го е правил тоя номер и е доста доволен(пак на двукамерен карб!


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 17 фев 2015 20:10


muns61 написа:И що не щеш да дупчиш?


Ами бих продупчил,не ми се свиди за карбуратора но на едната камера малко куцо ми идва,ако можеш да подскажеш със някоя снимчица нещо :rolleyes


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Вто 21 ное 2017 15:05


Да повдигна малко темата.
Понеже Пиербурга ми въобще го няма на бензин,а и в последно време на газ почна да прави мизерии с оборотите съм се насочил към карбуратор от Лада,изцяло механичен.
Кой модел карбуратор ще ми препочъвате и имате ли някакви идея за закрепването му към колектора?
Дали ще работи добре и на двете горива?


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Съб 09 дек 2017 21:07


Хайде де,не останаха ли хора каращи такива коли с модифицирани карбуратори,че моя нацяло сдава багажа?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Bai Sando » Съб 09 дек 2017 21:17


Аз слагах такъв,но не бях доволен и си оправих моя.При теб е по-сложен от моя.
По-добре потърси от някоя западна кола с карб. и горе долу същите коне.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот beuchat » Съб 09 дек 2017 23:34


Кейхин съм се отказал да търся,защото или няма,или ако има са в окаяно състояние и струват много.
А тия ладовите механичните доста ги хвалят,а и били копие на Вебер.Ремонтния комплект и жигльорите се намират много лесно и струват жълти стотинки дето се вика.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Bai Sando » Нед 10 дек 2017 0:03


Знам.Аз взех уж от жигула 2101,после се оказа,че е от 2103 демек 1500 кубиковия мотор.
За без пари му смених всички уплътнения и жигльори,но поне при мен давеше мотора поради по-голямите клапи.Наложи се да му огранича въздуха с една ламаринка та да може да върви горе-долу добре.На бензин постоянно ми променяше работата на празен ход и в студа дори при опънат смукач пак трудно ми палеше.
Може би ако си беше от 1200 или 1300 кубиковия мотор,щеше да е по-добре,но на мен поне ми писна да го човъркам и си върнах пиербурга.
От опел и фиат имат вебер,който е по-безпроблемен карбуратор.
Нека Мунс 61 се включи в темата,той е по-запознат моделите карбуратори. :th_up


Потребителски аватар
caro
Мнения: 551
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот caro » Нед 10 дек 2017 9:25


Карбураторите ДААЗ за ВАЗ са около 10 модела така ,че е важно да се избере правилния модел ,ако ли не то поне да се пренаредят жигльорите за точната кубатура на мотора.Този който е избрал Санди 2103 е карбуратора с най-големи жигльори и дифузьори \най-горящия и най-вървящия\ и ,ако е модела без ел. жигльор за празен ход е много гаден за каране в Голф защото има склонност към дизелинг.Иначе ето как си направих Аудито скоро почвам и ГоУфа.

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта