Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Flatmo » Чет 17 авг 2006 22:51


Колата е Голф 2 производство 84г. с двигател 1.6 EZ.
След като ми писна да се занимавам с прищевките на Пиербург-а с баща ми решихме да потърсим странно решение както е направил Stoi. Купихме един карбуратор от Лада 2105. Изчистихме го, сменихме мембраните и го монтирахме на колата. Относно монтажа ето малко снимки какво представлява нашата версия на фланец за закрепване на карбуратора към всмукателния колектор:
Самия колектор
Изображение
Долната основа на фланеца - малко недодялана но работим общо взето в полеви условия. И всъщност не е толкова ръбата колкото е излязла на снимката. Особено отвора посредата. :?
Изображение
Една от гарнтурите
Изображение
Втората плочка от преходника плюс още една гарнитура
Изображение
Карбуратора сниман отпред маркуча който излиза от него отива към делкото.
Изображение
Карбуратора сниман странично - към тези лостчета в последствие вързахме жилото на газта.
Изображение
Жилото го вързахме тази вечер и беше тъмно за снимки пък и ме е срам как го направихме малко в стил "българина без тел не може". Смукача също в момента представлява една жичка, но той не се ползва изобщо дори и при студен двигател след като жилото на газта е вързано вече.
Все още трябва да измислим по-надеждно закрепване на жилото на газта и как да сложим въздушен филтър.
Долу горе нагласихме празния ход на 900 оборота но трябва да се ходи на елкон. Въпреки, че държи обороти припуква от ауспуха на празен ход.
Тази вечер изпробвах колата. Без въздушен филтър :oops: оказа се, че въпреки новите мембрани втората клапа на карбуратора не се отваря поради което колата набира малко по-бавно и като стигна 4000 оборота просто двигателя остава в това положение и почва да ръмжи странно.
Това е за сега утре ще ходя на специализирана помощ. Пък да видим кво ще каже майстора - може да ме нахрани, че съм развалил хубавата кола и да ме накара дъ върна пиербурга... :wink:




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 17 авг 2006 23:24


Колега много добро решение и бъди сигурен че ако карба е в час колата ще върви повече отколкото с пиербурга.Има и други от форума с такава трансплантация и са много доволни.И въпреки всичко аз бих ти препоръчал карбуратор от ЛАДА 1500 с механично отваряне на втората клапа понеже тези озоновите които сте сложили и вие са малко капризни иначе са по икономични.Браво и разкажи после какво е станало :wink: п.п До колкото знам чисто нов карбуратор не е много пари :wink:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Чет 17 авг 2006 23:27


Нов такъв е точно 100лв.
Този го купих за 25лв.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 17 авг 2006 23:28


:да:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пет 18 авг 2006 0:57


За 1,6 най-доброто е карб от вектра 1,6. Питай некой майстор и ще се убедиш. Върви супер при това доста икономично.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

opa

Мнениеот Stoi » Пет 18 авг 2006 13:28


Бравос до тук :D Значи малко помощ да ти дам ! Трябва да подбереш всички жиглиори ! Сега лошото е че мойте ги забравих вече. ама ако искаш ще ги сваля да видя какви размери бяха ! За жилото мога да ти снимам как аз съм го направил също и въздушния филтър ! Абе ей ся ша ги снимам ! След 1 час са тук снимките ! И да знаеш на газ ако караш забрави за скорости над 120 :D Карането е възможно само на първа клапа ! Ката отвори втора и забива. Просто с тоя карб и ладовата плочка неможе да се получи нужния вакум за да работи и с двете отворени клапи ! А и друго , регулирай си хода на вакумната мембрана за втора клапа ! Затова забива . Ще видиш на снимките как ! Смукач не съм връзвал ! И друго се сетих . Много добре провери дали не ти смуче въздух между прехода. Взема ли дори малко въздух и се ебава мамата на всичко ! Купи си карбураторен спрей и с него пръскай навсякъде при работещ двигател. Ако загасне значи дърпа въздух от мястото където пръскаш !!!


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

снимкиииии

Мнениеот Stoi » Пет 18 авг 2006 14:12


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 18 авг 2006 15:16


Мерси много за снимките :lupe :)
Втора клапа не ми се отваряше снощи като правих експириментите. Днес направихме най-простото нещо - слагаш пружината на вакуумната камера на втора клапа от долу така че да отваря вместо да затваря. Т.е. вече като настъпя газта втора клапа се отваря със сила. Получава се съвсем леко придърпване като започне да се отваря. Жигльорите са ми стандартния набор за лада 2105 с една единствена разлика горивния жигльор на първа камера за празния ход вместо 50 е 60.

Както и дае спирам с експириментите за сега. Утре ми трябва работеща кола понеже ще пътувам до Разград днес отидох на елкон и човека ме посъветва да върна пиербурга. Продухаха го изчистиха отвори процепи и т.н. но тоя карбуратор общо взето е пътник. Жигльора за СО-то не може да се развие и да се извади от дупката си а мембраната на автоматичния смукач е спукана и ми прай мизерии на студен двигател. Като загре е добре колата. Доста добре набира.

Stoi ти караш ли на бензин? Какво е положението там? Аз нямам газово и не смятам да слагам. Майстора днес ми каза че по принцип такива карбуратори успешно са ги слагали на BMW-та но за моя случай не е подходящ понеже по завои има опасност поплавъка да затвори входа и карбуратора да остане без бензин.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

bau

Мнениеот Stoi » Пет 18 авг 2006 15:25


Карам на бензин :) Това с поплавъка е пълна глупост. За половин година не ми си е случвало да прави проблема. А тея в сервиза не ги слушай. Аз като сложих моя и ходих в най-добрия сервиз на Бош в Пловдив. Онези се хванаха за главата кото видяха колко добре работи колата с този карб. Мога да демонстрирам как цигара стой на двигателя без да пада когато е на обороти. Жиглиорите скоро ще ги видя и ще ти кажа какви са. Доста комбинирах и мисля че с това което съм в момента е най-доброто ! За нищо на света не го махам този карб !!!!


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 18 авг 2006 16:57


Има един карбуратор на Лада на които 2-те клапи се отварят едновременно ... няма вакуми ... лостова е системата :)
Мисля 4е и на Жигулата е така :twisted:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: !

Мнениеот rusiq_24 » Пет 18 авг 2006 17:24


Sachko написа:Има един карбуратор на Лада на които 2-те клапи се отварят едновременно ... няма вакуми ... лостова е системата :)
Мисля 4е и на Жигулата е така :twisted:
Да на жигулата и на лада 1300 и 1500 е така и когато смачкаш рязко се отварят и двете веднага а когато даваш по малко само първата а след като продължиш да натискаш когато първата е до половината отворена започва да се отваря и втората.Абе според мен това е истинския карбуратор и най вече от Лада 1500 защото е с по големи дросели.Тия озоновите са големи боклуци и повечето си хакнаха жигулени карбуратори на ладите (2105 и 2107) :wink:


Потребителски аватар
Orido
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 15 авг 2006 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Orido » Пет 18 авг 2006 19:27


Вакуум :D


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 18 авг 2006 19:41


Orido написа:Вакуум :D
И какво като е вакум,коже да се налрави механично.Аз имах преди МК2 с 1,8 карб и си го направих с механично отваряне на втората клапа и колата вървеше много повече така :wink: п.п С Пиербург беше :wink:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 18 авг 2006 20:08


ъъъъ мисля че има начин и пиербурга да се направи с механично отваряне на втората камера.защото съм виждал МН двигател който направо прави мараня-ама не знам какво точно му беше правено на карба....


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 18 авг 2006 20:26


asskoGTI написа:ъъъъ мисля че има начин и пиербурга да се направи с механично отваряне на втората камера.защото съм виждал МН двигател който направо прави мараня-ама не знам какво точно му беше правено на карба....
Има има и той е много лесен ако искаш утре ще ти го снимам как съм го направил понеже голфа сега го кара баща ми :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта