Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Kъде е жилото на смукача?
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Все още не съм го измисли, но мисля да е на мястото на обогатителя който се слага при дизела, но това ще е за напред. Ако някой има идеи за смукача да даде малко информация и ако може малко снимки как го е направил.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Ами ти си се сетил. Точно там му е мястото. Ако има шанс да се приспособи някаква термо-ампула с биметална пластина, дето да отваря клапата на смукача автоматично би било най-доброто решение
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Стоян Стоянов написа:.... а вакума е така защото единия отвор ми беше свободен и имах един тройник и реших да го направя така.
Мисълта ми беше, че не трябва да е така, а ти предполагам, че си го вързал дирекно за вакуума на делкото ?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Колега, защо мислиш, че не трябва да е така? В смисъл проблем ли би имало. Аз мисля, че е все тая в случая. Просто е нямал тапичка да затапи излишния вакуумен щуцер.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Така както е в момента, закачен директно за клапана на сервото вакуума е твърде "силен" и когато е закачен за делкото на празен ход дава доста голямо предварение.. може би над 30 градуса при заводски 18.
Заводски на вакуумната систена на пиербурга има едно черно-бяло клапанче, което е с намалена пропускливост, вързано е за единия щуцер на клапана на сервото, а от другия - излиза вакуума за делкото
Мисля, че ще е по добре без вакуума на делкото, отколкото да бъде така вързан
Заводски на вакуумната систена на пиербурга има едно черно-бяло клапанче, което е с намалена пропускливост, вързано е за единия щуцер на клапана на сервото, а от другия - излиза вакуума за делкото
Мисля, че ще е по добре без вакуума на делкото, отколкото да бъде така вързан
Последна промяна от chiki-riki на Чет 15 май 2014 22:12, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Интересно. При мен няма такова клапанче или поне не съм забелязал да има. Директно си взема вакуум от това на сервото. Да не се бъркаш нещо? При 1.3 си е направо от карбуратора - има изведени два щуцера - единият за делкото, другият - за клапата с топлия въздух. Равностойни са, пробвал съм. Със стробоскоп съм мерил - имам 18 градуса с включен вакуум регулатор на ПХ през щуцера на сервото. Моят мотор е PN, ако има значение.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
В аутодата дават, че предварението се наглася на 18 градуса с откачен вакуум. При мен вчера го мерихме и на зададени 18 градуса с откачен вакуум, със закачен без въпросния клапан отиваше над 30..
В момента карам с откачен и ми се струва, че е по добре като динамика.
За бяло-черния клапан закачен за този на сервото става въпрос
Снимката е на колега от форума
В момента карам с откачен и ми се струва, че е по добре като динамика.
За бяло-черния клапан закачен за този на сервото става въпрос
Снимката е на колега от форума
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Този бяло-черният не е ли еднопосочен клапан или съм аз в грешка. Аз такъв нямам изобщо на колата си
Освен това, ако вярно виждам на снимката изобщо не отива към делкото Тая зелената сфера, наречена вакуумен резервоар се "пълни" точно от такъв еднопосочен клапан. според мен, когато в системата има рязко пропадане на вакуум в колектора (т.е. налягането в него отива да се изравни с атмосферното), тая сферичка "доставя" нужния вакуум за момента и така компенсира липсата му. Възможно е да греша, ама мисля точно това е идеята на тая вакуумна система, която в случая няма нищо общо с делкото.
За да не бъда голословен, прикрепям схема на вакуумите, за да се убедиш сам за какво говоря:
Освен това, ако вярно виждам на снимката изобщо не отива към делкото Тая зелената сфера, наречена вакуумен резервоар се "пълни" точно от такъв еднопосочен клапан. според мен, когато в системата има рязко пропадане на вакуум в колектора (т.е. налягането в него отива да се изравни с атмосферното), тая сферичка "доставя" нужния вакуум за момента и така компенсира липсата му. Възможно е да греша, ама мисля точно това е идеята на тая вакуумна система, която в случая няма нищо общо с делкото.
За да не бъда голословен, прикрепям схема на вакуумите, за да се убедиш сам за какво говоря:
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
На ДААЗ има щуцер за вакуума за делккото, ползвай него. Недей ползва маркуча за сервото.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Точно този карбуратор няма щуцер за вакуум регулатор - той е от най- първите Жигули ,ако си виждал на тях на делкото има един винт за ръчно настройване на предварението казва се октан коректор.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Аха, видях сега какъв е карба, заблудих се по заглавието 2105.
Така на ПХ ще си с максимална корекция, което не е полезно.
Така на ПХ ще си с максимална корекция, което не е полезно.
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
От снимките не става ясно къде и как отива вакума, но преди да влезе в делкото маркучето влиза в тази черно-бяла пластмаса, тази вечер проверих как действа тя и мога да кажа само, че това е един възвратен клапан. Като гледам колегата който е пуснал схемата, вакума се взема от маркуча за сервото и от там директно във делкото без това клапанче.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Това клапанче няма никаква работа там, колега. Повярвай на схемата, която съм дал.
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Колега много ти благодаря за схемата, просто като купих колата и клапанчето си беше подвързано за вакума който отиваше към делкото и затова го оставих там, сега като видях схемата ще го разкарам при първа възможност.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта