Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
caro
Мнения: 272
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Audi Coupe Golf2
Двигател: ABK -1994 MH-1988
Местоположение: Шумен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот caro » Съб 17 май 2014 10:54


Това е лично мое мнение.Избрал си най-неправилния карбуратор за колата си,ако ще я караш на бензин:
1-во има високо съдържание на СО в отработените газове - трудно ще минаваш ГТП освен ,ако не си с връзки.
2-ро този карбуратор има по-висок разход на гориво от по- новите модели ДААЗ близо с 0.5 до 1лтр. на 100км. - може да се оправи ,ако се пренаредят жигльорите за да се избегне високия разход.
3-то най - гадното този карбуратор понеже няма ел.жигльор за празен ход може да ти прави "дизелинг" т.е. с изключено запалване двигатела продължава да работи.

Ако ще караш на газ там е друга манджа.




Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Стоян Стоянов » Съб 17 май 2014 21:20


Колега благодаря за съвета ти но при цена от 2 и 50 лева за литър бензин просто няма как да карам на бензин, колата ще се кара само на газ и от време на време на бензин да ме закара на бензиностанцията. Мога да подчертая, че тоя карбуратор за газ е идеален, преди години бях се видял в чудо с жигуленцито ми и като сложих един такъв карбуратор направо литна, а за разхода мога да кажа че гореше 8 на 100 при нормално каране извън града. Най-много ми харесваше как палеше зимата на минус 25-6 градуса отивах малко пусках газчица от копчето за почерпване и взривяваше от раз.




Потребителски аватар
MiTaKa9222
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: RP 1991
Местоположение: Sofia

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот MiTaKa9222 » Пон 26 май 2014 9:22


Най хубавото нещо което може да ви се случи е да сложите ладов карбуратор на фолксвагеновия мотор... Ето го моя...
Прикачени файлове
tmp_IMG_65376101532038-331442523.jpeg
tmp_IMG_65371566319961788527335.jpeg
tmp_IMG_65412337555656355751651.jpeg




Потребителски аватар
MiTaKa9222
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: RP 1991
Местоположение: Sofia

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот MiTaKa9222 » Пон 26 май 2014 9:36


Относно колегата с CO2 то почти всички автомобили на по две три години не могат да докарат CO то така че това не е болка за умиране иначе ако си настроен добре на газ ще изкарваш и CO и ламбда в нормите... Относно дизелинга, да прави го чат пат на бензин, което е малко дразнещо... Засякох я преди две седмици до горе 200 км до горе 13,9 газ мисля че е добре пробвах колко вдига на газ по GPS 172 км/ч като е бедничка сместа... ламбдата е около 1.200 иначе на бензин дига 200 със смукача опънат мотора е RP с юбилейния изпускател... Надявам се да съм помогнал с акъл... Като цяло звука се променя, тръгва колата много по отпушена, не мърдат обороти, пали винаги супер... другооо недостатъка е че трябва да се смаже хубаво лостовата система на 2 камера, защото иначе запира леко... успех на който мога ще помогна питайте...




Потребителски аватар
caro
Мнения: 272
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Audi Coupe Golf2
Двигател: ABK -1994 MH-1988
Местоположение: Шумен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот caro » Пон 26 май 2014 9:41


MiTaKa9222 написа:Най хубавото нещо което може да ви се случи е да сложите ладов карбуратор на фолксвагеновия мотор... Ето го моя...


Абе има и по-хубаво нещо от Ладовия карб казва се Weber -с автоматичен смукач -32\36DGAV ,а с ръчен 32\36 DGV5A.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14049
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Пон 26 май 2014 12:39


MiTaKa9222 написа:Относно колегата с CO2 то почти всички автомобили на по две три години не могат да докарат CO то така че това не е болка за умиране иначе ако си настроен добре на газ ще изкарваш и CO и ламбда в нормите...

Недей да си толкоз сигурен в това, което казваш. Че карам бабичка 1990-ти набор. Всичките й газове са в норми в момента :c020
Отзад на ауспуха не моЖ се оцапа, вода мога да пия от него (тая дето излиза) :mhihi

Последна промяна от stefan4o на Пон 26 май 2014 19:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5903
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Пон 26 май 2014 18:31


Най-добрите карбуратори за каране на газ са еднокамерните. А автоматичен смукач и газ не се съвместяват добре, за съжаление.




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3631
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот feikot » Пон 26 май 2014 19:39


По-добър от механичния ладов карб за този тип и генерация коли,аз не се сещам. Сега вярно,че има хамерикански карбове,които са по-сложни и от пълен инжекцион,ама струва колкото 3 лади. Жигулито е с механичен и това е истината.Преди бакшишите обръщаха малкия охлюв (втората клапа) да работи само на първата (т.нар. скопяване) и са хипер икономични. А и карбуратора си е карбуратор,каквото му кажеш,това прави. Интересна тема




Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Стоян Стоянов » Сря 28 май 2014 22:25


Днеска най-после карах колата и мога да кажа, че съм очарован от вървежа и. На бензин от начало малко ми глъхнеше но като я покарах 10-15 км извън града започна да се оправя, но мен ме интересуваше на газ как ще е. За да тръгне на газ ми трябваше малко медна тръба, защото смених мястото на изпарителя и един вакум маркуч до него, тази вечер ги оправих тия неща и смея да кажа, че е направо удивително как върви тая кола. Искам да кажа и какво съм правил по двигателя, колата я купих с проблем в двигателя на 3-ти цилиндър беше стопила лагер на биелата. Отворих двигателя и му направих основен ремонт като смених и коляновия вал, биелите и буталата от 1 и 8 лагери, сегменти, гарнитури семерини и ремонт на главата както следва райберене на леглата на клапаните пасване на клапаните (първо бяха минати на машина за клапани) нови гумички и шлайфане на главата и отнемане с 1 мм. Смених и разпределителния вал, като сложих вал от 2000 кубика, също така и изпускателната система е от 2000 кубика. Колата върви много на газ за което оправда мой те очаквания, за разхода все още не знам, но очаквам към 10-ка да е но това ще стане ясно като я покарам малко.




Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот RISTEE » Чет 05 юни 2014 12:35


Колата ще кара ли на Калояново ?




Mishoka1
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 20:46
Автомобил: vw golf 2
Двигател: 1.8

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Mishoka1 » Пон 22 дек 2014 18:36


Колеги имам проблем помагайте :).Сложих си механичен карбуратор от жигула, цяло лято така карах много сам доволен но миналата седмица изведнъж спря да ми работи смукача при опанато жило никаква реакция. Жилото е зака4ено проверил сам отваря и затваря клапата :beer




Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот petroffbg » Вто 23 дек 2014 0:03


Mishoka1 написа:Колеги имам проблем помагайте :).Сложих си механичен карбуратор от жигула, цяло лято така карах много сам доволен но миналата седмица изведнъж спря да ми работи смукача при опанато жило никаква реакция. Жилото е зака4ено проверил сам отваря и затваря клапата :beer


Провери мембраната на обогатителя,с трите болчета дето се държи и връща клапата на смукача...




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14049
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Вто 23 дек 2014 12:54


При тези карбуратори с ръчен смукач каква мембрана да гледа? :eek Клапата на смукача при тях не се ли управлява посредством жило с механична връзка?




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 5903
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Вто 23 дек 2014 13:58


Mishoka1 написа:Колеги имам проблем помагайте :).Сложих си механичен карбуратор от жигула, цяло лято така карах много сам доволен но миналата седмица изведнъж спря да ми работи смукача при опанато жило никаква реакция. Жилото е зака4ено проверил сам отваря и затваря клапата :beer

Това на бензин, или на газ? Виж да не се е откачило телескопчето.




Mishoka1
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 20:46
Автомобил: vw golf 2
Двигател: 1.8

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Mishoka1 » Вто 23 дек 2014 17:59


Така колеги мембрана има смених я но подобрение няма на колата работи само на газ телескопчето е закачено и незнам какво да правя а сутрин без смукач не е работа :beer





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ovo17 и 5 госта