Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Нед 20 авг 2006 19:32


Flatmo написа:My, можеш ли да провериш за какъв точно карбуратор става въпрос?
Марка и модел.

Мисля, че става на въпрос за VaraJet2 двукамерен с автоматичен смукач, но ще питам за по-сигурно.




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 21 авг 2006 7:48


rusiq_24 написа:
Sachko написа:
rusiq_24 написа:Ето най лесният и прост начин да си направиш на карбуратор Пиербург и Кайхин втората клапа да се отваря веднага след като натиснеш газта http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/8/7777_670.JPG Маха се това черното в което влиза вакума и на негово място се слага пружинка малко по голяма от тези на химикалите и готово :wink:


Абе не е баш веднага .... а някаде след кат си му дал половината гас... но както и да е
Ти осети ли някаква промяна като го направи тфа ?
Ами да разликата е голяма но на газ иначе на бенз нещо не се получава първо забива леко и тогава тръгва да върви.Явно не е сметнат карба да се отваря толкова бързо втората иначе разликата е голяма "вервай ми" ще останеш доволен :wink:


колега аз нищо не видях освен че си махнал вакуума за 2рата степен снимай по хубаво и кажи каде се слага пружинката


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 21 авг 2006 18:55


Колега hristian37 нямам възможност да снимам по добре освен ако сваля карба а си е кушия все пак.Значи пружинката се закача от едната страна за стойката където стои черната кутийка с вакума а от другата там където се щрака лосчето на тази същата кутийка(не знам как се казва) Абе целта е да държиш постоянна тяга нагоре посрдством пружинка на тази пъпка на която се щрака лосчето на вакум кутийката.Оф направо се поомотах ама не знам как да го обясня така :wink: п.п Махни си кутийката и дръж с пръста си пъпката нагоре на където лосчето трябва да я дърпа и дай газ до край и ще си го обясниш как става.Успех :да:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 21 авг 2006 21:46


vw_golf_2_Memphis написа:На фиат 125п карбуратора е с много по-големи дросели и жигльори от на която и да е лада 8) Ама незнам 2-ра клапа как се отваря...


От вакуума се отваря- поне при моделите 1985-86г беше така.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 21 авг 2006 21:57


rusiq_24 написа:Колега hristian37 нямам възможност да снимам по добре освен ако сваля карба а си е кушия все пак.Значи пружинката се закача от едната страна за стойката където стои черната кутийка с вакума а от другата там където се щрака лосчето на тази същата кутийка(не знам как се казва) Абе целта е да държиш постоянна тяга нагоре посрдством пружинка на тази пъпка на която се щрака лосчето на вакум кутийката.Оф направо се поомотах ама не знам как да го обясня така :wink: п.п Махни си кутийката и дръж с пръста си пъпката нагоре на където лосчето трябва да я дърпа и дай газ до край и ще си го обясниш как става.Успех :да:


ясно ми е ве4е как става ама ме спира заглъхването за което пишеш пък незнам с по голям жигльор дали няма да се оправи, ама колко голям е въпроса???


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 21 авг 2006 21:58


vw_golf_2_Memphis написа:На фиат 125п карбуратора е с много по-големи дросели и жигльори от на която и да е лада 8) Ама незнам 2-ра клапа как се отваря...


От вакуума се отваря- поне при моделите 1985-86г беше така.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 21 авг 2006 23:01


kris11 написа:
vw_golf_2_Memphis написа:На фиат 125п карбуратора е с много по-големи дросели и жигльори от на която и да е лада 8) Ама незнам 2-ра клапа как се отваря...


От вакуума се отваря- поне при моделите 1985-86г беше така.

А марката на карбуратора каква е... :roll:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пон 21 авг 2006 23:37


Вебер


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 01 сеп 2006 20:57


@Flatmo
Колега, какво стана с карбуратора от Лада - пребори ли го... :roll:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 01 сеп 2006 21:04


Утре продължавам проекта. Нямах време последните седмици.
Първо имам да доизкусурявам преходните плочки и привода за газта.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 14 сеп 2006 23:50


Flatmo написа:Утре продължавам проекта. Нямах време последните седмици....

Има ли развитие ....


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 15 сеп 2006 9:46


За жалост няма :(
С баща ми сме се хванали да ремонтираме апартамента - запълваме фуги, уплътняваме прозорци а пък и пиербурга да не му е уруку за сега работи нормално и дава възможност да остане на заден план.

Когато направя нещо задължително ще пиша.


desko81
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот desko81 » Съб 25 ное 2006 23:59


някои от сложили те ладов карбуратор да кажат жиглъорите какви са че вчера монтирахме и ние ама нещо ядове се очертаха а и за филтъра се мисли по вапроса нашия е жигулов този с водата през него кадето минава ама трябва да и помпаш на газта докато влезе в обороти и после няма грижи ако решиш да и дадеш газ нормално гасне направен е преходник алуминиева плочка с болтове потъващи в нея отгоре старчащи шпилки за карбуратора ама да я освести ме първо после и снимки ще има по вазможност цифрите на жиглъорите за нормална работа на 1.6 мотор а и да добавя от време на време гърми и вади огън през карбуратора утре борбата продължава


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Нед 26 ное 2006 1:24


трея ги видя че непомня какви бях подбрал


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Нед 26 ное 2006 8:58


Това дето го пишете,май не е за този раздел....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта