Flatmo написа:My, можеш ли да провериш за какъв точно карбуратор става въпрос?
Марка и модел.
Мисля, че става на въпрос за VaraJet2 двукамерен с автоматичен смукач, но ще питам за по-сигурно.
rusiq_24 написа:Ами да разликата е голяма но на газ иначе на бенз нещо не се получава първо забива леко и тогава тръгва да върви.Явно не е сметнат карба да се отваря толкова бързо втората иначе разликата е голяма "вервай ми" ще останеш доволенSachko написа:rusiq_24 написа:Ето най лесният и прост начин да си направиш на карбуратор Пиербург и Кайхин втората клапа да се отваря веднага след като натиснеш газта http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/8/7777_670.JPG Маха се това черното в което влиза вакума и на негово място се слага пружинка малко по голяма от тези на химикалите и готово
Абе не е баш веднага .... а някаде след кат си му дал половината гас... но както и да е
Ти осети ли някаква промяна като го направи тфа ?
rusiq_24 написа:Колега hristian37 нямам възможност да снимам по добре освен ако сваля карба а си е кушия все пак.Значи пружинката се закача от едната страна за стойката където стои черната кутийка с вакума а от другата там където се щрака лосчето на тази същата кутийка(не знам как се казва) Абе целта е да държиш постоянна тяга нагоре посрдством пружинка на тази пъпка на която се щрака лосчето на вакум кутийката.Оф направо се поомотах ама не знам как да го обясня така п.п Махни си кутийката и дръж с пръста си пъпката нагоре на където лосчето трябва да я дърпа и дай газ до край и ще си го обясниш как става.Успех
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта