Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6492
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Чет 15 май 2014 11:30


Kъде е жилото на смукача?




Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Стоян Стоянов » Чет 15 май 2014 21:11


Все още не съм го измисли, но мисля да е на мястото на обогатителя който се слага при дизела, но това ще е за напред. Ако някой има идеи за смукача да даде малко информация и ако може малко снимки как го е направил.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 15104
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Чет 15 май 2014 21:13


Ами ти си се сетил. Точно там му е мястото. Ако има шанс да се приспособи някаква термо-ампула с биметална пластина, дето да отваря клапата на смукача автоматично би било най-доброто решение :th_up


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот chiki-riki » Чет 15 май 2014 21:53


Стоян Стоянов написа:.... а вакума е така защото единия отвор ми беше свободен и имах един тройник и реших да го направя така.

Мисълта ми беше, че не трябва да е така, а ти предполагам, че си го вързал дирекно за вакуума на делкото ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 15104
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Чет 15 май 2014 21:55


Колега, защо мислиш, че не трябва да е така? В смисъл проблем ли би имало. Аз мисля, че е все тая в случая. Просто е нямал тапичка да затапи излишния вакуумен щуцер.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот chiki-riki » Чет 15 май 2014 22:08


Така както е в момента, закачен директно за клапана на сервото вакуума е твърде "силен" и когато е закачен за делкото на празен ход дава доста голямо предварение.. може би над 30 градуса при заводски 18.
Заводски на вакуумната систена на пиербурга има едно черно-бяло клапанче, което е с намалена пропускливост, вързано е за единия щуцер на клапана на сервото, а от другия - излиза вакуума за делкото

Мисля, че ще е по добре без вакуума на делкото, отколкото да бъде така вързан :th_up

Последна промяна от chiki-riki на Чет 15 май 2014 22:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 15104
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Чет 15 май 2014 22:11


Интересно. При мен няма такова клапанче или поне не съм забелязал да има. Директно си взема вакуум от това на сервото. Да не се бъркаш нещо? При 1.3 си е направо от карбуратора - има изведени два щуцера - единият за делкото, другият - за клапата с топлия въздух. Равностойни са, пробвал съм. Със стробоскоп съм мерил - имам 18 градуса с включен вакуум регулатор на ПХ през щуцера на сервото. Моят мотор е PN, ако има значение.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот chiki-riki » Чет 15 май 2014 22:22


В аутодата дават, че предварението се наглася на 18 градуса с откачен вакуум. При мен вчера го мерихме и на зададени 18 градуса с откачен вакуум, със закачен без въпросния клапан отиваше над 30..

В момента карам с откачен и ми се струва, че е по добре като динамика.

За бяло-черния клапан закачен за този на сервото става въпрос

Изображение

Снимката е на колега от форума


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 15104
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Чет 15 май 2014 22:26


Този бяло-черният не е ли еднопосочен клапан или съм аз в грешка. Аз такъв нямам изобщо на колата си :eek
Освен това, ако вярно виждам на снимката изобщо не отива към делкото :Mr Green Fun Тая зелената сфера, наречена вакуумен резервоар се "пълни" точно от такъв еднопосочен клапан. :th_up според мен, когато в системата има рязко пропадане на вакуум в колектора (т.е. налягането в него отива да се изравни с атмосферното), тая сферичка "доставя" нужния вакуум за момента и така компенсира липсата му. Възможно е да греша, ама мисля точно това е идеята на тая вакуумна система, която в случая няма нищо общо с делкото.
За да не бъда голословен, прикрепям схема на вакуумите, за да се убедиш сам за какво говоря:
Прикачени файлове
vakuum.jpg


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6492
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Пет 16 май 2014 5:44


На ДААЗ има щуцер за вакуума за делккото, ползвай него. Недей ползва маркуча за сервото.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 340
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf2
Двигател: MH-1988
Местоположение: Шумен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот caro » Пет 16 май 2014 9:26


Точно този карбуратор няма щуцер за вакуум регулатор - той е от най- първите Жигули ,ако си виждал на тях на делкото има един винт за ръчно настройване на предварението казва се октан коректор. :beer


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6492
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Пет 16 май 2014 11:35


Аха, видях сега какъв е карба, заблудих се по заглавието 2105.
Така на ПХ ще си с максимална корекция, което не е полезно.


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Стоян Стоянов » Пет 16 май 2014 19:54


От снимките не става ясно къде и как отива вакума, но преди да влезе в делкото маркучето влиза в тази черно-бяла пластмаса, тази вечер проверих как действа тя и мога да кажа само, че това е един възвратен клапан. Като гледам колегата който е пуснал схемата, вакума се взема от маркуча за сервото и от там директно във делкото без това клапанче.
Прикачени файлове
10264427_844272982267151_8448212824930741614_n.jpg


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 15104
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Пет 16 май 2014 20:57


Това клапанче няма никаква работа там, колега. Повярвай на схемата, която съм дал. :th_up


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Стоян Стоянов » Пет 16 май 2014 21:55


Колега много ти благодаря за схемата, просто като купих колата и клапанчето си беше подвързано за вакума който отиваше към делкото и затова го оставих там, сега като видях схемата ще го разкарам при първа възможност.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта