В момента е Нед 18 ное 2018 1:32
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 194 мнения ]  Отиди на страница Предишна 17 8 9 10 1113 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 11:30 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6358
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
Kъде е жилото на смукача?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 21:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Мнения: 52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград
Все още не съм го измисли, но мисля да е на мястото на обогатителя който се слага при дизела, но това ще е за напред. Ако някой има идеи за смукача да даде малко информация и ако може малко снимки как го е направил.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 21:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14819
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Ами ти си се сетил. Точно там му е мястото. Ако има шанс да се приспособи някаква термо-ампула с биметална пластина, дето да отваря клапата на смукача автоматично би било най-доброто решение :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 21:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Мнения: 748
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив
Стоян Стоянов написа:
.... а вакума е така защото единия отвор ми беше свободен и имах един тройник и реших да го направя така.

Мисълта ми беше, че не трябва да е така, а ти предполагам, че си го вързал дирекно за вакуума на делкото ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 21:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14819
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Колега, защо мислиш, че не трябва да е така? В смисъл проблем ли би имало. Аз мисля, че е все тая в случая. Просто е нямал тапичка да затапи излишния вакуумен щуцер.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 22:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Мнения: 748
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив
Така както е в момента, закачен директно за клапана на сервото вакуума е твърде "силен" и когато е закачен за делкото на празен ход дава доста голямо предварение.. може би над 30 градуса при заводски 18.
Заводски на вакуумната систена на пиербурга има едно черно-бяло клапанче, което е с намалена пропускливост, вързано е за единия щуцер на клапана на сервото, а от другия - излиза вакуума за делкото

Мисля, че ще е по добре без вакуума на делкото, отколкото да бъде така вързан :th_up


Последна промяна от chiki-riki на Чет 15 май 2014 22:12, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 22:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14819
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Интересно. При мен няма такова клапанче или поне не съм забелязал да има. Директно си взема вакуум от това на сервото. Да не се бъркаш нещо? При 1.3 си е направо от карбуратора - има изведени два щуцера - единият за делкото, другият - за клапата с топлия въздух. Равностойни са, пробвал съм. Със стробоскоп съм мерил - имам 18 градуса с включен вакуум регулатор на ПХ през щуцера на сервото. Моят мотор е PN, ако има значение.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 22:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Мнения: 748
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив
В аутодата дават, че предварението се наглася на 18 градуса с откачен вакуум. При мен вчера го мерихме и на зададени 18 градуса с откачен вакуум, със закачен без въпросния клапан отиваше над 30..

В момента карам с откачен и ми се струва, че е по добре като динамика.

За бяло-черния клапан закачен за този на сервото става въпрос

Изображение

Снимката е на колега от форума


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Чет 15 май 2014 22:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14819
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Този бяло-черният не е ли еднопосочен клапан или съм аз в грешка. Аз такъв нямам изобщо на колата си :eek
Освен това, ако вярно виждам на снимката изобщо не отива към делкото :Mr Green Fun Тая зелената сфера, наречена вакуумен резервоар се "пълни" точно от такъв еднопосочен клапан. :th_up според мен, когато в системата има рязко пропадане на вакуум в колектора (т.е. налягането в него отива да се изравни с атмосферното), тая сферичка "доставя" нужния вакуум за момента и така компенсира липсата му. Възможно е да греша, ама мисля точно това е идеята на тая вакуумна система, която в случая няма нищо общо с делкото.
За да не бъда голословен, прикрепям схема на вакуумите, за да се убедиш сам за какво говоря:


Прикачени файлове:
vakuum.jpg
vakuum.jpg [ 24.63 KиБ | Видяна 1120 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Пет 16 май 2014 5:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6358
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
На ДААЗ има щуцер за вакуума за делккото, ползвай него. Недей ползва маркуча за сервото.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Пет 16 май 2014 9:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Мнения: 332
Автомобил: Golf2
Двигател: MH-1988
Местоположение: Шумен
Точно този карбуратор няма щуцер за вакуум регулатор - той е от най- първите Жигули ,ако си виждал на тях на делкото има един винт за ръчно настройване на предварението казва се октан коректор. :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Пет 16 май 2014 11:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6358
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
Аха, видях сега какъв е карба, заблудих се по заглавието 2105.
Така на ПХ ще си с максимална корекция, което не е полезно.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Пет 16 май 2014 19:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Мнения: 52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград
От снимките не става ясно къде и как отива вакума, но преди да влезе в делкото маркучето влиза в тази черно-бяла пластмаса, тази вечер проверих как действа тя и мога да кажа само, че това е един възвратен клапан. Като гледам колегата който е пуснал схемата, вакума се взема от маркуча за сервото и от там директно във делкото без това клапанче.


Прикачени файлове:
10264427_844272982267151_8448212824930741614_n.jpg
10264427_844272982267151_8448212824930741614_n.jpg [ 41.24 KиБ | Видяна 1061 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Пет 16 май 2014 20:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14819
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Това клапанче няма никаква работа там, колега. Повярвай на схемата, която съм дал. :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност Публикувано: Пет 16 май 2014 21:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Мнения: 52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград
Колега много ти благодаря за схемата, просто като купих колата и клапанчето си беше подвързано за вакума който отиваше към делкото и затова го оставих там, сега като видях схемата ще го разкарам при първа възможност.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 194 мнения ]  Отиди на страница Предишна 17 8 9 10 1113 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design