VW 1.8 8v -> G60 или Turbo конверсия

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
GTi_Turbo
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VW 1.8 8v -> G60 или Turbo конверсия

Мнениеот GTi_Turbo » Вто 29 авг 2006 23:03


Та помогнете хора ... отделил съм около 6 хил. и въпроса ми е какво да направя ?! вариантите са доста и ми е нужно малко мнението на хора вече минали по тоя път ... Отначало мислех да купя КР мотор и да турбинирам , но после изпадна едно ударено корадо Г60 и започнах да размишлявам , дори ми минаваха идей да турбинирам ПБ мотора ... Та помогнете с малко идей .... По кой от тия начини ще се получи най-добър резултат ?




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 29 авг 2006 23:14


зависи от това какво очакваш от колата като коне и поведение, иначе трансплантиране на чарколаците от г60 на ПБ става и няма никакъв проблем ,
може да се сложат бутала от С2 и глава от 16в , но тогава ще трябва и с електрониката да се поиграе доста!


Потребителски аватар
GTi_Turbo
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTi_Turbo » Сря 30 авг 2006 0:24


KILLER GTI написа:зависи от това какво очакваш от колата като коне и поведение, иначе трансплантиране на чарколаците от г60 на ПБ става и няма никакъв проблем ,
може да се сложат бутала от С2 и глава от 16в , но тогава ще трябва и с електрониката да се поиграе доста!


Аз най-много клонях към този вариант на трансплантаций от г60-тка на ПБ-то , но не бях много сигурен че са идентични ... иначе ако правя г60 конверсия и сложа 16в глава мисля , че доста нерви ще отидат и май си е доста играчка ... та за сега 8в ;) .... та интересно ми е дали ПБ и Г60 ако тръгна да правя конверсията ще се получи нещо като Болт он или ще трябва пилене и рязане .... Иначе като мощност като за начало около 220-240 к.с.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 30 авг 2006 0:59


хм не си поплюваш направо на 240кс скочи
в тоз случаи и съединител и кутия ще ти трябват , че тази от ПБ-то нищо няма да остане от нея!
и още работи ще трябват че тва са си доста коне за 8 клапановия мотор!!!!
вие конете ги нямате за нищо тука кат гледам!!!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1804
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 30 авг 2006 12:42


Идея, цел и реалност са едни много различни меща тук, но заложи на последното и пак си преброй конете.

РАСО


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Сря 30 авг 2006 18:57


ъъъъ наясно ли си,че шъ ти треат много парички :D


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 30 авг 2006 21:47


Не се занимавай с компресор.Надува е символичен.Прехвърляй всичко от корадото в голф-а,но не очаквай големи мощности,докато си с Г60 карантий.Както ти казаха маняците със 16 "волтова" глава ще стане мания.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Сря 30 авг 2006 22:04


Тия двигатели като лего ги зглобявате ве! :shock
Вземаш 5 от правоъгълните блокчета, 6 от квадратните и 8 от облите и прайш фигурката.

По темата:
Най-удачния вариант според мен - вземаш двигателя от корадото, махаш G-Ladder-а и слагаш турбина. По карантиите на двигетеля нищо не бараш стига да е читав, прайш си нова генерация заради турбото, слагаш готин интеркулер. За самата турбина не знам квa е подходяща :oops: Накрая отиваш да ти мапнат ECU-то. Ако греша някъде поправете ме.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 30 авг 2006 22:54


Flatmo написа:Тия двигатели като лего ги зглобявате ве! :shock
Вземаш 5 от правоъгълните блокчета, 6 от квадратните и 8 от облите и прайш фигурката.

По темата:
Най-удачния вариант според мен - вземаш двигателя от корадото, махаш G-Ladder-а и слагаш турбина. По карантиите на двигетеля нищо не бараш стига да е читав, прайш си нова генерация заради турбото, слагаш готин интеркулер. За самата турбина не знам квa е подходяща :oops: Накрая отиваш да ти мапнат ECU-то. Ако греша някъде поправете ме.


ми колега VW тата го позволяват тва със събирането на части от различни модификаци на моторите, та даже може и 20в глава да се сложи на г60ковия блок!!
стига човека който го прави да знае кво иска и кжо прави!!
а на г60 бутала при над 1.2 бара почват да се 4удат кво става и утиват у картера!


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 31 авг 2006 0:10


за 6хилки си земи направо болт-он кит,скорости,съединител и хубаво окачване...според мене ралното което може да се стигне с PB е около 200-220 коня като се направи хубаво мотора.за повече се обърни към 16те винтила :wink:

пп: за справка китове в ebay.com


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Чет 31 авг 2006 1:50


до какъв надув ще издържат оригиналните бутала?
мотора се разрежда с метална подложка ама...
иначе съм чувал че става и с бутала за турбодизел ама ако някой е по-компетентен да обясни кво е положението


Потребителски аватар
|CL|NIKI
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот |CL|NIKI » Чет 31 авг 2006 23:18


Май нито един от вас си няма хабер а?? :lol: :lol: :lol:
4удаци:):):):) :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Чет 31 авг 2006 23:28


|CL|NIKI написа:Май нито един от вас си няма хабер а?? :lol: :lol: :lol:
4удаци:):):):) :lol:


хайде отвори ни очите, да се открехнем, моля


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 01 сеп 2006 2:43


|CL|NIKI написа:Май нито един от вас си няма хабер а?? :lol: :lol: :lol:
4удаци:):):):) :lol:

ти кат имаш де са ти буталата сега! или та бъркам


Потребителски аватар
|CL|NIKI
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот |CL|NIKI » Пет 01 сеп 2006 6:58


Отзад в багажника - същите нови новени4ки като на щанда на Вели4ков - дойдоха преди 3 дена:):):) :wink:
Ато запо4на да открехвам когото и да било ще ми отнеме 1 месец - по добре потурсете темите в другите форуми.
За някой по специфи4ни работи може да помогна - винаги :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта