Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот petroffbg » Пет 05 авг 2011 9:56


brutalisimo написа:тема за размисал тия пулове за механичните повдигачи аджеба от какъв материал са.... :roll:


Ами НЕМА пулове! scare




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот paco » Пет 05 авг 2011 13:31


SixKillerVR6 написа:Някой ако може да сподели дали има подходящи механични повдигачи на някой от VAG моторите които да паснат на АБФ ? Пък и да не е от VAG групата, по-важното е да стане възможно най-безболезнено :Mr Green Fun (евтино). Приемам предложения и за пружини съответно :wink:

Поздрави и благодаря!


Само да те питам, защо опря до механични повдигачи? Какво си правил или искаш да правиш, че хидравличните вече не ти вършат работа?

РАСО


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот Bobby_ » Сря 17 авг 2011 4:51


SixKillerVR6 написа:Някой ако може да сподели дали има подходящи механични повдигачи на някой от VAG моторите които да паснат на АБФ ? Пък и да не е от VAG групата, по-важното е да стане възможно най-безболезнено :Mr Green Fun (евтино). Приемам предложения и за пружини съответно :wink:

Поздрави и благодаря!


няма вариант!!!!

Само хоум мейд :)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот Sharky GTI » Съб 27 авг 2011 14:10


...колеги а при мен ситуацията стана още по деликатна.Понеже пререзах клапаните нагодихме всичко под 30 градуса легла клапани така и се оказа че клапаните излязоха доста нагоре което автоматично отписва варянта тая глава вече да се ползва с хидравлика.Клапаните на позволяват пилене отгоре над нарезите за кученцата и фактически това разстояние няма как да се обере,ако се изрежат толкова тя механиката ще удари направо на кученцата отгоре което за мен лично не е варянт.Фордовите механики не ме устроиват и те с тея пулове каквото и да се прави плякането им си остава,като натисне гърбицата на вала от едната страна на пула от другата така се повдигат че почти е готов пула да излезе от леглото на чашката.Не ми се кара и така,тоя варянт при обороти хич ми нее сигурен и неми се мисли ако излезе някой от пуловете къде отиват нещата.Обмислям варянт с чашки от 1.9 dci да ползвам,на 35мм са и те и нямат пулове,а се реголират по размер което според мен е идеалния варянт,ще се отреглират от пънчетата чрез отнемане от тях а те позволяват доста да се реже така че спокоино да се отреголира без рязане на клапаните отгоре.Ако някаде пропускам нещо,греша и нее така нека някои колега да ме поправи и да даде съвет по въпроса да решим проблема че ми стои отлупен мотора само зарди тея проблеми с главата...а и за мое нещастие в града обиколих сички морги и нема намиране на свалена глава от dci та да взема чашките,а нови са по 36лв на бройка :? .Ако някои може да помогне много ще съм му благодарен.
Поздрави на всички :beer


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот petroffbg » Пон 29 авг 2011 9:22


Имаш два вариянта,да използваш фордови повдигачи като прешлайфаш челата им(махаш периферията която държи пула докато стане равна площ),доста са твърди и не им трябва допълнителна термообработка.Регулираш хлабините с пулчета от ренде,като за целта се изработва нова тарелка за пружината с легло за пула.Другият вариянт е да си намериш повдигачи от фв от преди 1995г,отдолу където се поставя хидравликата имат запресовани ламаринки,махат се на струг(другите са отливка и не може да се работят)и получаваш празна чаша,запушваш отвора за мазане и си ти.Хлабината може да я регулираш с пънчета,но най добре си остава вариянта с пуловете от ренде,голяма заигравка си е но си струва усилията.Правил съм и двата вариянта,като ползвам втория,нема проблеми.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот rough » Съб 24 дек 2011 18:05


а има ли варянт хидравличните повдигачи да се напълнят с някое от модерните лепила дето стягат като стомана по рекламите??
пълниш повдигача,зглобяваш го с вала,слагаш пластинка под вала за да докараш нужния луфт...

изпичаш във фурната на бавен огън до получаване на желания ефект mhihi

дали ще държи...аз мисла че ше устиска ама ше стане тежък ?


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот polski-grizach » Пон 26 дек 2011 19:34


Ей това с готвенето и печенето направо ме свали под масата! :applause: Какви ли не неща се измислят.За чашките от dci-то,колегата залага на сигурно.Но излиза доста скъпичко.Като се замислиш да не са по 36 ами по 30 лева дори,това са 16 чаши.А когато клапаните си потънат по местата и фаските също?Май ще трябват още малко чаши.Единственото разумно и евтино решение е както каза колегата с кит-та.Но да не забравяме,че има много добри стругари които за някоя скромна сума ще ти ги извъртят на струга.Взима се комплект стара хидравлика и на нея и се пуска една стружка отвътре да и паднат железата и готово.Конусът в който влизат кученцата и клапана трябва много точно да се изпипа.А по магазините е пълно с пулчета от пежо които се поставят отгоре върху закопчания клапан.От там нататък всеки знае:изкопаната хидравлична чаша и към следващия клапан. :да:


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот Сиромаха » Пон 26 дек 2011 22:39


Единствения проблем е да намериш пулчета 7-8мм дебели 8) ,гледам че е нищо работа да се докара нужната хлабина от раз :да:


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот polski-grizach » Вто 27 дек 2011 21:31


Писах :Много точно трябва да се изпипа конусът на кученцата.И все пак говорим за стругар,а не за селски ковач.
Не мога да разбера защо всяка предложена идея от когото и да е винаги би трябвало да бъде оплюта и навряна на кучето в аспуха!
Сиромахче-Ти си оправно момче,разбираш доста а се обръщаш и казваш,че това не може да стане.Сигурен съм че си виждал дори такова изпълнение и то е доста по добро от механичните чаши на по старите модели където пулът е голям и е отгоре върху чашата.Имал съм случай с по малък вал от 300 градуса,който на обикновеното 1.8 с 8 клапана ми строши глава на 7000 оборота.
Просто предложих ефтин вариант и доста по сигурен от гореспоменатия.
Но щом смятате че това е форума на плювчовците-моля продължавайте!


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот Сиромаха » Вто 27 дек 2011 23:27


Като очистиш чашата вътре ти остава~2мм дебелина на челото :!: Ако сложиш вал без повдигачи на закопчани клапани колко е просвета :?:Жокер: клапани с по-дълги стебла!Които ползват тази технология ако искат да кажат клапани от какво,пружини какви,дебелина на подложки за компенсация и т.н.
Аз съм го направил по друг начин,мисля че го пише в темата ми.Ако съм пропуснал ще обясня подробно.
Кое наричаш оплюване-това че обърнах внимание на едно недоглеждане или недомислие?


bulsiim
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sl

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот bulsiim » Сря 28 дек 2011 7:57


Има много лесен вариант като се извади хидравликата на повдигача и вътре се поставя парче клапан с нужната дължина единствено трябва да се запушат отворите за масло. В момента имам така направен мотор и няма никакви грижи. Но само вътрешността на хидравлика.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот petroffbg » Сря 28 дек 2011 9:50


bulsiim написа:Има много лесен вариант като се извади хидравликата на повдигача и вътре се поставя парче клапан с нужната дължина единствено трябва да се запушат отворите за масло. В момента имам така направен мотор и няма никакви грижи. Но само вътрешността на хидравлика.


И това е вариянт до към 7000об/мин,с хидравликите ще постигнеш съвсем същото.


Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот AE86 » Сря 28 дек 2011 14:54


Сиромаха написа:Като очистиш чашата вътре ти остава~2мм дебелина на челото :!:


Колега остават 2,5 мм (Проверено е)!

Не съм много по силовият тунинг,но като ви чета писанията имам адекватното и просто решение на проблема,а именно --->

Изображение
Изображение
Изображение

Няма да ви обяснявам,мисля че ви стана ясно и леко с Канаколита :) Поздрави и Весели празници :да:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот Sharky GTI » Сря 28 дек 2011 19:19


...има и по-интересен варянт за преработка на хидравличните повдигачи :wink: .Реже се малкото хидравлично пънче дето е клапанчето на него,с него се отреголира хлабината да е като при механичните повдигачи при празен повдигач.Така че като заработи мотора маслото го изпомпва и обира хлабината все едно си е с хидравлика,мисля че обираше до около 1десета даже под толкова е хлабината,а като го изкривиш на зор и яко обороти го мачка до като не опразни пак до тея първоначалните хлабини.При мен нещата са малко различни защото клапаните ми се подават доста нагоре от стоковите поради многото преправки,като съм с шрикови пружини доста корави(едвам ги закопчавам).Под тях имам подложки които компенсират това че клапаните ми надстърчат нормалното положение като при сегашния варянт пружината при закопчано състояние стои с 1мм по-събрана околкото при стокова глава с нормални клапани и тарелки.При тоя варянт има и още един проблем които се решава лесно като при отреголирането се получава така че хидравличната чашка отдолу вътре в нея конуса може да опре в тарелката дето държи кученцата та се налага и там малко да се отнеме няколко десети,но това зависи пак казвам как са застанали клапаните.Аз като работех по главата при рязането на клапаните и леглата гледах абсолютно всяко едно отнемане било то от леглото или от клапана да е еднакво за всичките.
...има и още едно нещо което никой не зачекна... добре се преминава от хидравлични на механични повдигачи,хлабините лесно се правят и те,но за разликата в профила на гърбицата при вал за механични и вал за хидравлични...
Поздрави :beer


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлични към механични повдигачи ABF ???

Мнениеот rough » Чет 21 юни 2012 23:53


от SEAT ABF хидравличните повдигачи са по леки с около 18 грама...лично проверено! (все на някой може да му е полезно)
четох по вносните форуми и си взех такъв мотор лично да се уверя и е така... :dummy:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта