VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот miro_hack » Вто 03 апр 2012 21:01


Пуснали сте една снимка,дали сте два отговора - единия "да" а другия е някакво глупаво заяждане.
Със поста си реших да провокирам малко информация относно подобренията по двигателя,но сега разбирам,че такива няма,като изключим турбото.
С риск да бъда нареден от вас,понеже не съм про каквито вие явно сте,щом сте нагазили толкова надълбоко в турбо сферата,от чиста проба невежество, ще попитам. Не мислите ли, че мотора се троши поради грешни настройки,които идват от това,че карате със елекроники,които са настроени да управляват двигатели в АТМОСФЕРЕН режим,а не надути на по 1 бар не подсилени мотори? Колкото и здрава карантия да сложите,детонациите,грешните аванси,грешните смеси няма ли да унищожат и най-здравите кованяци. Според мен да! Ако според вас друго яче седят нещата,лупайте яко! И успех!




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот niikoo_1 » Вто 03 апр 2012 21:48


"Ковани" бутала от какво или какви щото не съм видял производител на бутала да предлата за тоя кашкавален мотор каквото и да било.
И не мога да разбера тоя тип клошарски тунинг, дори и на 1бар да приемем, че ще стане 115-130коня, струва ли си при положение, че има готови мотори за жълти стотинки със същата или по-висока мощност и няма да караш сбирток дето не е мапвам смесите никой не ги знае и души къде да умре. mhihi


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот hayabusa_gsxr » Вто 03 апр 2012 21:53


niikoo_1 написа:"Ковани" бутала от какво или какви щото не съм видял производител на бутала да предлата за тоя кашкавален мотор каквото и да било.
И не мога да разбера тоя тип клошарски тунинг, дори и на 1бар да приемем, че ще стане 115-130коня, струва ли си при положение, че има готови мотори за жълти стотинки със същата или по-висока мощност и няма да караш сбирток дето не е мапвам смесите никой не ги знае и души къде да умре. mhihi

Никой не те пита дали си струва.Поздравления за колегите,че правят нещо ново и се справят доста добре :)


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот indjov_GTI » Вто 03 апр 2012 22:17


miro_hack написа: Не мислите ли, че мотора се троши поради грешни настройки,които идват от това,че карате със елекроники,които са настроени да управляват двигатели в АТМОСФЕРЕН режим,а не надути на по 1 бар не подсилени мотори? Колкото и здрава карантия да сложите,детонациите,грешните аванси,грешните смеси няма ли да унищожат и най-здравите кованяци. Според мен да! Ако според вас друго яче седят нещата,лупайте яко! И успех!


:да: напълно поткрепям колега ....колеги поне малко от малко проверете мотора как е относно аванс и смеси,че стават ей текива неприятни работи,като на снимката по-горе ....Успех,ще следя с интерес


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот miro_hack » Вто 03 апр 2012 22:45


От толериране на такъв тип тунинг,чистата наука остана сякаш на заден план,кой ще развива тунинга в България и ще гони подобрения и добри времена,ако всички започнем да се кефим на коли съшити с бели конци,напълно неиздържани и правени по интуиция?Има написано точно как да се направи всяка една интервенция по мотора така,че да стане оптимална - със запас от към здравина или,максимална - за изцеждане на всичкия потенциал,или въобще да не се прави дадено подобрение.Като този кулер,който хич не разбирам каква работа ще върши там,че даже и легнал? Не искам да си представям какво ще стане ако такъв мотор затегне в движение със 100км.ч. Поздрави за труда на момчетата,но не и за начина на турбиниране. Темите отбелязани като важни в силовия раздел и куп други теми,които се намират само с търсене и висене пред монитора са писани и допълвани с години,не от гъзария,а за да може,като реши някой да турбинира или да реже маховик да прочете,и да го направи най-безопасно и най правилно!

Последна промяна от miro_hack на Чет 05 апр 2012 0:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
spensaaa
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот spensaaa » Вто 03 апр 2012 22:59


Ей аман от професори :012:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Skruji » Вто 03 апр 2012 23:00


Темата се развива добре, благодаря за мненията Ви. Към колегата miro_hack, ако искаш повече инфо питай точно за какво. А и темата е главно за ABD-то, което вече е близо на 15000 км след турбото и си бяга отлично. В края на седмицата най-вероятно ще отварям мотора, имам съмнения за духната гарнитура на главата, пък и ей така да видим как е. Започна да ми изтръва съединителя след 4000 оборота и тук е момента да попитам какъв по усилен мога да сложа?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот niikoo_1 » Сря 04 апр 2012 19:21


Никакъв.
Всези си истински мотор със здрава кутия със жила и съдинител на 228мм и не за нимавай с това Умрело 1.4 дето няма нито кутия, дросела му е като 20стотинки и няма с каква гарнитура метална гарнитура да го затвориш спокойно.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Stenly » Сря 04 апр 2012 20:18


То тва оригинално излиза с метална и то доста тънка гарнитура..


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Skruji » Чет 05 апр 2012 21:50


Питам за съединител, а не какъв мотор да си взема. Не е с метална, AEX и АЕЕ са с метална. Интересното е, че никой не даде съвет за съединителя. Само какъв мотор да си взема, под секрет ще ви кажа, че се планира 3 степенен автоматик от голф 1-2, айде поздрави.
Очаквам съвет за съединителя.
:screwy


dirtysouth
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 0:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот dirtysouth » Пет 06 апр 2012 12:52


В целата на проекта максимум за малко пари (какъвто правя и аз) Съединител си направи , махни на твоя фланеца дето влица в опашката на скоростите купи си един диск за циркуляр някъв с изхабени зъби и го отрежи на с лазер на същите размери , като естествено го правиш кръстачка и слагаш керамика на него , тва е


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот indjov_GTI » Пет 06 апр 2012 15:53


dirtysouth написа:В целата на проекта максимум за малко пари (какъвто правя и аз) Съединител си направи , махни на твоя фланеца дето влица в опашката на скоростите купи си един диск за циркуляр някъв с изхабени зъби и го отрежи на с лазер на същите размери , като естествено го правиш кръстачка и слагаш керамика на него , тва е



колега няма ли да е по-добре,сигурно,надежно да си вземе готова перчатка и да гони :roll:


dirtysouth
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 0:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот dirtysouth » Съб 07 апр 2012 1:29


Нз защо масово си мислите че купешкото е по-добро винаги ... Ми аз предпочитам да си насадя домати и тях да ям от колкото да купувам китайски , ако ме разбра ... Да има хубави комплекти , но да ти казвал ли какви са пари ? А според мен да се влагат много пари в 15-20 годишна кола която дори няма колекционерска стойност е грях .... Принципно дисковете от циркуляр са от инструментална стомана която е доста по-здрава от купешките ламаринки , ето ти един купешки диск да видиш

http://media.snimka.bg/8225/022706323.jpg?r=0

Можеш да видиш и home made

http://media.snimka.bg/9796/025848196.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9796/025848202.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9796/025848199.jpg?r=0

И естествено всеки сам си преценява за него си и с какво ще си прави колата , аз лично колата и жената си оправям сам , като за второто не съм сигурен ...


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот miro_hack » Съб 07 апр 2012 3:52


Докато не се приготвиш да влагаш пари в 15-20 годишна кола,никога няма да караш надеждна 15-20 годишна кола! ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот niikoo_1 » Съб 07 апр 2012 11:14


То каквото и да е колата, винаги има изваждане, ако искаш караш спокойно.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта