Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 02 яну 2012 16:44


Понеже ми дожаля за стария мотор от корадото ми(PG) който подмених,а имам и още един , реших да си глобя един голф 2 г60 на 1бар с мега и едис 4 и турбина ккк26 с вграден гейт.За това на бързо изхвърлих стария 1,6 мотор и се започна

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
На разтоварващия клапан мястото му е преди кулера но ме домързя да преправям тръбата и за сега ще е така.

Изображение

Последна промяна от bratq_varvari1 на Съб 08 дек 2012 22:06, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот topper » Пон 02 яну 2012 17:16


Интересна тема ще следя с интерес.Други промени очакват,ли се сигурно други спирачки,че с оригиналните спирането ще е мъка :D


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 02 яну 2012 17:45


topper написа:Интересна тема ще следя с интерес.Други промени очакват,ли се сигурно други спирачки,че с оригиналните спирането ще е мъка :D



Спирачките ще ги мисля по късно,кутията ще се предаде преди тях :)
На голфа монтирах другия мотор който имах(стоков),понеже с изненада открих че оригиналните биели са се изкривили по посока на въртене.Мотора съм го надувал на 1,5-1,6 бара с бутала виоснер които извадих в перфектно състояние а биелите са се предали. А колата си варвеше добре до последно facepalm


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bodil4o » Пон 02 яну 2012 18:17


Успех с проекта :да: Поредната трескавица от вас :Mr Green Fun


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот pe6kata » Пон 02 яну 2012 18:20


браво, каза и я пусна темата :bowdown

интересува ме ресурса на стоковите части- докъде държат гарантирано биелите и буталата

до колко оборота си го карал оргиналния мотор, в предвид късите му биели и конструктивната му непоносимост към високи обороти


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот rabotnika » Пон 02 яну 2012 18:26


Аз пак ще ви критикувам
Кви са тия разплетените жици бре къв е тоя хаус под капака
И защо ще местиш блоуофа като точно там си му е мястото преди кулера за ко ти е да разтоварва колкото по близо до дросела толкова по добре

П.с абе що се занимавате с тея мотори за картинги бе ела да ти дам един излишен ВР6ак имам та да усетите силата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот Gladiatora_G60 » Пон 02 яну 2012 21:30


...

П.с абе що се занимавате с тея мотори за картинги бе ела да ти дам един излишен ВР6ак имам та да усетите силата :Mr Green Fun[/quote]


facepalm :smackbum


Потребителски аватар
chochov_w
Мнения: 418
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
Автомобил: vw mk3
Двигател: гти
Местоположение: Varna

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот chochov_w » Пон 02 яну 2012 23:18


ще се получи нещо интересно накрая :да:


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bratq_varvari1 » Пет 06 яну 2012 8:56


pe6kata написа:браво, каза и я пусна темата :bowdown

интересува ме ресурса на стоковите части- докъде държат гарантирано биелите и буталата

до колко оборота си го карал оргиналния мотор, в предвид късите му биели и конструктивната му непоносимост към високи обороти


Ами за стоковите бутала съм чувал,че не издържат на повече от 1,2 бара а за биелите на 1,5-6 бара не би трябвало да има проблеми.Аз отчитам като наша грешка,че се изкривиха защото го въртях до 7000 :Mr Green Fun
малко снимки :)
Вчера дойде мегата,както винаги перфектна изработка от Валентин Субашов
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Даже успях да пусна инсталацията вчера но забравих да снимам

Изображение
KR-ски помпи
Изображение
Стария
Изображение
Като ще е G60 да е G60 :mrgreen:
Изображение
Гърне на 63 лично производство
Изображение
Ето и един помагач :D Вземахме го за пинчер а той стана като лъв :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bratq_varvari1 » Пет 06 яну 2012 19:07


Щях да забравя на тоя мотор задължително дизелова гарнитура.Поне аз така съм си решил проблемите с повръщането на мотора

Изображение

Успокоява доста страстите в картера :D

Изображение

Също така разпробих капачката където се монтира горивната помпа (на блока) колкото е отвора и вентилирах блока и отдолу.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот miro_hack » Пет 06 яну 2012 22:34


Биелните лагери трябва да държат без мъки до към 1 бар. Или се лъжа нещо?

Ех да можех и аз толкос бързо да събирам карантиите в коша.. :)


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bratq_varvari1 » Съб 07 яну 2012 9:01


Лагерите на Г60-то държат без никакъв проблем на 1 бар а и за тях се предлагат още два вида по усилени в каталозите .Напаснах помпичката в резервуара,остана само да монтирам долната и да налея маслото.Лошото е ,че канала събота и неделя ще е зает.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот pe6kata » Съб 07 яну 2012 9:52


че оригиналната гарнитура на г60 е метална, какви проблеми си имал с нея, че си слагал г=ра от дизел

оригиналните биелни лагери са спутери, и то горната черупка, моите съм ги вадил- производство 1988г и не са мръднали. Цената на г60 лагерите обаче е 5-6 пъти над цената на обикновените 1.8 лагери

Тоя мотор с сток бутала ли е последно

Я снимай схемата на мегата, ама без кутийки в/у нея

Кои датчици се ползват от мотора и кои се налага да се добавят/сменят
оборотите се четат от едис-а
слага се и тпс, но нагаждаш го в/у оригиналния дросел или ползваш направо друг дросел

Т на водата, на всмуквание въздух, ламбда , системата за празен ход от г60 ли остават.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bratq_varvari1 » Съб 07 яну 2012 16:58


Става въпрос за гарнитурата за картера тя е от дизел(снимката горе)а на главата оригинална от г60 метална.
Да,лагерите са спутери и държат доста над 1бар
Оригиналните датчици ги ползвам за таблото а за мегата ползвам само синия за водата и добавям един за въздуха,ТПС-а трябва да е потенциометър,ползвам дросел от АБФ с неговия тпс.Без стъпков мотор съм,малко се заигравам с Warmup Enrichment(%)и нямам проблеми.
Мотора е напълно сток.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bratq_varvari1 » Чет 12 яну 2012 23:21


Колата запали ,клип от вън или от вътре да заснема :D

Последна промяна от bratq_varvari1 на Чет 12 яну 2012 23:29, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта