Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот JoroKN » Нед 09 дек 2012 0:28


Браво,Браво :applause:
Замерване на 400м правено ли е ?
п.п Предния номер ако е на мястото си ще е по-добре :wink:




Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 09 дек 2012 8:25


На предния номер на мястото е кулера


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот pe6kata » Нед 09 дек 2012 20:46


bratq_varvari1 написа:...Мотора е напълно сток.


гледам едно раздвижно колело в коша. Какъв разпр. вал ползваш в крайна сметка?

с това турбо на колко оборота имаш фул буст?

с кр-ска помпа(и) ли го храниш?


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 09 дек 2012 21:54


pe6kata написа:
bratq_varvari1 написа:...Мотора е напълно сток.


гледам едно раздвижно колело в коша. Какъв разпр. вал ползваш в крайна сметка?

с това турбо на колко оборота имаш фул буст?

с кр-ска помпа(и) ли го храниш?




Сток имам предвид като каранти.На главата съм и разширил доста портовете ,полирал испускателните и шлаиф 1мм .От Гарнитурата на главата премахнах средния най дебел лист 0,7мм и оставих само двата прожинни с един тънак между тях което прави 1,7мм общо с главата,щях да забравя в единия край челота на буталота има едни като полумесеци които премахнах понеже имаше вероятност да се срещнат с главата заради доста по тънката гарнитура .На диното ГОЛФА беше с оригиналния си рз. вал и шайба и 95 бензин.С кр-ски помпи е малка в резервуара и голяма в съд.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот pe6kata » Нед 09 дек 2012 22:34


8:1 е прекалено ниска степен, освен ако не се кара от 2 бара нагоре :lol:

попрестарали се са с разреждането в предвид ниския буст стоково

и аз съм мислил да го посгъстя моя. махането на дебелия пласт от гарнитурата 0.7мм дава 8.5-8.6:1
1мм отнемане от главата не е като 1мм от гарнитура, най-вероятно си отишъл на около 9:1

значи казваш, че колата тръгна осезаемо по-добре след сгъстяването, въпреки по-ниския буст?

имам някои идеи за мотора и трансмисията, чакам дядо коледа да ми докара 268/260 вал на 11.2 лифт, като целта ми е да изтаваня турбото и възможностите на карантията

на колко оборота стигаш фул буст на по-големите предавки?


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 09 дек 2012 22:59


pe6kata написа:8:1 е прекалено ниска степен, освен ако не се кара от 2 бара нагоре :lol:

попрестарали се са с разреждането в предвид ниския буст стоково

и аз съм мислил да го посгъстя моя. махането на дебелия пласт от гарнитурата 0.7мм дава 8.5-8.6:1
1мм отнемане от главата не е като 1мм от гарнитура, най-вероятно си отишъл на около 9:1

значи казваш, че колата тръгна осезаемо по-добре след сгъстяването, въпреки по-ниския буст?

имам някои идеи за мотора и трансмисията, чакам дядо коледа да ми докара 268/260 вал на 11.2 лифт, като целта ми е да изтаваня турбото и възможностите на карантията

на колко оборота стигаш фул буст на по-големите предавки?



Между 3800 и 4000 пиква 1,1 и държи 1 бар.
Ами след отнемането на главата започна да копа на 3-та на 0,8-0,9 а преди това на 1,2 леко се мъчеше да преплъзва ту едната ту другата гума и в атмосферните режими става доста по рязка.Безплатни коне :D


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот pe6kata » Нед 09 дек 2012 23:26


bratq_varvari1 написа:Безплатни коне :D

абсолютно,

много хубави резултати, убеден съм че колата е повече от приятна за каране :да:


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Пон 10 дек 2012 14:19


Чакаме нови клипове :)


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот Special mk3 » Пон 10 дек 2012 15:22


Доста добър проект,за в бъдеще какви промени си замислил?


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 10 дек 2012 20:47


GOLF 2 GTI16v написа:Чакаме нови клипове :)




Другата седмица, :D


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот rabotnika » Пон 10 дек 2012 22:45


тва дино къде е ???


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот bodil4o » Пон 10 дек 2012 23:14


rabotnika написа:тва дино къде е ???

Шумен май ... иначе голфа е голям хулиган :mrgreen:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот Vizor » Вто 11 дек 2012 0:56


Диното е в Шумен при адаша :D


Потребителски аватар
martin_072
Мнения: 299
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
Двигател: 1.8 ABS 1.8t
Местоположение: Kostenec
Контакти:

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот martin_072 » Вто 11 дек 2012 1:10


Гилфа е уникален,доста добре за 1.8 v8


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo

Мнениеот bratq_varvari1 » Вто 11 дек 2012 7:34


Vizor написа:Диното е в Шумен при адаша :D





Да в Шумен е диното и момчето излезе много точно,пусна ми 3-4 ръна бонус от които изкарах 23 киловата повече от първоначалните настройки на пътя.

Последна промяна от bratq_varvari1 на Вто 11 дек 2012 21:20, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта