Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот IvailoOo » Пет 07 мар 2014 12:53


Разликата при 1749V и 1749VA e във копресорната перка. Топлата част е една и съща.Няма как при напрактика едни и същи компоненти да има разлика.Тази интервенция съм я направил и аз...отдавна при това. Разлика - никаква.




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот lubo007 » Пет 07 мар 2014 16:41


в броя лопатки няма ли разлика!? VA с 11 лопатки, а V с 9


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот okti_1 » Пет 07 мар 2014 18:43


Има както вече си написал.От 9бр. стават на 11бр.Също така отвора е на отворите са по-големи и на топлата /изхода на газовете/ и на студената част.
Ето Ви малко повече инфо за сравнение :th_up
Прикачени файлове
Отвори и сравнения.doc
(22.5 KиБ) Свален 257 пъти


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот ventotdi » Пет 07 мар 2014 20:42


Ако не се лъжа само на VNT15 са 9 лопатките . Последното ASV , на което чистих геометрия беше с GT1749V и имаше 11 лопатки .


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот IvailoOo » Пон 10 мар 2014 10:31


Интересно.Реално при съпоставка на двете ми турбини,разликата не беше,кой знае каква(тук не визирам компресора-там е очевидна)


mihata_88
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 16:59
Автомобил: MK4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: София

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот mihata_88 » Пет 02 яну 2015 17:18


Здравейте колеги :) За много години 1-во :c020 Искам да ви попитам за моето голфче 4 1.9 AHF ТДИ 110 к.с. Чудя се кой е по добрия вариант.
Вариант 1 : да се направи хибрид на моето турбо
Вариант 2 : да се сложи GT1749V от 131 к.с и дали ще трябва някакво преправяне.
След това и чип :)


Потребителски аватар
a4tech19
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 11 мар 2011 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blg

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот a4tech19 » Пет 02 яну 2015 21:32


При всички варианти , за повече от 140 коня си трябват разпръсквачи , и хибрид на твоето турбо , (генерация и кулер е хубаво да се сложат) и си 170 коня :)

Последна промяна от IvanMan на Съб 03 яну 2015 7:18, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!


ezdacha
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 02 юни 2013 12:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)

Мнениеот ezdacha » Чет 11 юни 2015 17:58


mihata_88 написа:Здравейте колеги :) За много години 1-во :c020 Искам да ви попитам за моето голфче 4 1.9 AHF ТДИ 110 к.с. Чудя се кой е по добрия вариант.
Вариант 1 : да се направи хибрид на моето турбо
Вариант 2 : да се сложи GT1749V от 131 к.с и дали ще трябва някакво преправяне.
След това и чип :)


Според мен си вземи 1749V ще се направи към 165 коня без излишни приключения.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта