Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
Разликата при 1749V и 1749VA e във копресорната перка. Топлата част е една и съща.Няма как при напрактика едни и същи компоненти да има разлика.Тази интервенция съм я направил и аз...отдавна при това. Разлика - никаква.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
в броя лопатки няма ли разлика!? VA с 11 лопатки, а V с 9
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
Има както вече си написал.От 9бр. стават на 11бр.Също така отвора е на отворите са по-големи и на топлата /изхода на газовете/ и на студената част.
Ето Ви малко повече инфо за сравнение
Ето Ви малко повече инфо за сравнение
- Прикачени файлове
-
- Отвори и сравнения.doc
- (22.5 KиБ) Свален 257 пъти
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
Ако не се лъжа само на VNT15 са 9 лопатките . Последното ASV , на което чистих геометрия беше с GT1749V и имаше 11 лопатки .
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
Интересно.Реално при съпоставка на двете ми турбини,разликата не беше,кой знае каква(тук не визирам компресора-там е очевидна)
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 23 мар 2008 16:59
- Автомобил: MK4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: София
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
Здравейте колеги :) За много години 1-во Искам да ви попитам за моето голфче 4 1.9 AHF ТДИ 110 к.с. Чудя се кой е по добрия вариант.
Вариант 1 : да се направи хибрид на моето турбо
Вариант 2 : да се сложи GT1749V от 131 к.с и дали ще трябва някакво преправяне.
След това и чип :)
Вариант 1 : да се направи хибрид на моето турбо
Вариант 2 : да се сложи GT1749V от 131 к.с и дали ще трябва някакво преправяне.
След това и чип :)
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
При всички варианти , за повече от 140 коня си трябват разпръсквачи , и хибрид на твоето турбо , (генерация и кулер е хубаво да се сложат) и си 170 коня :)
Последна промяна от IvanMan на Съб 03 яну 2015 7:18, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Re: Повдигане на мощността на Голф 4 1,9 TDi (ALH)
mihata_88 написа:Здравейте колеги :) За много години 1-во Искам да ви попитам за моето голфче 4 1.9 AHF ТДИ 110 к.с. Чудя се кой е по добрия вариант.
Вариант 1 : да се направи хибрид на моето турбо
Вариант 2 : да се сложи GT1749V от 131 к.с и дали ще трябва някакво преправяне.
След това и чип :)
Според мен си вземи 1749V ще се направи към 165 коня без излишни приключения.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта