vucata написа:Стара тема, но ми е интересно как седи тази джанта на голф 3 със спортно окачване
Друга странична снимка май нямам
vucata написа:Стара тема, но ми е интересно как седи тази джанта на голф 3 със спортно окачване
nuri_3556 написа:Да повдигна темата ,какви други леки джанти има 16ки 5х100?Някъде бях чел че фабрично от Субару магнезиеви са били много леки...
Ivo_Golf3_GT написа:nuri_3556 написа:Да повдигна темата ,какви други леки джанти има 16ки 5х100?Някъде бях чел че фабрично от Субару магнезиеви са били много леки...
Именно! И аз това питам, за да повдигна темата. Също и какви са тези 16-ки на двете снимки в поста на Калоян Бачев?
П.С. Във връзка с по-горния пост за джанти телефонната шайба от Ауди А3 -
вече година и половина карам с тях и съм изключително доволен! Измерена на
електронна везна джантата тежи точно 5.95кг с капачката. Има забележима разлика
в ускорението на колата и брутално намаление на разхода спрямо нормални ал.джанти,
в моя случай с Голф 3 ВР6 синкро с около 2-3 литра надолу на 100км - факт!
Има и леко подобрение в комфорта на возията на колата, което си обяснявам с това,
че по-леката джанта по-лесно реагира на неравностите по пътя в посока нагоре.
Вече не си задавам въпроса има ли смисъл от по-леки джанти.
И затова сега си търся 16-ки такива или по-леки дори.
Потребители, разглеждащи този форум: sandi81 и 146 госта