АБФ турбо-проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
valjo mc
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 20 дек 2015 21:11
Автомобил: VW BORA 2000CC-115PS-85KW-1J2
Двигател: AQY- year 2000

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот valjo mc » Нед 19 мар 2017 13:32


Адмирации за упоритостта за реализацията на проекта,както и за много добре онагледената тема как се случват нещата и колко труд,пот и средства костват за такъв проект мечта на много от нас,на които ни липсва я смелост,я средства... и т.н.т да го направим!Отдавна не е писано,какво се случва с колата...как се държи на пътя,на писта и т.н.т




Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 19 мар 2017 18:59


Колата си я карам почти всеки ден,чакаме 23 април да я замерим в Сливен


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот MITKOGOLF » Чет 12 окт 2017 19:01


Здравейте колеги,започвам да събирам части за преминаване към шестстепенна скоростнна кутия 02М,някой със съвети как по точно става,разбрах съеденител 240мм обаче от коя кола става за АБФ ,моля за съвет някой който я е правил тази трансплантация.Благодаря предварително :th_up


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот radi_nrj » Пет 13 окт 2017 8:54


Нещата трябва да са аналогични


Необходими са още:
Лоста с жилата
Изображение

И тръбичката от лагер помпата към горната помпа
Изображение

Последна промяна от radi_nrj на Пет 13 окт 2017 11:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот pe6kata » Пет 13 окт 2017 9:11


MITKOGOLF написа:Здравейте колеги,започвам да събирам части за преминаване към шестстепенна скоростнна кутия 02М,някой със съвети как по точно става,разбрах съеденител 240мм обаче от коя кола става за АБФ ,моля за съвет някой който я е правил тази трансплантация.Благодаря предварително :th_up


конкретизирай въпросите си.
02м кутия и съединител става от всеки 4 цилиндров мотор на твоя мотор, въпросът е дали ще ползваш оригиналния демпферен маховик или ще ползваш перформънс съединител.
минаваш на лагер помпа, жила, стартер, скъсяване на полуоски, преработка на окачването на кутията. 3-ка вр6 и абф (за по-малките мотори не съм сигурен )ползват главини, които имат същия шлиц като каретата на голф4 тди пд, т.е. можеш да ползваш възможно най-големите карета на голф4 (което и ти препоръчвам)

другото - каква кутия ще ползваш? Никоя бензинова няма да пасне на 3-ка абф турбо, става прекалено къса, дизеловата ще ти идва дълга (освен ако не се ползват карантиите на дизел 4х4). Трябва ти хибрид с бензинови предавки и дизелов диф, както аз съм сглобил.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот radi_nrj » Пет 13 окт 2017 10:48


От дизеловите 6-ци DRW е подходяща защото е по-къса, по-често се среща при 116 коня, но има и някои 131-ци са такива. Това е 6-та
Изображение

При дългия вариант на 120 си на ~2000об/мин


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот pe6kata » Пет 13 окт 2017 11:38


radi_nrj написа:От дизеловите 6-ци DRW е подходяща защото е по-къса...


Подходяща???????!
Абсолютно неподходяща е!


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 13 окт 2017 12:41


Мисля да ползвам кутия FMH от дизелово голф 4 и този преход за да мога да ползвам оригиналните тампони на 02А кутията http://www.retrofication.co.uk/282mk202mmount.html а за съединителни нещо което не е с демферен маховик обаче да е на 240мм и да държи поне 600нм. нещо да ме предложите


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 13 окт 2017 12:58


Или другия вариант е да изцеда възможно най много 02А кутията да ползвам това например http://www.usrallyteam.com/index.php?ma ... ts_id=1049 само че тука не мога да разбера дали ползват оригиналните скорости или догбокс ако само с тази планка правят тези коне е доста добре.Аз в момента съм на 400кс на 1.2-1.3бара искам да надуя поне на 1.8бара ако само с тази планка се подсили добре кутията няма да правя тази врътка със шест степенната кутия в момента съм с болтове на мястото на нитовете и заварена ос на диферинциала


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот pe6kata » Пет 13 окт 2017 19:18


на 02А кутията няма да издържат самите зъбни колела, чупят се зъбите на 2, 3 и 4, както и на сателитите и планетите (по-рядко). Долу горе около 600 нютона и е предела, въпреки че е много относително.

с кутия 02М забравяш за подобни проблеми, зъбните колела са много масивни и носят на бой.

Аз съм сглобил с посочената от теб планка на епитек, доста по-евтина е, потърси я направо от фирмата производител.

С тая кутия - направо забрави. На 7000 оборота (а ти предполага въртиш мотора и повече)ще правиш:
1-ва - 65 км/ч
2-ра - 117
3-та - 185
4-та - 250
5-та - 310
6-та - 372

На практика ще имаш 4- максимум 5- степенна кутия, ако я сложиш. Дизеловите имат отвратителна дупка межу 3-4 предавка, ползват къса първа и по-дълга втора, което е кофти. За сметка на това предавките на бензиновите мотори са перфектно подредени (което е рядкост за фв кутия), но идват къси. Скорости от бензин с диф от дизел е решението.

Съединител - има много варианти. Ако имаш възможност - ползвай кит на сакс перформънс, като има опция за твърд или оригинален маховик.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 13 окт 2017 22:28


Мерси за съветите колега а да ме насочиш от кой мотор кутия да търся или номер на кутия ? Или ако имаш някоя за махане свиркай


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот pe6kata » Пон 16 окт 2017 15:32


просто няма кутия, която да ти пасне без доработки.

аз ти писах за решението - диференциала от дизелова с бензинови скорости.

дизелова доколкото разбрах имаш, намери си бензинова - общо взето няма значение от мотора дали вр или 4 цилиндров, предавките са еднакви.

А ако я правиш за драг, е хубаво е един блокаж да и сложиш, но съвета ми е да не се набутваш да развиваш 02а кутията, щом отиваш на такива мощности.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот MITKOGOLF » Сря 18 окт 2017 12:54


Ще послушаме съвета ти колега ,Взех тази кутия от сеат купра 1.8т 225кс с код на мотора BAM на предно предаване обаче не намирам кода на скоростната кутия за да и видя характеристикитеИзображение само това са цифрите по кутията


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот nikolay_ss » Сря 18 окт 2017 14:33


Е ти си го снимал номера - 02M 301 103 L


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: АБФ турбо-проект

Мнениеот golfmk1 » Сря 18 окт 2017 14:51


nikolay_ss написа:Е ти си го снимал номера - 02M 301 103 L

Това е номера на корпуса.Ако е от купра кода и е FZQ или FMH :wink



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта