АБФ турбо-проект
- valjo mc
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 20 дек 2015 21:11
- Автомобил: VW BORA 2000CC-115PS-85KW-1J2
- Двигател: AQY- year 2000
Re: АБФ турбо-проект
Адмирации за упоритостта за реализацията на проекта,както и за много добре онагледената тема как се случват нещата и колко труд,пот и средства костват за такъв проект мечта на много от нас,на които ни липсва я смелост,я средства... и т.н.т да го направим!Отдавна не е писано,какво се случва с колата...как се държи на пътя,на писта и т.н.т
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо-проект
Колата си я карам почти всеки ден,чакаме 23 април да я замерим в Сливен
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо-проект
Здравейте колеги,започвам да събирам части за преминаване към шестстепенна скоростнна кутия 02М,някой със съвети как по точно става,разбрах съеденител 240мм обаче от коя кола става за АБФ ,моля за съвет някой който я е правил тази трансплантация.Благодаря предварително
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: АБФ турбо-проект
Нещата трябва да са аналогични
Необходими са още:
Лоста с жилата
И тръбичката от лагер помпата към горната помпа
Необходими са още:
Лоста с жилата
И тръбичката от лагер помпата към горната помпа
Последна промяна от radi_nrj на Пет 13 окт 2017 11:10, променено общо 1 път.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: АБФ турбо-проект
MITKOGOLF написа:Здравейте колеги,започвам да събирам части за преминаване към шестстепенна скоростнна кутия 02М,някой със съвети как по точно става,разбрах съеденител 240мм обаче от коя кола става за АБФ ,моля за съвет някой който я е правил тази трансплантация.Благодаря предварително
конкретизирай въпросите си.
02м кутия и съединител става от всеки 4 цилиндров мотор на твоя мотор, въпросът е дали ще ползваш оригиналния демпферен маховик или ще ползваш перформънс съединител.
минаваш на лагер помпа, жила, стартер, скъсяване на полуоски, преработка на окачването на кутията. 3-ка вр6 и абф (за по-малките мотори не съм сигурен )ползват главини, които имат същия шлиц като каретата на голф4 тди пд, т.е. можеш да ползваш възможно най-големите карета на голф4 (което и ти препоръчвам)
другото - каква кутия ще ползваш? Никоя бензинова няма да пасне на 3-ка абф турбо, става прекалено къса, дизеловата ще ти идва дълга (освен ако не се ползват карантиите на дизел 4х4). Трябва ти хибрид с бензинови предавки и дизелов диф, както аз съм сглобил.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: АБФ турбо-проект
От дизеловите 6-ци DRW е подходяща защото е по-къса, по-често се среща при 116 коня, но има и някои 131-ци са такива. Това е 6-та
При дългия вариант на 120 си на ~2000об/мин
При дългия вариант на 120 си на ~2000об/мин
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: АБФ турбо-проект
radi_nrj написа:От дизеловите 6-ци DRW е подходяща защото е по-къса...
Подходяща???????!
Абсолютно неподходяща е!
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо-проект
Мисля да ползвам кутия FMH от дизелово голф 4 и този преход за да мога да ползвам оригиналните тампони на 02А кутията http://www.retrofication.co.uk/282mk202mmount.html а за съединителни нещо което не е с демферен маховик обаче да е на 240мм и да държи поне 600нм. нещо да ме предложите
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо-проект
Или другия вариант е да изцеда възможно най много 02А кутията да ползвам това например http://www.usrallyteam.com/index.php?ma ... ts_id=1049 само че тука не мога да разбера дали ползват оригиналните скорости или догбокс ако само с тази планка правят тези коне е доста добре.Аз в момента съм на 400кс на 1.2-1.3бара искам да надуя поне на 1.8бара ако само с тази планка се подсили добре кутията няма да правя тази врътка със шест степенната кутия в момента съм с болтове на мястото на нитовете и заварена ос на диферинциала
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: АБФ турбо-проект
на 02А кутията няма да издържат самите зъбни колела, чупят се зъбите на 2, 3 и 4, както и на сателитите и планетите (по-рядко). Долу горе около 600 нютона и е предела, въпреки че е много относително.
с кутия 02М забравяш за подобни проблеми, зъбните колела са много масивни и носят на бой.
Аз съм сглобил с посочената от теб планка на епитек, доста по-евтина е, потърси я направо от фирмата производител.
С тая кутия - направо забрави. На 7000 оборота (а ти предполага въртиш мотора и повече)ще правиш:
1-ва - 65 км/ч
2-ра - 117
3-та - 185
4-та - 250
5-та - 310
6-та - 372
На практика ще имаш 4- максимум 5- степенна кутия, ако я сложиш. Дизеловите имат отвратителна дупка межу 3-4 предавка, ползват къса първа и по-дълга втора, което е кофти. За сметка на това предавките на бензиновите мотори са перфектно подредени (което е рядкост за фв кутия), но идват къси. Скорости от бензин с диф от дизел е решението.
Съединител - има много варианти. Ако имаш възможност - ползвай кит на сакс перформънс, като има опция за твърд или оригинален маховик.
с кутия 02М забравяш за подобни проблеми, зъбните колела са много масивни и носят на бой.
Аз съм сглобил с посочената от теб планка на епитек, доста по-евтина е, потърси я направо от фирмата производител.
С тая кутия - направо забрави. На 7000 оборота (а ти предполага въртиш мотора и повече)ще правиш:
1-ва - 65 км/ч
2-ра - 117
3-та - 185
4-та - 250
5-та - 310
6-та - 372
На практика ще имаш 4- максимум 5- степенна кутия, ако я сложиш. Дизеловите имат отвратителна дупка межу 3-4 предавка, ползват къса първа и по-дълга втора, което е кофти. За сметка на това предавките на бензиновите мотори са перфектно подредени (което е рядкост за фв кутия), но идват къси. Скорости от бензин с диф от дизел е решението.
Съединител - има много варианти. Ако имаш възможност - ползвай кит на сакс перформънс, като има опция за твърд или оригинален маховик.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо-проект
Мерси за съветите колега а да ме насочиш от кой мотор кутия да търся или номер на кутия ? Или ако имаш някоя за махане свиркай
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: АБФ турбо-проект
просто няма кутия, която да ти пасне без доработки.
аз ти писах за решението - диференциала от дизелова с бензинови скорости.
дизелова доколкото разбрах имаш, намери си бензинова - общо взето няма значение от мотора дали вр или 4 цилиндров, предавките са еднакви.
А ако я правиш за драг, е хубаво е един блокаж да и сложиш, но съвета ми е да не се набутваш да развиваш 02а кутията, щом отиваш на такива мощности.
аз ти писах за решението - диференциала от дизелова с бензинови скорости.
дизелова доколкото разбрах имаш, намери си бензинова - общо взето няма значение от мотора дали вр или 4 цилиндров, предавките са еднакви.
А ако я правиш за драг, е хубаво е един блокаж да и сложиш, но съвета ми е да не се набутваш да развиваш 02а кутията, щом отиваш на такива мощности.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо-проект
Ще послушаме съвета ти колега ,Взех тази кутия от сеат купра 1.8т 225кс с код на мотора BAM на предно предаване обаче не намирам кода на скоростната кутия за да и видя характеристиките само това са цифрите по кутията
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: АБФ турбо-проект
Е ти си го снимал номера - 02M 301 103 L
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: АБФ турбо-проект
nikolay_ss написа:Е ти си го снимал номера - 02M 301 103 L
Това е номера на корпуса.Ако е от купра кода и е FZQ или FMH
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта