Значи извинявам се ако темата не е за тук
Въпроса ми е следния ... Тука всички рейсъри в Монтана със резистор на помпата м/у 2ри и 3ти кабел с копче, но става ?с за голф 3ки и аз искам да питам на голф 4 ка същоото ли е ? и дали има риск за помпата ? (всъщност аз ако го направа с копче ще го пускам от време на вереме за по 2-3 минути, но все пак да питам)
Резистор на помпата
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Резистор на помпата
Обясни по-разбираемо какво искаш да направиш и защо.Не можах да ти схвана на 100% мисълта...
- williams_vn
- Мнения: 724
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Vanka7aa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Резистор на помпата
Е то това е демек на принципа на power box и се слага там на кабелите на помпата да влиза повече нафта и от там да има разлика във вървенето.
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Резистор на помпата
lent написа:Обясни по-разбираемо какво искаш да направиш и защо.Не можах да ти схвана на 100% мисълта...
Става въпрос за така наречения "пауър бокс"
Ако ти е ASZ мотора , няма да можеш да намериш буксата на помпата . Пробвай със софтуер !
- Vanka7aa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Резистор на помпата
Да мотора е АСЗ, но то не буксата ами се оголват кабелите и се слага (поне тука така прават )
P.S Знам за софтуерната намеса (чип) иа Brezel ;]]
P.S Знам за софтуерната намеса (чип) иа Brezel ;]]
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Резистор на помпата
Не ме разбра , няма да намериш буксата , нито кабелите щото нямаш такава . Това е за модели TDI VP , а твоята е TDI PD PD (Pumpe-Düse)
- Vanka7aa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Резистор на помпата
ааа ясно... благодаря много ;п
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Goce Delchev
Re: Резистор на помпата
Бихте ли обеснили каде се слага точно този резистор и какав е всъщност . Мисля че щее интересно .
- Vanka7aa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Резистор на помпата
До колкото знам .... Има зелен кабел с кафява нишка и зелен кабел с бяла нишка на тези кабели се слага резистор със съпротивление 1килоом или 1.5килоома : ) така ... Колата трябва да работи на място допираш резистора ако има промяна в оборотите на колата значи работи Принзипа май е следния: Лъже помпата, че колата е студена вкарва повече нафта и дефакто върви повече, НО И ПУШИ ПОВЕЧЕ !! Един приятел на Голф 4 тди 90 коня го направи и каза, че разликата е следната: С резистора като кара с пуснат климатик се1 преди е с изключен климатик, Но незнам пробвай и виж и кажи как е ... Ако греша някой да ме поправи
Разлика има 100%
Разлика има 100%
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Goce Delchev
Re: Резистор на помпата
Добре до тук ясно . Може ли да стане някакав проблем с помпата примерно.
- Vanka7aa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Резистор на помпата
Ми най-вероятно може... този моя приятел си го е направил на копче под таблото и го пуска от вереме на време не кара постоянно с него незнам ти си прецени
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Резистор на помпата
Колега познаваш ли някои в Монтана дето може да го направи на моя голф
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Резистор на помпата
Лъже температурния датчик за нафтата. Той казва, че нафтата е ТОПЛА. Топлата нафта има по-голям обем от студената. ЕКУто прави корекция по това показания - като е топла вкарва повече нафта, като е студена - по-малко. Можеш да го провериш като си пуснеш диагностиката и видиш температурата на нафтата с и без резистор.
Същото се прави и при колите с роторна помпа - там датчика е в самата помпа.
Обаче това не е правилният начин да ти тръгне колата повече. Правилният е да сменяш софтуера (слагаш чип).
Същото се прави и при колите с роторна помпа - там датчика е в самата помпа.
Обаче това не е правилният начин да ти тръгне колата повече. Правилният е да сменяш софтуера (слагаш чип).
Re: Резистор на помпата
Има още една малоумна работа, която съм виждал копче да ти сваля милиграмите на празен ход до 1мг . Направо си е жива ебавка с помпата Иначе, че почва да върви и да пуши на умряло след нея факт.
п.п. За коли с роторна помпа.
п.п. За коли с роторна помпа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта