Резистор на помпата

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vanka7aa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Резистор на помпата

Мнениеот Vanka7aa » Съб 25 авг 2012 11:51


Значи извинявам се ако темата не е за тук :(
Въпроса ми е следния ... Тука всички рейсъри в Монтана със резистор на помпата м/у 2ри и 3ти кабел с копче, но става ?с за голф 3ки и аз искам да питам на голф 4 ка същоото ли е ? и дали има риск за помпата ? (всъщност аз ако го направа с копче ще го пускам от време на вереме за по 2-3 минути, но все пак да питам)




Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Резистор на помпата

Мнениеот lent » Съб 25 авг 2012 12:20


Обясни по-разбираемо какво искаш да направиш и защо.Не можах да ти схвана на 100% мисълта... :shock


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 722
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Резистор на помпата

Мнениеот williams_vn » Съб 25 авг 2012 12:21


facepalm


Потребителски аватар
Vanka7aa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Резистор на помпата

Мнениеот Vanka7aa » Съб 25 авг 2012 12:30


Е то това е демек на принципа на power box и се слага там на кабелите на помпата да влиза повече нафта и от там да има разлика във вървенето.


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Резистор на помпата

Мнениеот nayden_n » Съб 25 авг 2012 12:32


lent написа:Обясни по-разбираемо какво искаш да направиш и защо.Не можах да ти схвана на 100% мисълта... :shock

Става въпрос за така наречения "пауър бокс"

Ако ти е ASZ мотора , няма да можеш да намериш буксата на помпата . Пробвай със софтуер !


Потребителски аватар
Vanka7aa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Резистор на помпата

Мнениеот Vanka7aa » Съб 25 авг 2012 12:34


Да мотора е АСЗ, но то не буксата ами се оголват кабелите и се слага (поне тука така прават :lol: )
P.S Знам за софтуерната намеса (чип) иа Brezel ;]]


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Резистор на помпата

Мнениеот nayden_n » Съб 25 авг 2012 12:40


Не ме разбра :D , няма да намериш буксата , нито кабелите щото нямаш такава . Това е за модели TDI VP , а твоята е TDI PD :idea: PD (Pumpe-Düse)


Потребителски аватар
Vanka7aa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Резистор на помпата

Мнениеот Vanka7aa » Съб 25 авг 2012 13:50


ааа ясно... благодаря много ;п :да:


GEMOVauto
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 30 апр 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Goce Delchev

Re: Резистор на помпата

Мнениеот GEMOVauto » Пон 27 авг 2012 13:15


Бихте ли обеснили каде се слага точно този резистор и какав е всъщност . Мисля че щее интересно .


Потребителски аватар
Vanka7aa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Резистор на помпата

Мнениеот Vanka7aa » Нед 02 сеп 2012 11:11


До колкото знам .... Има зелен кабел с кафява нишка и зелен кабел с бяла нишка на тези кабели се слага резистор със съпротивление 1килоом или 1.5килоома : ) така ... Колата трябва да работи на място допираш резистора ако има промяна в оборотите на колата значи работи :) Принзипа май е следния: Лъже помпата, че колата е студена вкарва повече нафта и дефакто върви повече, НО И ПУШИ ПОВЕЧЕ !! Един приятел на Голф 4 тди 90 коня го направи и каза, че разликата е следната: С резистора като кара с пуснат климатик се1 преди е с изключен климатик, Но незнам пробвай и виж и кажи как е ... Ако греша някой да ме поправи :) :wink:

Разлика има 100% :wink:


GEMOVauto
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 30 апр 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Goce Delchev

Re: Резистор на помпата

Мнениеот GEMOVauto » Нед 02 сеп 2012 17:38


Добре до тук ясно . Може ли да стане някакав проблем с помпата примерно.


Потребителски аватар
Vanka7aa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Резистор на помпата

Мнениеот Vanka7aa » Нед 02 сеп 2012 18:44


Ми най-вероятно може... този моя приятел си го е направил на копче под таблото и го пуска от вереме на време не кара постоянно с него незнам ти си прецени :)


bad_boy_vladi
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Резистор на помпата

Мнениеот bad_boy_vladi » Пон 15 окт 2012 11:42


Колега познаваш ли някои в Монтана дето може да го направи на моя голф


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Резистор на помпата

Мнениеот brum » Вто 16 окт 2012 12:37


Лъже температурния датчик за нафтата. Той казва, че нафтата е ТОПЛА. Топлата нафта има по-голям обем от студената. ЕКУто прави корекция по това показания - като е топла вкарва повече нафта, като е студена - по-малко. Можеш да го провериш като си пуснеш диагностиката и видиш температурата на нафтата с и без резистор.

Същото се прави и при колите с роторна помпа - там датчика е в самата помпа.

Обаче това не е правилният начин да ти тръгне колата повече. Правилният е да сменяш софтуера (слагаш чип).


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Резистор на помпата

Мнениеот V@lDo » Сря 17 окт 2012 21:54


Има още една малоумна работа, която съм виждал копче да ти сваля милиграмите на празен ход до 1мг :screwy . Направо си е жива ебавка с помпата mhihi Иначе, че почва да върви и да пуши на умряло след нея факт.

п.п. За коли с роторна помпа.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта