Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Много ви харесва когато някой се прави на остроумен...
За да има сила в ниските трубва да с още 4 цилиндъра ТОВА Е ЯСНО
Въпроса ми беше насочен в друга посока, а именно- ще умре ли още в ниските и средните или ще си остане същото поведение. Но нищо, купих главата и сега й пасвам клапаните, като я сложа ще видя какво ще се получи.
За да има сила в ниските трубва да с още 4 цилиндъра ТОВА Е ЯСНО
Въпроса ми беше насочен в друга посока, а именно- ще умре ли още в ниските и средните или ще си остане същото поведение. Но нищо, купих главата и сега й пасвам клапаните, като я сложа ще видя какво ще се получи.
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Успех ти желая!!!
аз не очаквам да има промяна в поведението!
никой не се прави на остроумен просто всички 16в мотори се събуждат след 3500оборота .... така са проектирани и зацепени фазите на валовете.
аз не очаквам да има промяна в поведението!
никой не се прави на остроумен просто всички 16в мотори се събуждат след 3500оборота .... така са проектирани и зацепени фазите на валовете.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Нямам никаква представа каква е главата на 6А и какви са разликите с тези на АСЕ, но въпреки това мога да ти кажа, че ефект с тая глава няма да има абсолютно никакъв. Оставаш със същите валове и със същата степен. Няма от къде да дойде тая промяна.
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Колеги, четох из вортекс форум и клуб гти, че на АБФ с юбилеен колектор и се монтира 2>1 от 8в. Можете ли да ми кажете от какъв и ефект има ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта