Определено ще сложа термоизолаторна подложка! Мисля да дам гарнитура за мостра, и да я направя подложка от тефлон, или гитенакс на ЦНЦ...Какво мислите???
При тест на температурата на колата на вх.на вод.радиаотор тя беше 95 градуса, на самата цилиндрова глава измерена в няколко точки средно беше 105градуса. Ясно е че няма да излети, но ако стане по-отзивчива ми стига.
Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
- kaloqn_bachev
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София кв Враждебна
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Vankata_84 написа:Определено ще сложа термоизолаторна подложка! Мисля да дам гарнитура за мостра, и да я направя подложка от тефлон, или гитенакс на ЦНЦ...Какво мислите???
При тест на температурата на колата на вх.на вод.радиаотор тя беше 95 градуса, на самата цилиндрова глава измерена в няколко точки средно беше 105градуса. Ясно е че няма да излети, но ако стане по-отзивчива ми стига.
чакаме да кажеш има ли ефект мен ми казаха че от кингерит ставало също та мисля да пробвам
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Да взема да запитам и аз нещо тука, с предварителната уговорка, че съм наясно кое, как е редно да се направи (смени), но в случая ще е клъцни-срежи
Въпроса е за модификация на АБФ бутала поради орязване на блок и глава... мисля е ясно, че иде реч за сгъстяване Ще помоля ако някой се е заигравал да вкопава челата на буталата на АБФ да сподели опит кое, как е направил. Не държа на точни цифри, защото се предполага, че нещата са индивидуални за всеки, но ако може да сподели кое от къде е резнал, някоя снимка ако има ще е върха и предложения за кой може да свърши съответната операция в София или Пловдив. Знам, че не се прави така и колко смятане има и т.н. но ей тъй някой ако сподели личен опит ще ми е много от полза и даже и бира ше черпа
Поздрави
Въпроса е за модификация на АБФ бутала поради орязване на блок и глава... мисля е ясно, че иде реч за сгъстяване Ще помоля ако някой се е заигравал да вкопава челата на буталата на АБФ да сподели опит кое, как е направил. Не държа на точни цифри, защото се предполага, че нещата са индивидуални за всеки, но ако може да сподели кое от къде е резнал, някоя снимка ако има ще е върха и предложения за кой може да свърши съответната операция в София или Пловдив. Знам, че не се прави така и колко смятане има и т.н. но ей тъй някой ако сподели личен опит ще ми е много от полза и даже и бира ше черпа
Поздрави
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Още един въпрос от същото естество, как стоят буталата на стандартен АБФ спрямо блока, когато буталото е на ГМТ. На равно с блока, недоход или надстърчат- това на стандартен мотор без никакви намеси
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Отговарям и на двамата :)
Определено буталите стават за заигравка, риска е голям но.....
Буталите са равни на блока!
Определено буталите стават за заигравка, риска е голям но.....
Буталите са равни на блока!
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Убавото ми Ауди е с катализатор, две средни, и крайно гърне.
Казвайте какво е оптималното за ежедневна кола? Аз искам да стане само средно и крайно. Ще преживея леко вдигане на шума. Нямам опит с подобни неща. Сега изп.колектор е 4-2-1. Нямам намерение да го сменям, но ако имаше по-добър бих се замислил. Предполагам ф-то на тръбите си остава 55мм.
Казвайте какво е оптималното за ежедневна кола? Аз искам да стане само средно и крайно. Ще преживея леко вдигане на шума. Нямам опит с подобни неща. Сега изп.колектор е 4-2-1. Нямам намерение да го сменям, но ако имаше по-добър бих се замислил. Предполагам ф-то на тръбите си остава 55мм.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Буталата изобщо не са равни на блока.. буталата надстърчат!!
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Vankata_84 написа:Убавото ми Ауди е с катализатор, две средни, и крайно гърне.
Казвайте какво е оптималното за ежедневна кола? Аз искам да стане само средно и крайно. Ще преживея леко вдигане на шума. Нямам опит с подобни неща. Сега изп.колектор е 4-2-1. Нямам намерение да го сменям, но ако имаше по-добър бих се замислил. Предполагам ф-то на тръбите си остава 55мм.
Мен ме интересува същия въпрос, но за 8 клапанов мотор, ако има значение.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Iago написа:Буталата изобщо не са равни на блока.. буталата надстърчат!!
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Я да се пробвам с още един въпрос ако някой вече се е заигравал с проучването му случайно... или не толкова случайно
Питането ми е за пружините на клапаните... има ли на някой от VAG моделите идентични по-размери, но по-твърди стокови пружини, за да се взаимства направо от него, пък може и да не е от VAG важното е да са по-твърди и да са със същите размери.
Имам идея да се поразровя за същите по размер пружини из морги и вторични суровини и да ги тествам за твърдост, но времето ми е много ограничено за това начинание, та ако някой има инфо ще е златен ако сподели.
Просто не ми се нрават тия няколко стотин лева за качествени пружини само, при положение, че икономисвам от какво ли не за да скалъпя нещо накрая.
Питането ми е за пружините на клапаните... има ли на някой от VAG моделите идентични по-размери, но по-твърди стокови пружини, за да се взаимства направо от него, пък може и да не е от VAG важното е да са по-твърди и да са със същите размери.
Имам идея да се поразровя за същите по размер пружини из морги и вторични суровини и да ги тествам за твърдост, но времето ми е много ограничено за това начинание, та ако някой има инфо ще е златен ако сподели.
Просто не ми се нрават тия няколко стотин лева за качествени пружини само, при положение, че икономисвам от какво ли не за да скалъпя нещо накрая.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
И аз искам пак да пукна в тънмото...
Как АЦЕ/АБФ може да качи върт.мометн??? В атмосферен вариант! Кое да му ровя?
Как АЦЕ/АБФ може да качи върт.мометн??? В атмосферен вариант! Кое да му ровя?
- if4oo
- Мнения: 322
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
- Автомобил: GOLF 4 VR6T
- Двигател: AUE
- Местоположение: pleven
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Vankata_84 написа:И аз искам пак да пукна в тънмото...
Как АЦЕ/АБФ може да качи върт.мометн??? В атмосферен вариант! Кое да му ровя?
всмукателен колектор!!!Някой заигравал ли се е по-сериозно?Нямам в предвид само порт и полиш а по скоро промяна на дължина/диаметър на рънове.размер на пленум и т.н
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Какво трябва да стане за да качи момент между 3000-5000об?
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
проба/грешка в всмукателен колектор и генерация......
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Bobby_ написа:проба/грешка в всмукателен колектор и генерация......
Ей тука изобщо не съм съгласен!
http://www.angelfire.com/scifi/ulfcobra/accobradesign_exhaust.html
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
Поне ДОЛУ ГОРЕ изчислете какво ви трябва! Ако имате нежелани звуци се записват с една хубава програма допълнително след завършване на генерацията, смята се с една две формулки за разни хелмхолцови резонатори и получавате искания вариант.
Няма нито един производител на изпускателни системи за такива мотори, които да ползват "проба грешка"
И един всеизвестен лаф на колега от форума (не помня ника за жалост иначе щях да го цитирам дословно):
30 инженера в завода са изчислявали 5 месеца колко да е, а нашия герой го е сметнал за три минути с флекса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта