Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот P4v3l » Вто 05 мар 2013 11:20


кобрата написа:Аз така да попитам по темата :biggrin , има ли смисъл на ABF да се сложат два изпукателни колектора или само за KR важи :rolleyes

от два изпускателни колектора едва ли ще стане нещо, но ако смениш всмукателния разпределителен вал със изпускателен може и да има ефект ;)




Потребителски аватар
кобрата
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
Автомобил: [Golf 3] [A3]
Двигател: [ABF][AGU]
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот кобрата » Вто 05 мар 2013 19:02


Грешка при писането за валчета става на въпрос, значи със два изпускателни при ABF има смисъл :rolleyes


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Сря 06 мар 2013 11:47


силно казано.... общо взето колата започва да харчи като обезумяла и ..... иначе има слаб ефект във високите обороти!


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот klimatronik » Сря 06 мар 2013 14:07


Bobby_ написа:силно казано.... общо взето колата започва да харчи като обезумяла и ..... иначе има слаб ефект във високите обороти!

Мойта, на пук на всичко започна да харчи по-малко, дали защото и преди на беше както трябва...Никога, нито веднъж с 2та изпускателни вала колата не е минавала разход 13/100, каквото и да я правя, както и да я карам. Преди това разхода беше +1-2/100. Иначе според мен, за парите си този мод си заслужава :th_up


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Сря 06 мар 2013 15:37


е ти "пипаш" след мен.......


Потребителски аватар
кобрата
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
Автомобил: [Golf 3] [A3]
Двигател: [ABF][AGU]
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот кобрата » Сря 06 мар 2013 21:24


На фабричните белези се зацепват като е с два изпускателни?


bulsiim
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sl

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот bulsiim » Сря 06 мар 2013 21:32


разликата между всм. изп. е един градус помисли колко голям ще е ефекта.При кр съм съгласен защото има 12 градуса разлика и около 0.6 мм в лифта но за абф е малко несериозно.


Потребителски аватар
кобрата
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
Автомобил: [Golf 3] [A3]
Двигател: [ABF][AGU]
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот кобрата » Чет 07 мар 2013 0:12


разликата между всм. изп. е един градус помисли колко голям ще е ефекта.При кр съм съгласен защото има 12 градуса разлика и около 0.6 мм в лифта но за абф е малко несериозно.


Точно защото има 12 градуса разлика най вероятно не се зацепва на фабричните белези защото няма смисъл :screwy


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот PL-16v » Чет 07 мар 2013 1:57


С малко над 1000лв Голф 3 АБФ със оригинални валове и блок даде точно 126 коня на гумите измерени на диното в Хеед :smile Резултата може да е една идея по добър поради факта че едната свещ беше преебана и колата имаше прекъсване в дадени обороти вижда се и на графиката къде е прекъснала :c020 И там където се съединяват изпускателя и генерацията за на зад изпускаше :c020 Колата вървеше повече от прекрасно за сиромашкия тунинг който имаше :exclaim

Изображение


bulsiim
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sl

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот bulsiim » Чет 07 мар 2013 7:32


кобрата написа:
разликата между всм. изп. е един градус помисли колко голям ще е ефекта.При кр съм съгласен защото има 12 градуса разлика и около 0.6 мм в лифта но за абф е малко несериозно.


Точно защото има 12 градуса разлика най вероятно не се зацепва на фабричните белези защото няма смисъл :screwy

Да съм писал някаде за зацепване, а се пита за абф ане за кр така че там няма никакви 12 гр.АБФ валовете нямат нужда от 2 изпускателни.Ако питаш за изп. от кр няма смисъл те са с по малък лифт.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот judasss » Пет 08 мар 2013 0:51


А сега е момента да попитам и за АЦЕ това с 2та изпускателни вала ?
Също и до колкото се информирах е по згъстен от събратята си , проблем ли му е по тънката гарнитура , че гледам има и метална ?
До колко добра идея е главата малко повече да се резне ? и с колко ?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vankata_84 » Нед 10 мар 2013 17:33


Моля ако някой разполага с информация нека помогне с инфо за дюзите на АБФ? И направо да си питам с какви най-лесно и безпроблемно се заменят :love.vwclub


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот kav4o » Пон 11 мар 2013 21:23


Vankata_84 написа:Моля ако някой разполага с информация нека помогне с инфо за дюзите на АБФ? И направо да си питам с какви най-лесно и безпроблемно се заменят :love.vwclub

Лесно и безпроблемно може да ги замениш с дюзи от друг абф :icon_lol няма вариант за лесна замяна...няма от какво да вземеш защото само на абф-а слагат такива....
Я кажи ти какви са ти подобренията и как разбра че са ти малки тия дюзи :sly


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Стоян Стоянов » Пон 11 мар 2013 21:31


Колко кубика са дюзите на АБФ-а.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vankata_84 » Пон 11 мар 2013 22:26


Аз лично срещнах противоречиви мнения, но варират между 190 до 214 кубика високоомни

kav4o - Благодаря за проявения интерес :th_up Значи ситуацията е следната: АЦЕ(Ауди), мотора е ремонтиран от мен главата е шлайфана 0,20. Оригинално е сгъстен 10,8:1 сега е толкова или повече. Мотора е стандартен. Разпределителния му вал е различен от 9А, и АБФ. По описания на други най-добре колата диша на средни обороти. Ще слагам електроника от АБФ(за това питам) Колата е механична инжекция, има помпа с 6 бара работно налягане(предполагам с нисък дебит обаче). Идеята ми е с регулатор да сваля налягането на работните 3 бара на АБФ-а. Компа който съм закупил бил с чип. За момента се въздържам да купя АБФ см.колектор понеже е висок и няма място. Блока е нисък мотовилките по-къси с 15мм от АБФ-ските(от там по-леки). Трябва ми да пригодя някакви дюзи, да тръгне колата. Ако има опция да върви с целия си потенциал и малко отгоре СУПЕР. Това е горе/долу с което разполагам и ситуацията.

Кажете как да постъпя колеги???

Поздрави :love.vwclub



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта