остави си твоя колектор и модифицирай дросела!
направи си рейка за дюзите и ползвай такива от някое ауди 2000сс напълно стандартни с горно пълнене
пожелавам ти успех с тригер колелото
и се подготви за много светещи лампи по таблото и ......
Вече го направих това и знам какво трябва да е ..... Ама за целта си трябват някакви инвестиции а не само...."дай да го направиме за никакви пари..."
Тази конверсия не е сложна стига да знаеш че трябва да се платят наколко неша за по 200лв
подготви се с около 1000лв за всичко
Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
За дросела съм 100% съгласен. Дюзите са в процес на търсене. Рейла ще е къстам мое производство. Тригера също.
Сподели за лампите, че като ми каже някой така и почвам да се притеснявам.
Иначе инвестицията е ясна. Но все пак назови кое имаш предвид? Правя я защото мисля да си я карам. 80 000 км механичния инж. беше послушен, но взе да се предава...а аз пък се подготвям
Сподели за лампите, че като ми каже някой така и почвам да се притеснявам.
Иначе инвестицията е ясна. Но все пак назови кое имаш предвид? Правя я защото мисля да си я карам. 80 000 км механичния инж. беше послушен, но взе да се предава...а аз пък се подготвям
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Колеги колко е съпротивлението на ТПС-а на АБФ? На 1-во и 3-то краче?
Дали може да ползвам детонционните датчици на АЦЕ-то с АБФ електрониката?
Дали може да ползвам детонционните датчици на АЦЕ-то с АБФ електрониката?
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Мерси колега
ПП - А детонационите датчици...С кой карате колеги правили процедурата? Трябва ли да са АБФ или може и моите
ПП - А детонационите датчици...С кой карате колеги правили процедурата? Трябва ли да са АБФ или може и моите
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Попаднах на нещо интересно, спецификация на Голф 2 16V група А 86-та година, KR-че (1781 cc) 200коня при 7200оборота и 200нютона, с K-Jet-а, значи може.
http://racingcars.wikidot.com/vw-golf-mk-ii-gti-16v
http://www.motorsportsalmanac.com/mastuff/articles/RN_040226.pdf
http://racingcars.wikidot.com/vw-golf-mk-ii-gti-16v
http://www.motorsportsalmanac.com/mastuff/articles/RN_040226.pdf
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
даааа може с един куп кованяци и къстъм регулатори и безумни валове с безумни глави....
Брат товае ГР.А за бога. Това няма нищо общо с познатите ни мотори. някъде мернах за секунда че е с кован стоманен колянов вал и до там приключих...
някак си все си мисля че тези 200кс не са това което всички си мислим.
валове с механична инжекция много трудно се разбират..... а за обогатяване във високите обороти без да я удави в ниските .... е тегавко да се постигне. да не говориме че карат със свещи от по 50лв бройката които се изхвълят след 2-3 етапа...
от 113кс на колела което са 139кс на мотор (хипотетично)
195кс на мотор колко ли са на колела????
моя мотор е 169кс на колела и спрямо някакви коефициенти от диното съм някъде около 205кс на мотор.... а ако знаеш колко доработки съм направил на 2000сс мотор.... нямаш си на представа дори
преди години влезна един гр.А в бг и за няколко часа бе разглобен на части мотора за да се открадне know how ....и аз усях само до главата да се докопам. другото само го гледах от 5м :) но имаще такива неща които и по снимки не съм ги виждал никога повече.
извади ми хомологационния фиш на голф 2 гр.А и се загледай на няколко възлови места.
Брат товае ГР.А за бога. Това няма нищо общо с познатите ни мотори. някъде мернах за секунда че е с кован стоманен колянов вал и до там приключих...
някак си все си мисля че тези 200кс не са това което всички си мислим.
валове с механична инжекция много трудно се разбират..... а за обогатяване във високите обороти без да я удави в ниските .... е тегавко да се постигне. да не говориме че карат със свещи от по 50лв бройката които се изхвълят след 2-3 етапа...
от 113кс на колела което са 139кс на мотор (хипотетично)
195кс на мотор колко ли са на колела????
моя мотор е 169кс на колела и спрямо някакви коефициенти от диното съм някъде около 205кс на мотор.... а ако знаеш колко доработки съм направил на 2000сс мотор.... нямаш си на представа дори
преди години влезна един гр.А в бг и за няколко часа бе разглобен на части мотора за да се открадне know how ....и аз усях само до главата да се докопам. другото само го гледах от 5м :) но имаще такива неща които и по снимки не съм ги виждал никога повече.
извади ми хомологационния фиш на голф 2 гр.А и се загледай на няколко възлови места.
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Bobby_ написа:даааа може с един куп кованяци и къстъм регулатори и безумни валове с безумни глави....
валове с механична инжекция много трудно се разбират.....
За това има измислен шприц(гнп на бензин),от 1,6 вадят 210кс на мотор асматик.Със сух картер,дросели и електроника стигат до 240кс,срещу скромната сума от 15000евро...
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Мисълта ми е, че става с Kjet, незнам колко извънземни валове и глава има, а и ми направи впечатление, че не върти до високи обороти.
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Оооо това със секвенционалния К-джетроник е ясно .... но..... тези от гр.А са с обикновен. някъде имах снимки....
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Има няколко неща, с които определено трябва да сте наясно и първото е живота на мотора.
Както Ники ми беше казвал едно време.. S1-ците са хвърляли глава всяко състезание. Не си мислете, че при атмосферните е по-различно.
Да! Те са го правили... това не значи, че 417-ската на kjet е същата като тяхната ;)
И зависи какво разбираш под високи обороти.. за над 8к вече се искат доста чик чирик части за да издържи на цялата газ повече от 1 минута.
Също така не знаеш биелите колко са дебели, степента каква е, коляновия вал и още една дузина други глупости.. Еле па да не говорим за всякакви материали, които ги има само на сатурн като берилий и тн.. :D
Както Ники ми беше казвал едно време.. S1-ците са хвърляли глава всяко състезание. Не си мислете, че при атмосферните е по-различно.
Да! Те са го правили... това не значи, че 417-ската на kjet е същата като тяхната ;)
И зависи какво разбираш под високи обороти.. за над 8к вече се искат доста чик чирик части за да издържи на цялата газ повече от 1 минута.
Също така не знаеш биелите колко са дебели, степента каква е, коляновия вал и още една дузина други глупости.. Еле па да не говорим за всякакви материали, които ги има само на сатурн като берилий и тн.. :D
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Vizor написа:Има няколко неща, с които определено трябва да сте наясно и първото е живота на мотора.
Както Ники ми беше казвал едно време.. S1-ците са хвърляли глава всяко състезание. Не си мислете, че при атмосферните е по-различно.
Да! Те са го правили... това не значи, че 417-ската на kjet е същата като тяхната ;)
И зависи какво разбираш под високи обороти.. за над 8к вече се искат доста чик чирик части за да издържи на цялата газ повече от 1 минута.
Също така не знаеш биелите колко са дебели, степента каква е, коляновия вал и още една дузина други глупости.. Еле па да не говорим за всякакви материали, които ги има само на сатурн като берилий и тн.. :D
Пише си максимална мощност на 7200 оборота, степента също 11.0:1. На мен ми е ясно, че скъсявам живота на мотора, затова си и намерих друга глава, а моята си стои непокътната.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Максималната и пикова мощност може да е на 7200 оборота, което не пречи да държи тази мощност до 9к.
Не забравяй, че в момента нямаш почти никакво нормално налягане на високи обороти еле па с тея валове...
Маслената помпа.. абе от много неща трябва да се притесняваш..
Не забравяй, че в момента нямаш почти никакво нормално налягане на високи обороти еле па с тея валове...
Маслената помпа.. абе от много неща трябва да се притесняваш..
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Не съм виждал атмосферка да си държи конете 2000 оборота, малко след пика тръгва яко надолу.
П.С: Моята кола от 2006-та се кара на заварка, освен кутия друго не е мръднало, като съм я карал и на Калояново, компресията е перфе, главата която свалих също, незнам какво те кара да мислиш, че не се маже в 7К.
П.С: Моята кола от 2006-та се кара на заварка, освен кутия друго не е мръднало, като съм я карал и на Калояново, компресията е перфе, главата която свалих също, незнам какво те кара да мислиш, че не се маже в 7К.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Защото прекъсвача ти е много преди това..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта