Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vankata_84 » Нед 03 ное 2013 21:29


Определено ще сложа термоизолаторна подложка! Мисля да дам гарнитура за мостра, и да я направя подложка от тефлон, или гитенакс на ЦНЦ...Какво мислите???

При тест на температурата на колата на вх.на вод.радиаотор тя беше 95 градуса, на самата цилиндрова глава измерена в няколко точки средно беше 105градуса. Ясно е че няма да излети, но ако стане по-отзивчива ми стига.




Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот kaloqn_bachev » Пон 04 ное 2013 4:35


Vankata_84 написа:Определено ще сложа термоизолаторна подложка! Мисля да дам гарнитура за мостра, и да я направя подложка от тефлон, или гитенакс на ЦНЦ...Какво мислите???

При тест на температурата на колата на вх.на вод.радиаотор тя беше 95 градуса, на самата цилиндрова глава измерена в няколко точки средно беше 105градуса. Ясно е че няма да излети, но ако стане по-отзивчива ми стига.

чакаме да кажеш има ли ефект мен ми казаха че от кингерит ставало също та мисля да пробвам :rolleyes


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот SixKillerVR6 » Нед 13 апр 2014 8:50


Да взема да запитам и аз нещо тука, с предварителната уговорка, че съм наясно кое, как е редно да се направи (смени), но в случая ще е клъцни-срежи :Mr Green Fun
Въпроса е за модификация на АБФ бутала поради орязване на блок и глава... мисля е ясно, че иде реч за сгъстяване :biggrin Ще помоля ако някой се е заигравал да вкопава челата на буталата на АБФ да сподели опит кое, как е направил. Не държа на точни цифри, защото се предполага, че нещата са индивидуални за всеки, но ако може да сподели кое от къде е резнал, някоя снимка ако има ще е върха и предложения за кой може да свърши съответната операция в София или Пловдив. Знам, че не се прави така и колко смятане има и т.н. но ей тъй някой ако сподели личен опит ще ми е много от полза и даже и бира ше черпа :beer

Поздрави :th_up


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот prokopoff » Вто 15 апр 2014 11:26


Още един въпрос от същото естество, как стоят буталата на стандартен АБФ спрямо блока, когато буталото е на ГМТ. На равно с блока, недоход или надстърчат- това на стандартен мотор без никакви намеси


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Сря 23 апр 2014 12:29


Отговарям и на двамата :)
Определено буталите стават за заигравка, риска е голям но.....

Буталите са равни на блока!


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vankata_84 » Чет 24 апр 2014 1:46


Убавото ми Ауди е с катализатор, две средни, и крайно гърне.

Казвайте какво е оптималното за ежедневна кола? Аз искам да стане само средно и крайно. Ще преживея леко вдигане на шума. Нямам опит с подобни неща. Сега изп.колектор е 4-2-1. Нямам намерение да го сменям, но ако имаше по-добър бих се замислил. Предполагам ф-то на тръбите си остава 55мм.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Iago » Пет 25 апр 2014 20:49


Буталата изобщо не са равни на блока.. буталата надстърчат!!


pyle
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот pyle » Пет 25 апр 2014 21:08


Vankata_84 написа:Убавото ми Ауди е с катализатор, две средни, и крайно гърне.

Казвайте какво е оптималното за ежедневна кола? Аз искам да стане само средно и крайно. Ще преживея леко вдигане на шума. Нямам опит с подобни неща. Сега изп.колектор е 4-2-1. Нямам намерение да го сменям, но ако имаше по-добър бих се замислил. Предполагам ф-то на тръбите си остава 55мм.


Мен ме интересува същия въпрос, но за 8 клапанов мотор, ако има значение.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2541
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот vit_autosofia » Сря 30 апр 2014 6:31


Iago написа:Буталата изобщо не са равни на блока.. буталата надстърчат!!

:th_up :th_up


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот SixKillerVR6 » Сря 30 апр 2014 19:05


Я да се пробвам с още един въпрос ако някой вече се е заигравал с проучването му случайно... или не толкова случайно :Mr Green Fun
Питането ми е за пружините на клапаните... има ли на някой от VAG моделите идентични по-размери, но по-твърди стокови пружини, за да се взаимства направо от него, пък може и да не е от VAG важното е да са по-твърди и да са със същите размери.
Имам идея да се поразровя за същите по размер пружини из морги и вторични суровини и да ги тествам за твърдост, но времето ми е много ограничено за това начинание, та ако някой има инфо ще е златен ако сподели.
Просто не ми се нрават тия няколко стотин лева за качествени пружини само, при положение, че икономисвам от какво ли не за да скалъпя нещо накрая.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vankata_84 » Вто 03 юни 2014 23:34


И аз искам пак да пукна в тънмото...

Как АЦЕ/АБФ може да качи върт.мометн??? В атмосферен вариант! Кое да му ровя?


Потребителски аватар
if4oo
Мнения: 322
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
Автомобил: GOLF 4 VR6T
Двигател: AUE
Местоположение: pleven

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот if4oo » Чет 25 дек 2014 17:07


Vankata_84 написа:И аз искам пак да пукна в тънмото...

Как АЦЕ/АБФ може да качи върт.мометн??? В атмосферен вариант! Кое да му ровя?

всмукателен колектор!!!Някой заигравал ли се е по-сериозно?Нямам в предвид само порт и полиш а по скоро промяна на дължина/диаметър на рънове.размер на пленум и т.н


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vankata_84 » Нед 28 дек 2014 22:59


Какво трябва да стане за да качи момент между 3000-5000об?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Bobby_ » Пон 29 дек 2014 16:46


проба/грешка в всмукателен колектор и генерация......


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW

Мнениеот Vizor » Пон 29 дек 2014 20:19


Bobby_ написа:проба/грешка в всмукателен колектор и генерация......


Ей тука изобщо не съм съгласен!

http://www.angelfire.com/scifi/ulfcobra/accobradesign_exhaust.html

http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html

Поне ДОЛУ ГОРЕ изчислете какво ви трябва! Ако имате нежелани звуци се записват с една хубава програма допълнително след завършване на генерацията, смята се с една две формулки за разни хелмхолцови резонатори и получавате искания вариант.
Няма нито един производител на изпускателни системи за такива мотори, които да ползват "проба грешка"
И един всеизвестен лаф на колега от форума (не помня ника за жалост иначе щях да го цитирам дословно):
30 инженера в завода са изчислявали 5 месеца колко да е, а нашия герой го е сметнал за три минути с флекса.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта