Наближава :arrow КАЛОЯНОВО (9-10 юни 2018 г.)

Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
pyle
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот pyle » Пет 11 апр 2014 22:36


Ако можеш да ми дадеш съвет относно дросела. Дали ми трябва по-голям за дребни доработки, или стоков е достатъчен?




Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот chiki-riki » Пон 06 окт 2014 13:49


изпускателния колектор и двуцевката от 2е еднакви ли са с тези на PB мотора. Или от 2е стават ли на 1.8 ? :gruebel


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот chiki-riki » Вто 09 дек 2014 21:00


Колеги смятам да слагам глава от PB на моето 1.8 и до колкото знам главата няма отвор за подгрева на смукателя. Мога ли да мина без подгрева или трябва да дупча главата и да си оставя подгрева ?


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот RISTEE » Вто 09 дек 2014 21:14


Ванка освен за подгрев зимата, служи и за охладител лятото, да се направи отвор не е мн сложно :smile


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот chiki-riki » Вто 09 дек 2014 23:32


RISTEE написа:Ванка освен за подгрев зимата, служи и за охладител лятото..


Именно за това не искам да го изолирам, а да разбера къде да направя отвора на главата
П.П. все още нямам глава и не съм свалял колекора, но искам да съм подготвен предварително :biggrin


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот lubecku » Вто 09 дек 2014 23:49


Пробива се главата, прави се резба, навива се щуцер и правиш байпас изолирайки колектора, на колектора термални подложки ,и омотан с читава термо лента или одеало и термощит от долу, това е пърформънс варианта другото е компромис,


ste12978
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 09 юли 2015 9:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот ste12978 » Вто 24 ное 2015 23:26


Амии относно АЕЕ някой да каже нещо? Аз съм само без ламбда и има осезаема разлика както в разхода така и във вървежа...


Explode12
Мнения: 241
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот Explode12 » Вто 07 ное 2017 21:12


Дойде времето да се изложа пред знаещите колеги ..та имам няколко въпроса, понеже мотора почна да си гори доста масло(1.8 моно) в един момент ще трябва да се отваря чудото. Искам така и така ще го отварям и ще вляза с някакви пари - да пипна нещо да мога да се хваля после, че аз съм си виновен, че си счупих мотора. Та..Разбрах за бутала с биели от 1.8Т с 20мм болт(преди 2000та), сегменти и лагери от 1.8Т пак, глава сигурно ще ползвам от PB със затапени дупки за инжекторите, ще се кара на газ. Въпросите са ми:
1.Като степен колко се получава ? 12:1 12.5:1 ? Видях че пешката очакваше малко над 12;1.
2. Един колега малко по-назад имаше проблем със запалването, там нещата как стоят общо взето?
3. Подсетиха ме за маслото и по-точно температурата му. В момента мотора няма " охладителя" за маслото на конзолата, нужен ли ми е или мога да карам без него? Много рядко режа над 5000об.
4. Пръскалки нямам под буталата - проблем ли е също и това?
Май има и още работи, но не мога се сетя сега. Ако има отговори на въпросите ми в някакви теми..дайте насоки, аз не можах да намеря.


Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2869
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот pe6kata » Съб 30 дек 2017 11:09


12.7:1 идва степента с бутала от 1.8Т

съвременните автомобили ги правят със степен около 12:1

2.0 8в мотора на фабричен метан е с 12.5:1

на 12.7:1 с оригиналния ПБ вал, компресията при мен беше 16 бара

При мен се караше бензин/метан. С 10.5кг метан (толкова ми беше бутилката) стигах от Ямбол до София (София-Ямбол е друго :exclaim ) със спокойно и целенасочено икономично каране 100-110км/ч реални, в този случай ми идваше около 3.3кг/100 км

На бензин също беше много икономична, но трябва да отбележа, че колата беше с дълга пренаредена от мен кутия - 3000 оборота на 5-та - 130км/ч

На равно на бензин правеше 210км/ч реални, 220 по скоростмер. Само 98+ октана, добре се държеше и с октан бустери. На метан правеше 180-190 на равно.

С ТАП, зададен на +7 градуса (по спомен) на метан.

Навъртях и около 50 хил км, след което я продадох на мой познат. След не много време демонтира метановата уредба и сложи газова. Газаджията я оставил явно с по-бедна смес и не върнал предварението на ТАП-а. Вървяла доста добре и разхода бил много добър карайки се нормално, но след едно продължително магистрално каране със 170+км/ч, стопи и 4-те бутала. Качих му оригинален мотор и до ден днешен си е с него, но е много далеко от предишния вървеж и разход.
Метана е отканово число към 130, пропан бутана е около 107.
На метан си минавах спокойно магистралата със 160-170км/ч (3600-3800 оборота) без да имам каквито и да е проблеми с греене на масло и т.н. При тази скорост разхода ми отиваше на около 5.5кг/100км метан

Като поведение - колата беше много силна още от ниските. Без проблем и тъпчене си влизаше в червеното на оборотомера.

Ако такъв мотор се сглоби за леко купе и къса кутия, и се оборудва с наистина агресивен вал и глава с големи клапани (и някои доработки по главата и хубава изпускателна система) ще върви брутално за 8в мотор. Под агресивен вал визирам над 280 градусов с лифт към 12мм. Така и не се заиграх повече, 4 цилиндоривите не са ми на сърце :icon_lol



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта