Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот RISTEE » Сря 05 фев 2014 20:33


Ванка ти не можа да комбинираш , пипнатия руски карбуратор :mrgreen
Колко е диаметъра в момента на плочката за газта ?




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот vucata » Нед 09 фев 2014 19:17


Май темата отива в тунинг на 8в моторите ама до 1.8 :D кажете 2.0 8в как да тръгне :mhihi


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот RISTEE » Нед 09 фев 2014 20:22


Говорим за 2E/ADY/AGG/ABA..
Аз като аматьор се досещам за по големи инжектори, хубава изпускателна система вал...
и евентуално чип...
Ако се заиграеш, може и бутала от абф...


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот vucata » Нед 09 фев 2014 20:48


От какво да взема инжекторите? Бензиновата помпя трябва ли да се пипа след това?
Вал от какво?
Колата ми се кара предимно на газ....
След буталата от абф, каква гарнитура да се сложи, или може нормалната си за 2е :th_up


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот RISTEE » Нед 09 фев 2014 21:10


Ами за инжектори отново от абв... за помпа не знам виж тази на абф на какъв дебит работи спрямо твоята,
За вал шрик или кат камс, или някой да ти направи копир на даден такъв.
Попитай някой по запознат, не съм запознат толкова с 2е мотора и подобренията по него...
Виж теми за проекти на такъв двигател ! Успех.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот chiki-riki » Вто 18 мар 2014 16:05


Кой е най-добрия вариант за направата на генерация за 1.8 моторите (предполагам за 1.6 и 2.0 ще е идентично).
В момента съм с 4-2-1 колектор от ПБ, средно и крайно гърне от КR. За момента съм се спрял на следния вариант, резонатор след колектора и резонатор на мястото на средното гърне с крайното от KR. Ф-то остава си същото на 50мм. Мисля, че няма смисъл да се слага генерация на по голямо Фи

Идеята е да се подобри динамиката на мотора от към изпускателната с-ма и същевременно да не е шумна, именно за това ще оставя крайното гърне от КР /наясно съм, че няма да стане пе'стин коня т.н. :icon_lol

Ще се радвам, ако помогнете по казуса, кое, как, защо и т.н.

:beer


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот RISTEE » Вто 18 мар 2014 16:33


Ванка и не сме се спрели на този вариант !
При права тръба на едно пв 112-ка колата спираше да ускорява при 130.....
именно защото липсваше резонансно пълнене на мотора.
Затова резонатора след двуцевката и всичко е ток :Mr Green Fun


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот chiki-riki » Вто 18 мар 2014 23:25


Права тръба никога няма да сложа на моя кола :Mr Green Fun
В момента м/д колектора и средното гърне нямам нищо и сигурно ще слагам резонатор, но назад какво ще се случва не е ясно още ..
идеята е при мен е един резонатор след колектора от тези с гърбиците отвътре (задържали газовете уж) и един проходен на мястото на средното гърне.
Нека някой, който е правил това упражнение да каже кой е най-добрия вариант, с резонатор, с два и т.н.


pyle
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот pyle » Нед 23 мар 2014 11:31


От какъв мотор могат да бъдат сложени двойни пружини на клапаните на 1.6 АЕК ?


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот RISTEE » Нед 23 мар 2014 18:54


Има и друг начин освен други пружини... Може да се разтеглят оригиналните но е доста пипкава и специфична работа... Не е за менгемето.


Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот silven-VW FOREVER » Нед 23 мар 2014 19:12


А с 1.6 AKL как стоят нещата :rolleyes


pyle
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот pyle » Нед 23 мар 2014 22:28


RISTEE написа:Има и друг начин освен други пружини... Може да се разтеглят оригиналните но е доста пипкава и специфична работа... Не е за менгемето.


А подложки може ли да се сложат? Идеята ми е да го въртя до около 7000-7200.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот snuupy93 » Вто 25 мар 2014 20:26


Да попитам мисля да слагам 1.6 АЕА моно. В момента съм с 1.3 ADX моно. Освен ДВГ,скорости и дросел, и (смукател, изпускател) нещо друго трябва ли да се преправя? Компа? Окабеляване?


pyle
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот pyle » Чет 10 апр 2014 20:27


От какво става по-голям на диаметър дросел, на 1.6 АЕК ?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW

Мнениеот Bai Sando » Чет 10 апр 2014 21:28


От АБФ :gruebel Но за какво ти е?То и на АЕК-то не е никак малък.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта