Забравих да кажа че колата се кара ,на 0,5 налягане на газ и 1,4 бензин
газовата е с двоен редуктор
FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
Aми ето кой расови автомобили дават подобно време-
16.0 - BMW M5 Touring (507 ps)
16.1 - Bentley Continental GT Mansory (630 ps)
16.1 - Porsche 911 Carrera S (355 ps)
16.3 - Ariel Atom (245 ps)
16.3 - BMW E92 M3 Sedan (420 ps)
16.3 - Mercedes Benz S63 AMG (525 ps)
16.3 - Mercedes Benz SLK55 AMG BS (400 ps)
16.4 - Porsche Cayenne Turbo S (550 ps)
16.5 - Aston Martin Vanquish S (528 ps)
16.7 - Aston Martin DB9 (450 ps)
16.7 - BMW E46 M3 CSL (360 ps)
16.8 - Mercedes Benz SLK55 AMG (360 ps)
16.9 - Porsche 911 Carrera 4S (355 ps)
17.0 - Alpina B3 BiTurbo (360 ps)
17.0 - EvoTech 135i (403 ps)
17.1 - Audi RS4 (420 ps)
17.1 - Porsche 911 Carrera (345 ps)
17.2 - Bentley Continental GT (560 ps)
И напьлно си прав,че с едно побьрзо превключване може да се падне още 1-1.5сек .Сьс кеф да си караш обикновения пасат на газ
16.0 - BMW M5 Touring (507 ps)
16.1 - Bentley Continental GT Mansory (630 ps)
16.1 - Porsche 911 Carrera S (355 ps)
16.3 - Ariel Atom (245 ps)
16.3 - BMW E92 M3 Sedan (420 ps)
16.3 - Mercedes Benz S63 AMG (525 ps)
16.3 - Mercedes Benz SLK55 AMG BS (400 ps)
16.4 - Porsche Cayenne Turbo S (550 ps)
16.5 - Aston Martin Vanquish S (528 ps)
16.7 - Aston Martin DB9 (450 ps)
16.7 - BMW E46 M3 CSL (360 ps)
16.8 - Mercedes Benz SLK55 AMG (360 ps)
16.9 - Porsche 911 Carrera 4S (355 ps)
17.0 - Alpina B3 BiTurbo (360 ps)
17.0 - EvoTech 135i (403 ps)
17.1 - Audi RS4 (420 ps)
17.1 - Porsche 911 Carrera (345 ps)
17.2 - Bentley Continental GT (560 ps)
И напьлно си прав,че с едно побьрзо превключване може да се падне още 1-1.5сек .Сьс кеф да си караш обикновения пасат на газ
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
- Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
- Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
- Местоположение: София / Сандански
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
Много интересен проект !
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
"семейният питбул"
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: Сря 10 мар 2010 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: rrrrrrr
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
наистина ли си от Благоевград ,че не съм те мяркал ?!
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
pitman написа:наистина ли си от Благоевград ,че не съм те мяркал ?!
От;ГОЦЕТО;
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
Колата вече е със дизелова 6 степенна скоростна кутия; Кутията е (01е) с код (FRK) от пасат 1.9тди 131кс , имах опасения единствено, заради предавателните числа, да не би предавките да станат прекалено дълги.Но след като я покарах, разбрах че това е кутията за моята кола.
Преди на 3000 обор, имах около 115 кмч, сега е на около 155 кмч, става въпрос за последните предавки;
До тук добре, обаче лошото е че имам някакво леко виене от кутията и то на всяка предавка дори и по инерция,на место няма никакъв шум, иначе скоростите си включват перфектно.
Струва ли си да се отваря и ремонтира ,или направо друга
Ще помоля ако някой, е имал подобен проблем и го е решил ,нека сподели.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
Много нервно това комби Супер си се справил със силовия тунинг!
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
Здравей Иса за много години пьрво .Предполагам си сменил маслото на кутията,ако е така и пак вие нещо,ами карай я така и колкото изкара.На мен ми е интересно сьщо и аз ако бодна една 6-чка има ли смисьл какви са ползите според теб освен максимална скорост и по добьр разход на магистрала.Колко е макса от 1-ва до 5-та,на 6-та е ясно ,че кураж си трява Сток са 1-60;2-100;3-155;4-200;5-260 и 6700 оборота,а и друго да те питам при теб изпреварването 70-120км се случва на 3-та предполагам заради повечето тяга в по ниските обороти .Докато 1.8т-о иска по високи обороти и малко нито на втора нито на трета да рьгнеш от 70км .6-чката по добре ли ще е в тази дисциплина,ако е на 1.8т
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
onty написа:Здравей Иса за много години пьрво .Предполагам си сменил маслото на кутията,ако е така и пак вие нещо,ами карай я така и колкото изкара.На мен ми е интересно сьщо и аз ако бодна една 6-чка има ли смисьл какви са ползите според теб освен максимална скорост и по добьр разход на магистрала.Колко е макса от 1-ва до 5-та,на 6-та е ясно ,че кураж си трява Сток са 1-60;2-100;3-155;4-200;5-260 и 6700 оборота,а и друго да те питам при теб изпреварването 70-120км се случва на 3-та предполагам заради повечето тяга в по ниските обороти .Докато 1.8т-о иска по високи обороти и малко нито на втора нито на трета да рьгнеш от 70км .6-чката по добре ли ще е в тази дисциплина,ако е на 1.8т
Здрасти Сашо, и от мен за много години;Как е бегачката радва ли?
Маслото на кутията го смених обаче същата работа,имам още една кутия, от А6 C5 2.5 тди с код (DQS)
която бях закупил първоначално, но нея монтирах заради прекалено дългите предавки;
Направих справка за предавателните числа и на двете кутии
(FRК) 1.9 6800 обор,м на 2-ра=106 кмч 3-та=168кмч 4-та=193кмч 5-та=276кмч 6-та=345кмч
(DQS) 2.5тди 2-ра=113кмч 3-та=174кмч 4-та=245кмч 5-та=321кмч 6-та=381кмч; това е при гуми 235/45/17 ;Както се вижда кутията от 1.9 до 5-та е почти като на 1.8 т,до колкото разбрах (FRK)се монтира на Пасат 1.9тди 131кс (спорт);Мисля че такава кутия за твоя Пасат би било добро решение;
Относно изпреварването 70-120 кмч зависи от ситуацията 3-та 4-та 5-та как дойде ,Битурбото,определено има POWER и бута като локомотив ; ако е,да се изгавриш с някого(говорим за недобросъвестни водачи) направо 2-ра и с пищене на гумите до прекъсвач.
На 6-та с 1000 обор, съм на около 55кмч и ми направи впечатление че върви доста гладко без никакви вибрации, 1500 обор=80кмч 2000обор=100кмч 3000обор=155 3500обор=180кмч;
След като имам кутията от 2.5тди не е изключено да пробвам и с нея,според калкулатора ,още от 1800 обор ще е на 100кмч, при 3000 обор 168кмч за магистрала е идеална;
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
[quote="isa"]
На 6-та с 1000 обор, съм на около 55кмч и ми направи впечатление че върви доста гладко без никакви вибрации, 1500 обор=80кмч 2000обор=100кмч 3000обор=155 3500обор=180кмч;
[/quote]
Доста добре ми звучи това .Мотора доста ще се разтовари при магистрално каране и не само.Благодаря ти за точните цифри (FRK) е кутията за мен.При теб и(DQS)кутията ще бута добре
На 6-та с 1000 обор, съм на около 55кмч и ми направи впечатление че върви доста гладко без никакви вибрации, 1500 обор=80кмч 2000обор=100кмч 3000обор=155 3500обор=180кмч;
[/quote]
Доста добре ми звучи това .Мотора доста ще се разтовари при магистрално каране и не само.Благодаря ти за точните цифри (FRK) е кутията за мен.При теб и(DQS)кутията ще бута добре
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
До колкото разбрах, (01е) кутиите са най здрави, наскоро бях да си замеря колата на дино в Казичене ,при DRAGPOWER и по техен съвет реших да се сдобивам с такава;
Моя съвет е, ако все пак решиш да си търсиш (FRK)кутия , най добре си търси цял донор за части за да нямаш излишни главоболия;
Трябват ти,магарето със все скорости и избирача (скоростния лост с щангите)
Моя съвет е, ако все пак решиш да си търсиш (FRK)кутия , най добре си търси цял донор за части за да нямаш излишни главоболия;
Трябват ти,магарето със все скорости и избирача (скоростния лост с щангите)
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
Колега, как ти хрумнаха такива неща да правиш? Това е откачено. Много се радвам че има хора като теб. А до къде стигна с 4х4-то? Съединителя как понася всичко това? От където взе двигателя, нямаше ли скоростна кутия от Audi S4 примерно?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm
basketwarrior написа:Колега, как ти хрумнаха такива неща да правиш? Това е откачено. Много се радвам че има хора като теб. А до къде стигна с 4х4-то? Съединителя как понася всичко това? От където взе двигателя, нямаше ли скоростна кутия от Audi S4 примерно?
За хрумването, мерака е голямо нещо;
За да накарам този Пасат да се мести, що горе прилично, това беше най разумното решение;
Идеята е да има нютони като дизел ,а да върви като бензин;
Съединителя засега държи предполагам заради предното;
Варианта за 4х4 все още не е изключен,въпрос на време е;
Скорости от С4 не стават щото съм на предно.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта