FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Съб 05 яну 2013 23:16


shanadjiqta написа:с тези спирачки ще лепи,ама леко ще ти убие ускорението предполагам :roll: някъде бях чел,че ако се увеличи натоварването на главините с 1 кг все едно увеличаваш теглото в купето с 10,ама при твоята мощност едва ли ще се усети много



Демек съм добавил още 80 кг,може и така да е но, чесно да кажа не съм усетил разлика.

Решението за по големи спирачки бе взето веднага, след като на два пъти се наложи спиране от 240-250 до към 50-60 едно след друго, слизам от колата и гледам отпред някаква страшна пушилка сякаш ще се запали, :horror: веднага потеглих да охлаждам.




shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот shanadjiqta » Съб 05 яну 2013 23:21


спирането преди всичко,няма спор :wink: пък и 80 кг си е все едно още един човек в колата което при 440 коня едва ли има значение :D


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот onty » Нед 06 яну 2013 0:54


Ами 80кг на тая мощност са нищо,само с апаратура може да се хване разликата.

[quote]Твоя Пасат май заводско се води спорт, ако не се лъжа[/quote]

Да спорт е,и в комбинация с 18'/215/40 малко си заминава комфорта,иначе ползите са доста на Шипка се опитвах да го поднеса лятото с изключено ESP -трудна работа дьржи се колата и не се клати.На магистралата сьщо е много стабилна,а между другото и моята не е много лека 1450кг закова с полвин резервоар бензин :)


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Div Selqnin » Нед 06 яну 2013 9:51


аз със мойта старата джета бях сложил отпред 256мм дискове с гирлинг 54 направи ми впечатление че на дълго даже разхода ми напдна mhihi mhihi mhihi (нали кат е по тежък има там повечко инерция като при маховиците)


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот alpine » Вто 26 фев 2013 19:30


Поздравления за проекта ! Справил си се супер. Спирачките и 4те кг на колело, при положение че такъв пасат си ги носи няма какво да те притеснява. По натам можеш да смениш апарата с някой алуминиев че този чугун сигурно е тежичък.
За 4х4-то няма какво да добавям ти си го знаеш . Успех :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Сря 27 фев 2013 19:19


alpine написа:Поздравления за проекта ! Справил си се супер. Спирачките и 4те кг на колело, при положение че такъв пасат си ги носи няма какво да те притеснява. По натам можеш да смениш апарата с някой алуминиев че този чугун сигурно е тежичък.
За 4х4-то няма какво да добавям ти си го знаеш . Успех :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up


Мерси; :th_up
Преди монтажа на по големите спирачки, за справка притеглих и самите 334,и 312ММ дискове.Оказа се че бяха с еднакво тегло. Явно разликата в теглото идва от апаратите.

Добре де,по пътя на логиката какво се получава.Спирачния диск го върти главината и би трябвало да влияе на мощноста;? Но пък апарата си стои закачен на шенкела


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Vizor » Сря 27 фев 2013 22:20


Апарата изобщо не го месете в такива сметки .. :D


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот alpine » Чет 28 фев 2013 0:06


Е него в окачения товар, но честно казано незнам как да пресметна влиянието му и каква ще е промяната му.
Слагаш по-тежки апарати и дискове, сваляш някой кг от джанти и размер гуми :biggrin


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Jivko7777 » Пон 04 мар 2013 0:33


евала :th_up


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот neon » Пон 04 мар 2013 10:42


alpine написа:Е него в окачения товар, но честно казано незнам как да пресметна влиянието му и каква ще е промяната му.
Слагаш по-тежки апарати и дискове, сваляш някой кг от джанти и размер гуми :biggrin

Апарата има отношение към работата на окачването, но не и директно към предаването на мощност от двигателя.
П.П. Задължително трябва да се сложи едно адекватно окачване според мен.


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот onty » Пон 04 мар 2013 20:02


Как е с големите дискове успяват ли да удьржат наточеното комби.Пушилки има ли :mhihi


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Пон 04 мар 2013 21:45


onty написа:Как е с големите дискове успяват ли да удьржат наточеното комби.Пушилки има ли :mhihi


Определено колата спира доста по добре с тези спирачки. Имам усещането че като позагреят, положението се подобрява значително.

Относно пушилките,все още съм нямал критични спирания с тях,или поне не съм пробвал


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Пон 04 мар 2013 22:47


Колеги,тъй като нютоните са доста, малко се притеснявам за кутията, не че имам проблем но знае ли човек.
По рано като бях до Варна при Келеша, той също се учуди че кутията от 1.8т все още държи.

Тъй като неможах да намеря инфо,реших да попитам тук.
Има ли вариант на този етап, монтаж на 6-степенна куатро кутия от С4 2.7 на ( FWD Пасат),като безболезнено се блокира торсена.
Идеята е, евентуално като тръгна да минавам на 4х4 същата кутия пак да се ползва.


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот onty » Сря 17 юли 2013 19:15


Да сьживя малко темата,успя ли да замериш на Кондофрей,че ми е интересно как се е представило злобното комби :mhihi .Ако не пусни някое клипче да видим кораба в действие предполагам и на други ще е интересно :beer


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Jivko7777 » Пет 19 юли 2013 14:08


какво време даде ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта