надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
golf 2 speed
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 9:25
Автомобил: Golf mk2 1.6 GTD
Двигател: JR 1986
Местоположение: pleven

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот golf 2 speed » Пет 28 ное 2014 14:22


Здравейте колеги за да не пускам нова тема питам вас .Едо въпросче : Може ли да се смени ГНП 1.6 jp с ГНП от JR и :rolleyes Най - важното ще имам ли проблем заради това че JR ГНП маи работеше на повисоко налягане от jp :biggrin .




Потребителски аватар
pavel_stoilov
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: 1V 1991
Местоположение: Бургас

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот pavel_stoilov » Пет 28 ное 2014 23:41


Двете ГНПта са едни и същи като изключим, че при JR помпата има бустпин. Т.е. може да се смени, но JP е атмосферен мотор и няма да можеш да управляваш бустпина и няма да има смисъл от цялата процедура.
Колега lydas покажи какво се случва с турбо k24 на 2 бара :screwy :mhihi


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Съб 29 ное 2014 0:07


Здравейте колеги от доста време не съм писал в темата и е време да кажа какво се случи преди седмица с колата след малко раздаване на газ по варненската магистрала с колегата pavel_stoilov.След няколко старта колата бе надула маркучите към радиатора и хвърли антифриз през капачката при условие че температурата беше нормална не е прегрявана, к24 за която колегата спомена беше заковала 2 бара докато не изсвири рязко все едно издиша от маркуч.Помислих си че пак е хвърлила някой от маркучите защото доста често се е случвало поради причината че не се кара на малко налягане,но уви като слязох и проверих никъде нямаше проблем по тръбите.След това на прибиране колата се караше на ниски обороти ,но се чуваше че нещо вие.Прибрах колата бавно със съмнения за счупено турбо макар и да не исках да си мисля това и на следващия ден реших да махна маркуча на въздушния филтър и се появи това което се вижда на снимката.Скъсаната ос с гайката за късмет беше в филтъра и не беше преминала през мотора.На колата в момента е монтирано гарет Т3 и тази седмица ще се заменя гарнитурата с метална изработена за 1.6тд с нови болтове на главата. :)
Прикачени файлове
sdka.jpg


Потребителски аватар
habibis
Мнения: 364
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
Автомобил: Golf 1988
Двигател: AFN
Местоположение: София

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот habibis » Съб 13 дек 2014 2:32


Решила е да разтовари през перката...,а гейта беше ли вързан или изолиран.
Същото ми се случи самоче с к14, за 400м. Отсечка рязко пуснах газта и резултата беше същия, а звука като самолет..
Метална гарнитура е добър вариант продава се за този мотор стига челото на блока да е идеално право.
Успех ще я направиш!


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Сря 25 мар 2015 14:44


Здравейте колеги колата беше започнала да прекъсва към 2000 оборота когато се подава газ на място ходих да чистят дюзи оказа се ,че дюзите нямат проблем и след известно четене из форумите стигнах до чистене на цедка в резервоара и ето когато отворих цедката какво имаше в нея
11081367_887175954655012_5231349394008524789_n.jpg
11061226_887176074655000_8178140484131533678_n.jpg
Когато се изчисти колата се оправи работеше гладко. Тъй като бях получил ГНП от последните ААЗ с раздвижна ролка за рождения ден от колегата pavel_stoilov ето го и него
11081418_887176267988314_2265506719326403053_n.jpg
реших да му сменя гумичките и да се модне до колкото позволява
11081504_887176797988261_9039389161803456176_n.jpg
11094200_887176434654964_8495509893335210923_n.jpg
,но тъй като тази помпа позволява бутало от тди реших преди да се сложи на колата да се постави нещо по голямо бях решил 11мм ,но тъй като бях ограничен от финансите се задоволих и с 10мм за сега от голф 4 ,а ето го и него...


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Сря 25 мар 2015 15:07


10170773_887177264654881_645292196667725948_n.jpg
10304696_887177347988206_1891071967163839160_n.jpg
Колата вече е сглобена с новата помпа,но не съм снимал усеща се че тръгва зверски докато не влезе в буст,защото съединителя се пали ужасно при това феродото е чисто ново LuK на няма и 7000км а притискателя LuK около 27000км.Преди това колата докато беше с к24 беше от порядака на 130+ коня на 1.7 бара налягане и съединителя държеше в момента незнам какви коне и въртящ момент има защото немога да натоваря двигателя след 3000 оборота просто все едно няма съединител.След първото каране колата беше на 1.4 бара налягане с гарет т3 който по горе съм споменал,но се разбра че няма как да се кара така и върнах буста на 0,9 ,но положението не е много по различно от предишното съденителя му се вие свят :screwy и в момента се мисли варианта за минаване към 210мм маховик феродов от голф 2 ГТИ 8V с притискател от 16V :exclaim


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот dimitar 8062 » Съб 04 апр 2015 23:47


Колега ако решиш да минаваш на керамика ,в гаража ми имам една на 210 мм свиркаи ако искаш


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Нед 14 юни 2015 12:46


Отдавна не съм писал по темата ,но по колата няма почти нищо ново освен ,че се сдоби с маховик от 1.8 RP,феродов диск от гти 112 коня и по твърд притискател от KR. Сетъпа беше сложен с нагласата ,че съединителят е по голям и трябва да държи поне колата на 0.9 бара без да боксува и да се кара нормално , но уви поради не знам каква причина даже може да се каже че държи по малко, а нещата които съм сложил са направо нови карани около 1500км ,закупени от колегата don hose.Има разлика само ,че този сетъп който сложих 210мм се усеща по лек с към 400-500 грама общо сравнение с оригиналния 200мм ,но не мога да си обясня каква може да е причината за това да държи по малко от другия.Ето и една графика ориентировъчна която колата се кара на 0.9 както съм споменал :smile
11637965_931581200214487_607238692_n.jpg
Има и други графики който са малко по високи на същия сетъп но колата варира между 140-150 коня и 260-270нм на това налягане,но почти няма каране с този съединител замислям се за керамика с 6 плочки на страна но не знам и тя колко ще държи защото искам да подкарам колата на 1.5-1.6 бара налягане и да извлека макса от помпата :) другият вариант е кутия от тди и съединител от ВР6 ,но там хамалогията е малко по голяма да се слагат помпи,да се сменят педали и т.н :)


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот caro » Пон 15 юни 2015 8:17


Става и без помпи и педали с ето тая джаджа от Т4:

Изображение


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот don hose » Пон 15 юни 2015 13:08


Явно въртящия момент е голям заради помпата. Филма с 02А кутия не е малък. Трябват ти кутия, маховик, съединител,
полуоски, стартер, лапа предна, жила и лост, това което ти е показал колегата вместо помпа и жило за тая машинка, което в повечето случаи не пасва точно на голф 2. Ако имаш интерес пиши ми. Но да знаеш няма да си доволен от дизелова кутия 02А. Понеже предкамерния дизел иска обороти и колата ще върви тегаво. Вариант да не държи съединителя е маховика да е износен. При мен проблем нямаше но и да си призная не съм го гледал в детайли.


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Сря 10 авг 2016 20:04


Отдавна не съм писал в темата ,но поради това ,че интересът е доста слаб.. Колата претърпя основен ремонт на двигателя,челосване на блока нови сегменти ,лагери , основно се отвори поради причина с ниско налягане на маслото доведена от износени втулки на спомагателния вал за маслената помпа .. ,портнах колектора и главата и сложих колектор от 1.9 ,защото колата до момента беше с оригиналния , който е с различна форма от портовете на 1.9 главата . Колата в момента е с керамика , и проблема за сега с буксуването на съединителя е решен
12670733_1736868256559010_1117386056863990855_n.jpg
.
Прикачени файлове
12938337_1736863283226174_4788297283058472008_n.jpg
Преди колектора да бъде портнат.
12924429_1736863293226173_5517732504629893991_n.jpg
След свършената работа !
12936691_1736863566559479_384806088347860899_n.jpg
И главата е готова !
13087674_1747650538814115_1991713239877213052_n.jpg
Маслото с което се кара двигателя !


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Сря 10 авг 2016 20:09


Колата се кара на драга на Сливен и времето което даде е 15.6
13393921_1765837856995383_4051560197753569450_n.jpg
! Можеше и по добро време , но не винаги става това което искаме .Колата тук е с пълен интериор, резервна гума, крик ,музика , инструменти и още някой неща в нея абсолютно както си се кара по пътя нищо не е олекотявано !


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот vucata » Чет 11 авг 2016 6:04


Браво. Много доволно е за 1.6!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта