надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот don hose » Нед 17 мар 2013 11:56


Да, да спрем със спама.Тя колата на човека си е ОК.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8384
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот samo_pechka » Нед 17 мар 2013 12:02


:th_up А опитвал ли е някой да "вкара" бутала от 1.9 или 1.7 в блок от 1.6 ..Знам ,че има разлики м/у буталата- освен в диаметъра де :smile , при някои във височината, при други - в болта ..знам ,че няма невъзможни неща ,но все пак...


Потребителски аватар
mladen201
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот mladen201 » Нед 17 мар 2013 12:07


Той хода на 1.7SDI и на 1.6TD е еднакъв. Буталата на 1.6 са 76.5 мм.; на 1.7 са 79.5 мм. Дали блока позволява да се отнемат 3мм? От 1.9 няма смисъл защото са 79мм.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 18 мар 2013 19:46


До колкото разбрах главата е от SDI.Със какви дюзи си в момента, защото нали тази глава е със дюзи с директно впръскване :question


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Пон 18 мар 2013 19:54


Главата е пак предкамерен дизел с бренери те дори си се виждат на снимката не е с директно впръскване с моите дюзи съм си защото бях сменял разпръсквачите преди 1 година някаде и са нови и затова си оставих тях а тези от тази глава новата не съм ги слагал а и незнам на какво налягане са направени да работят.. В неделя си оправих нафтата ппуснах я и върнах оборотите до 1100 но сега трябва да си направя една гарнитурка за смукателя отгоре кадето е коляното цхе от там ми изтарва налягане и гледам кулера има някаква много лека цепнатинка и него трябва да залепя ..Иначе колата върви доста по добре от преди разликата стана коренна.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 18 мар 2013 20:00


оборотите на празен ход как ги върна :question


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Пон 18 мар 2013 20:02


От шпилката където се намира отзад зад ГНП.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 18 мар 2013 23:08


Защото нали в началото си писал че след като си пуснал доста гориво, от шпилката не ставало да се върнат оборотите повече от 1400 :question


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Пон 18 мар 2013 23:30


Не бях опитал толкова достатъчно да я развивам ..


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 18 мар 2013 23:33


:th_up


Потребителски аватар
mladen201
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот mladen201 » Вто 19 мар 2013 15:32


mladen201 написа:Той хода на 1.7SDI и на 1.6TD е еднакъв. Буталата на 1.6 са 76.5 мм.; на 1.7 са 79.5 мм. Дали блока позволява да се отнемат 3мм? От 1.9 няма смисъл защото са 79мм.


Проблема е в това, че 1.7 е с директно впръскване и буталото е различно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8384
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот samo_pechka » Вто 19 мар 2013 19:09


Има и предкамерни от тях...


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Вто 26 мар 2013 20:06


Днес си сложих една гарнитурка на коляното на смукателя която колегата Golf_GTD ми направи за което много му благдоря, че когато трагнах да слагам кулера и като обърнах коляното започна да ми издиша обаче от тама и не ми се щеше да слагам само силикон и колегата ми изряза една гарнитурка от клингерит и днеска я поставих с силикон и стана доста добре и издишането вече го няма.


Потребителски аватар
chochov_w
Мнения: 418
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
Автомобил: vw mk3
Двигател: гти
Местоположение: Varna

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот chochov_w » Вто 09 апр 2013 19:02


интересна тема :th_up :th_up :th_up ,имах преди 1.6тд има доста потенциал в тях


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Пет 09 авг 2013 11:31


От доста време не бях писал в темата време е малко да я поразсъним :biggrin и да покажа какво ново си изобретих на скоро :icon_lol Реших да си направя пръскалка за охлаждане на кулера ... взех си едно казанче от опел кадет и го изолирах с алуминиево фолио да не се награвя много водата също така ми трябваше един газов клапан тъй като пръскалката ми се падаше по доло от казана и при първото пускане на водата и след спирането водата продължаваше да капе през пръскалката защото ставаше нещо като скачени съдове,а с клапана когато пусна помпата да върти той отвара а когато спра си затваря и го няма този проблем.Направих пускането с копче и един диод с който да разбирам кога е вклучено и да не го забравям ..ето и малко снимки
Прикачени файлове
DSC_0092.jpg
ето го казана вече изолиран
21451_591833337522610_1281036676_n.jpg
газовия клапан вързан с помпичката
DSC_0093.jpg
стойката заварена за купето вече
DSC_0096.jpg
и казана вече поставен
1150881_591833204189290_557675351_n.jpg
пръскалката скрита и залепена зад бронята :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта