надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Съб 01 мар 2014 17:10


Колата вече е с монтирано турбо к24 и с пуснато повече гориво... оборотите са 1100 предимно съм се заигравал с бустпина поради това че неискам колата да държи по високо обороти а и сега времето е студено,а и ако ми щукне още нещо имам запас от болта за циклова порция..Скоро време си бях направил и една конзола в барчето където монтирах и уред за температура на маслото.
Прикачени файлове
1157439_591833637522580_1544682630_n.jpg
1146570_591833010855976_903606967_n.jpg
1012658_587907501248527_1590023995_n.jpg
ето и през нощта как изглежда :)




Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот kompresor » Съб 01 мар 2014 19:32


Колега имам няколко въпросчета към теб, като се извинявам че ти се бъркам в темата, но те са си пак за 1.6тд.
1. К14ката какво и е максималното налягане, на което може да се кара без да прави тапа на изхода?
2. Буустпина ти трябва да е с оригинален ексцентричен конус, а не както при 1.9тд като молив, ти му намаляш конуса още ли, че гледам казваш, че е извадено максимума от него? Защото моя само съм го завъртял на 180 градуса без да го пиля допълнително ?


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Съб 01 мар 2014 22:52


Колега с к14 винаги ще ти прави тапа на високите обороти няма значение на какво налягане ще я караш просто при нея топлия охлюв и перката са малки и двигателят когато влезе в високите обороти газовете не могат да сварват да минават оттам и мотора се затапва... а за бустпина да преправял съм си го допълнително :)


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот kompresor » Нед 02 мар 2014 1:39


Надявах се с к14 да не затапва толкова колкото с гарет т2, защото диаметъра на изхода на к14 е по - голям от диаметъра на гарета. К24 не искам защото си мисля че няма да ме кефи това че ще тръгва на 3000 оборота. А и дедазнам сякаш к24 е прекалено порно за тоя мотор :D Стремя се да не се отдалечавам прекалено много от стоковото, обороти на място не искам над 900-1000 и елемент на помпата и дюзи не ми се сменят.


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Нед 02 мар 2014 12:11


Всеки си има своите предпочитания аз в момента замислям да я накарам да върти до 6 и нещо трябва да отида да говоря с помпаджията тука тези дни да видим какво ще ми каже...


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот kompresor » Нед 02 мар 2014 22:20


Какво искаш да кажеш с това `да върти до 6 и нещо` ? Искаш да премахнеш ограничителя на оборотите дето е в главата на ГНП-то ли ? То щом слагаш к24 е задължително да го махнеш тоя ограничител, щото ти трябват обороти за тая прахосмукачка :d


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пон 03 мар 2014 21:15


няма прекалено порно за тоя вечен мотор,к24 си му е баш :zork-metal-smiley преди да се оженя бях се засилил и за битурбо на СБ,ама свърши тя вече :smile


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот kompresor » Пон 03 мар 2014 23:27


Ехххх малко ме разочаровате, че си купих к14ка вече :Mr Green Fun обаче ще си я карам тая кола така че и за к24 може да се помисли по нататък. Само че тогава ще трябва да пипна и гнп-то. Оф оспамих темата на човека. Очаквам резултати с к24ката , при shanadjiqta се получи перфектно, и на живо я видях колата, може да стане така че да продам к14ката и да взема к24ка :mrgreen
Все ми се струва, че с к24 ще тръгва много късно, ще има ужасно голям лаг, ще пробие някое бутало и ще ми гори ужасно много щото в лаг-а ще бъде пусната много нафта за да тръгне а в турбобуст-а още повече за да върти охлюва.... убедете ме че не е така


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Вто 04 мар 2014 12:27


ако надув след 2700 оборота ти е прекалено късно и разход 8-9 при пусната почти на макс нафта е огромен,значи си взел правилното решение :wink


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Вто 04 мар 2014 18:40


разликата между к14 и к24 в тръгването не е много голяма да е около 500-600 оборота които не се усещат толкова значително защото те се вдигат бързо, но когато к24 надуе разликата с к14 е огромна като влезеш в 5к оборота ,а к14 каквото и да я правиш винаги ще ти прави тапа след 4.200 някъде защото е малка ...


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот daywalker » Вто 04 мар 2014 18:56


lydas написа:разликата между к14 и к24 в тръгването не е много голяма да е около 500-600 оборота които не се усещат толкова значително защото те се вдигат бързо, но когато к24 надуе разликата с к14 е огромна като влезеш в 5к оборота ,а к14 каквото и да я правиш винаги ще ти прави тапа след 4.200 някъде защото е малка ...


Абсолютно вярно.Изпитано е и от мен.Само ще добавя,че за градско каране ККК14 е по-приятна.Чувстваш се по-пъргав и за кратки дистанции между светофари е супер.ККК24 няма спор ,че нагоре е много силна,но лично на мен ми липсва пъргавината на Голфа с ККК14.Сега си го стягам пак Голфето,с ККК24.


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот martin4o_mom4e » Чет 06 мар 2014 22:37


lydas написа:разликата между к14 и к24 в тръгването не е много голяма да е около 500-600 оборота които не се усещат толкова значително защото те се вдигат бързо, но когато к24 надуе разликата с к14 е огромна като влезеш в 5к оборота ,а к14 каквото и да я правиш винаги ще ти прави тапа след 4.200 някъде защото е малка ...

Тези 500-600 оборота разлика се избиват с портване на главата :th_up Пробвано е.


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Съб 29 мар 2014 23:55


Колеги в момента си търся бустпин от 1.9 ааз където е плоския пин ако някой има нещо под ръка да пише :)


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот lydas » Пет 09 май 2014 13:43


Колеги от вчера имам един проблем на колата нещо и стана и започна да не и стига обортомера :D :twisted :twisted Колата вече се кара на 1.7 с турбо к24,но кулера зе да си заминава и ще трябва да го сменям ,че започна да изпуска.В момента колата е с буст пин от 1.9 преправян от мен и помпата е барана и в момента влиза към 6300 оборота.. :twisted


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD

Мнениеот BS » Сря 16 юли 2014 10:19


Честито за бегачката, вече върви повече. Ако искаш мога да ти дам(подаря) моя стария кулер от 1.8Т е, ако ти върши работа.
:)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта