надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колата вече е с монтирано турбо к24 и с пуснато повече гориво... оборотите са 1100 предимно съм се заигравал с бустпина поради това че неискам колата да държи по високо обороти а и сега времето е студено,а и ако ми щукне още нещо имам запас от болта за циклова порция..Скоро време си бях направил и една конзола в барчето където монтирах и уред за температура на маслото.
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колега имам няколко въпросчета към теб, като се извинявам че ти се бъркам в темата, но те са си пак за 1.6тд.
1. К14ката какво и е максималното налягане, на което може да се кара без да прави тапа на изхода?
2. Буустпина ти трябва да е с оригинален ексцентричен конус, а не както при 1.9тд като молив, ти му намаляш конуса още ли, че гледам казваш, че е извадено максимума от него? Защото моя само съм го завъртял на 180 градуса без да го пиля допълнително ?
1. К14ката какво и е максималното налягане, на което може да се кара без да прави тапа на изхода?
2. Буустпина ти трябва да е с оригинален ексцентричен конус, а не както при 1.9тд като молив, ти му намаляш конуса още ли, че гледам казваш, че е извадено максимума от него? Защото моя само съм го завъртял на 180 градуса без да го пиля допълнително ?
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колега с к14 винаги ще ти прави тапа на високите обороти няма значение на какво налягане ще я караш просто при нея топлия охлюв и перката са малки и двигателят когато влезе в високите обороти газовете не могат да сварват да минават оттам и мотора се затапва... а за бустпина да преправял съм си го допълнително :)
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Надявах се с к14 да не затапва толкова колкото с гарет т2, защото диаметъра на изхода на к14 е по - голям от диаметъра на гарета. К24 не искам защото си мисля че няма да ме кефи това че ще тръгва на 3000 оборота. А и дедазнам сякаш к24 е прекалено порно за тоя мотор :D Стремя се да не се отдалечавам прекалено много от стоковото, обороти на място не искам над 900-1000 и елемент на помпата и дюзи не ми се сменят.
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Всеки си има своите предпочитания аз в момента замислям да я накарам да върти до 6 и нещо трябва да отида да говоря с помпаджията тука тези дни да видим какво ще ми каже...
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Какво искаш да кажеш с това `да върти до 6 и нещо` ? Искаш да премахнеш ограничителя на оборотите дето е в главата на ГНП-то ли ? То щом слагаш к24 е задължително да го махнеш тоя ограничител, щото ти трябват обороти за тая прахосмукачка :d
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
няма прекалено порно за тоя вечен мотор,к24 си му е баш преди да се оженя бях се засилил и за битурбо на СБ,ама свърши тя вече
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Ехххх малко ме разочаровате, че си купих к14ка вече обаче ще си я карам тая кола така че и за к24 може да се помисли по нататък. Само че тогава ще трябва да пипна и гнп-то. Оф оспамих темата на човека. Очаквам резултати с к24ката , при shanadjiqta се получи перфектно, и на живо я видях колата, може да стане така че да продам к14ката и да взема к24ка
Все ми се струва, че с к24 ще тръгва много късно, ще има ужасно голям лаг, ще пробие някое бутало и ще ми гори ужасно много щото в лаг-а ще бъде пусната много нафта за да тръгне а в турбобуст-а още повече за да върти охлюва.... убедете ме че не е така
Все ми се струва, че с к24 ще тръгва много късно, ще има ужасно голям лаг, ще пробие някое бутало и ще ми гори ужасно много щото в лаг-а ще бъде пусната много нафта за да тръгне а в турбобуст-а още повече за да върти охлюва.... убедете ме че не е така
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
ако надув след 2700 оборота ти е прекалено късно и разход 8-9 при пусната почти на макс нафта е огромен,значи си взел правилното решение
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
разликата между к14 и к24 в тръгването не е много голяма да е около 500-600 оборота които не се усещат толкова значително защото те се вдигат бързо, но когато к24 надуе разликата с к14 е огромна като влезеш в 5к оборота ,а к14 каквото и да я правиш винаги ще ти прави тапа след 4.200 някъде защото е малка ...
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
lydas написа:разликата между к14 и к24 в тръгването не е много голяма да е около 500-600 оборота които не се усещат толкова значително защото те се вдигат бързо, но когато к24 надуе разликата с к14 е огромна като влезеш в 5к оборота ,а к14 каквото и да я правиш винаги ще ти прави тапа след 4.200 някъде защото е малка ...
Абсолютно вярно.Изпитано е и от мен.Само ще добавя,че за градско каране ККК14 е по-приятна.Чувстваш се по-пъргав и за кратки дистанции между светофари е супер.ККК24 няма спор ,че нагоре е много силна,но лично на мен ми липсва пъргавината на Голфа с ККК14.Сега си го стягам пак Голфето,с ККК24.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
lydas написа:разликата между к14 и к24 в тръгването не е много голяма да е около 500-600 оборота които не се усещат толкова значително защото те се вдигат бързо, но когато к24 надуе разликата с к14 е огромна като влезеш в 5к оборота ,а к14 каквото и да я правиш винаги ще ти прави тапа след 4.200 някъде защото е малка ...
Тези 500-600 оборота разлика се избиват с портване на главата Пробвано е.
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колеги в момента си търся бустпин от 1.9 ааз където е плоския пин ако някой има нещо под ръка да пише :)
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Колеги от вчера имам един проблем на колата нещо и стана и започна да не и стига обортомера :D Колата вече се кара на 1.7 с турбо к24,но кулера зе да си заминава и ще трябва да го сменям ,че започна да изпуска.В момента колата е с буст пин от 1.9 преправян от мен и помпата е барана и в момента влиза към 6300 оборота..
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: надуване на ГОЛФ 1.6 GTD
Честито за бегачката, вече върви повече. Ако искаш мога да ти дам(подаря) моя стария кулер от 1.8Т е, ако ти върши работа.
:)
:)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта