АБФ инсталация на 9А проблем
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Колега Vankata_84 дано помогне поне малко за инсталацията ЕЛ. СХЕМА КЛИМАТИК
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
На АБФ-а като му въртим деокото променяме ли аванса? Как се центрова да върви на стрела тоя мотор?
ПП - Много мерси за схемата :)
ПП - Много мерси за схемата :)
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Айде бе няма как да се върти аванса на ABF-а! Аванса се управлява от ЕКУ.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Признавам че даже не съм го гледал. Искате да кажете, че е с отвори, а не с канали и седи на стационарно положение? А ако е удобно при ГМТ кое е положението? Все пак аз съм с раздвижно деоко на АЦЕ-то, и ми е необходимо да знам
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Като искаш абф слагай и абф делко.
Всичко да си е както трябва,то така или иначе делкото не е повече от 20 30 лева такаче има решение.
Всичко да си е както трябва,то така или иначе делкото не е повече от 20 30 лева такаче има решение.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Значи искам да сложа АБФ деоко ама няма да ми свърши работа. При А6 кабелите на Г образната дистр.капачка сочат надолу...Дълги са по един метър и половина и струват 350лв. Понеже няма място да обърна деокото нагоре защото ще опре в купето искам да сложа нормално право деоко от 1.4/1.1 бенз. мотор на ВАГ за да мога да си купя Беру кабели за АБФ(който са по-къси) и струват 150лв
И затова ако не е проблем при ГМТ деокото на АБФ идеалния център на палеца ли седи, или има лек ъгъл?
ПП - За проблема с кабелите ако някой има и друго решение много ще се радвам да го чуя.
И още един истински интересен въпрос имам. Правя колата в момента и нямам налични адапторите за гориво към рейла на АБФ...Те са едни много интересни малки неща който не намирам никъде, а замяната им е почти невъзможна
И затова ако не е проблем при ГМТ деокото на АБФ идеалния център на палеца ли седи, или има лек ъгъл?
ПП - За проблема с кабелите ако някой има и друго решение много ще се радвам да го чуя.
И още един истински интересен въпрос имам. Правя колата в момента и нямам налични адапторите за гориво към рейла на АБФ...Те са едни много интересни малки неща който не намирам никъде, а замяната им е почти невъзможна
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Аз карам с абф делко и кабели от 9а които са по кьси от тези на абф стоят малко по-опьнати ама това не им пречи.Мисьлта ми е че абф делко в комплект с кабели би трябвало да станат делкото е г образно но е приприбрано.
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Ако датчика на коляновият вал ти е на тригерно колело 60-2 при ремъчните шайби предполагам че може да променяш центровката .Поне така си мисля защото ЕКУ-то слуша този датчик лично съм карал на 14 зъб в момента и на 13 по-рано и има разлика в мотора .
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Ясно е че мога меня центровката от тригера. Аз и така съм го направил съвсем умишлено. Къде обаче да позиционирам деокото? За Г образно деоко сочещо нагоре няма място(а така трябва да бъде за да могат да се сложат АБФ кабели). Деокото ми е надолу и кабелите за АЦЕ са 350лв
ПП - Какъв е ефекта от 12,13,14 зъб???
ПП - Какъв е ефекта от 12,13,14 зъб???
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Аз имах белег на делкото от старата инсталация .И като сложих АБФ-ското остана само от тригера да го пипам.А при теб тригера на 14 след празните и нали знаеш как се прави центровка на ухо с разхлабено делко и го оставяш малко преди най -големите обороти .Другият вариянт е стробоскоп за са е точен ъгълът на запалването.Делкото ти е с 4 прореза за хол не е лошо да оставиш само 1 както е наа АБФ не че нещо но си е датчик на хол и синхронизира някой данни за ЕКУ
ПП - Какъв е ефекта от 12,13,14 зъб???
Ако на 14 зъб 1 цилиндър е в горна м. точка на 13 е предварение а на 15 закъснение но ти това го правиш от делкото.
ПП - Какъв е ефекта от 12,13,14 зъб???
Ако на 14 зъб 1 цилиндър е в горна м. точка на 13 е предварение а на 15 закъснение но ти това го правиш от делкото.
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
С какъв тригер си 60-2 ли? И още на мен ми гърмеше на 4000 оборота преди да сложа реле номер 30 то е за ЕКУ и ускоряваше на интервали на тласъци като сложих релето всичко се оправи.Сега се сещам на старите АБФ до 93 или 94 ЕКУ-то изключва помпата на високите обороти а на новите не помня как беше.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта