АБФ инсталация на 9А проблем
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Колелото е 60-2 (с друго няма да запали мисля) свалено от ABF всички датчици за VW/Audi оригинални нови. Цялата инсталация е от една кола. Реле №30 има и си работи. Диагностиката е вързана и НЕотчита грешки
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
И просто така има прекъсвач на 3500?
ПП - Пробва ли с изключено деоко???
ПП - Пробва ли с изключено деоко???
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Всичко е пробвано и всичко по инсталацията работи коректно....просто на 14 зъб има прекъсвач на 3500. ЗАЩО?! Никой не може да каже
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
А на 13 зъб пробва ли ? Макар че се съмнявам да е от тригера.оборотите на уредите и на диагностиката еднакви ли са? Макар че няма как да объркаш 3500 и 6500 на ухо.Слагай ЕКУ-то на друга кола за проверка.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
MitakaMc човече откровено си признавам, че не разбирам точната цел на постове ти.
Не мога да разбера имаш ли проблем с колата, или описваш при теб как е когато е на 14 зъб тригера? Ако имаш проблем може би мога да помогна, но трябва да кажеш с какво деоко си.
Също искам да те попитам:
-работи ли си климатроника(компресора на климатика)..евентуално какво се превърза за да работи?
-как затвори капака
-има ли проблем с мини чека(лампи масло, охл.течност, сп.течност)
-с кой детонационни датчици си...
От сърце ще съм благодарен ако споделиш твоето решение на проблемите ми за който питам. В момента колата ми е паметник пред къщата защото измежду всички теми за конверсия не пише:
-вземете накрайниците за подаване на гориво към абф рейла че няма друга опция(ако има много ще се радвам да я чуя)
-водния фланец опря в колектора и си изработих нов(ама отиде 1 ден)
-капака и на А6 не се затваря с колектор от абф
-айде ремък за алтернатора по-къс намерих
-болтове за колектора случайно човека дето ми прати колектора ми ги прати(тия 14см-вите)
-Кой детонационен датчик за коя двойка цилиндри отговаря(кафяв, черен)
Все такива готини неща ме спират, а колата вече ми трябва.
Не мога да разбера имаш ли проблем с колата, или описваш при теб как е когато е на 14 зъб тригера? Ако имаш проблем може би мога да помогна, но трябва да кажеш с какво деоко си.
Също искам да те попитам:
-работи ли си климатроника(компресора на климатика)..евентуално какво се превърза за да работи?
-как затвори капака
-има ли проблем с мини чека(лампи масло, охл.течност, сп.течност)
-с кой детонационни датчици си...
От сърце ще съм благодарен ако споделиш твоето решение на проблемите ми за който питам. В момента колата ми е паметник пред къщата защото измежду всички теми за конверсия не пише:
-вземете накрайниците за подаване на гориво към абф рейла че няма друга опция(ако има много ще се радвам да я чуя)
-водния фланец опря в колектора и си изработих нов(ама отиде 1 ден)
-капака и на А6 не се затваря с колектор от абф
-айде ремък за алтернатора по-къс намерих
-болтове за колектора случайно човека дето ми прати колектора ми ги прати(тия 14см-вите)
-Кой детонационен датчик за коя двойка цилиндри отговаря(кафяв, черен)
Все такива готини неща ме спират, а колата вече ми трябва.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Да за пореден път уплаших колегата с въпроси...
Вчера колата запали изцяло с АБФ компа, а днес даже се повозих. Всичко освен ламбда сонда е вързано. Празния ход е бетон, но го държи висок от време на време(???).
Колко необходима е ламбада сондата за АБФ?
При мен двигателя е АЦЕ(къси мотовилки и нисък блок, глава АБФ). Валовете ги водят различни от тези на АБФ, а на практика са еднакви. См.колектор е АБФ, дюзи АБФ, детон.датчици от АЦЕ. Заводски степента на сгъстяване е 10,8 при мен има един ремонт с шлайф на 0,18...
mladen1 - Човек трябва ми отговор на въпроса на кафявата букса от компа за детонационния датчик, на кой датчик на двигателя стой? Този който слуша 1 и 2-ри, или този който слуша 3 и 4-ти цилиндър??? Мотора работи спокойно, но при форсиране на бензин първо забива, после ускорява. На газ го няма
Вчера колата запали изцяло с АБФ компа, а днес даже се повозих. Всичко освен ламбда сонда е вързано. Празния ход е бетон, но го държи висок от време на време(???).
Колко необходима е ламбада сондата за АБФ?
При мен двигателя е АЦЕ(къси мотовилки и нисък блок, глава АБФ). Валовете ги водят различни от тези на АБФ, а на практика са еднакви. См.колектор е АБФ, дюзи АБФ, детон.датчици от АЦЕ. Заводски степента на сгъстяване е 10,8 при мен има един ремонт с шлайф на 0,18...
mladen1 - Човек трябва ми отговор на въпроса на кафявата букса от компа за детонационния датчик, на кой датчик на двигателя стой? Този който слуша 1 и 2-ри, или този който слуша 3 и 4-ти цилиндър??? Мотора работи спокойно, но при форсиране на бензин първо забива, после ускорява. На газ го няма
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Ланасондата е за бензина ЕКУ-то взема сигнал от нея и корегира горивото.Празният ход и при мен играеше и накрая се наложи да сменя микро ключето за нулево положение на дросела това което е на дросела от страната на купето
Като откачиш буксата трябва да се вдигнат на около 1500-2000 оборота.
При мен и двата датчика за детонации са с кафеви букси а на инсталацията са кафява и черна Не намирам разлика като ги сменям но най-лесно ще е да видиш от някой АБФ как са.А забиването при форсиране и аз го имам и още не съм се занимавал с него на високо обор. не се усеща .но на газ е перфектна.
Като откачиш буксата трябва да се вдигнат на около 1500-2000 оборота.
При мен и двата датчика за детонации са с кафеви букси а на инсталацията са кафява и черна Не намирам разлика като ги сменям но най-лесно ще е да видиш от някой АБФ как са.А забиването при форсиране и аз го имам и още не съм се занимавал с него на високо обор. не се усеща .но на газ е перфектна.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Мерси за отговора
ПП - Паралелно с трансплантацията реши да се прецака газовата. Скъсах си нервите, почти ме остави на пътя, но вече е добре. Газовата е оправена.
Отделно проблема на бензин с рязкото форсиране е вече минало. Сложих тригера на 13 зъб и колата започна да реагира нормално. Остана да я направя да върви...сега е леко мудна. В изкачване където преди е минава със 100км/ч сега с мъка 70км/ч..Дали не е от газовата плочка, ама преди я е имало
ПП - Паралелно с трансплантацията реши да се прецака газовата. Скъсах си нервите, почти ме остави на пътя, но вече е добре. Газовата е оправена.
Отделно проблема на бензин с рязкото форсиране е вече минало. Сложих тригера на 13 зъб и колата започна да реагира нормално. Остана да я направя да върви...сега е леко мудна. В изкачване където преди е минава със 100км/ч сега с мъка 70км/ч..Дали не е от газовата плочка, ама преди я е имало
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
1:1 беше при мен. Като бутнах на 13 зъб и се оправи. Да кажем на 85-90% от това което трябва да бъде. На СЪН2(диагностичен уред) при тригер на 14 зъб аванса на празен ход е 2 градуса. А по програма пише че трябва при празен ход да е от 3 до 9 мисля беше. Махал ли си газовата плочка? От това че при теб нещата са еднакви като при мен разбирам че доста неща не са...Обаче няколко други ще трябва да проверя
ПП - На 12 зъб някой пробвал ли е Или аз утре ще съм първия???
ПП - На 12 зъб някой пробвал ли е Или аз утре ще съм първия???
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Откачих маншона и само на гуменият маркуч пак е така в неделя ще пробвам на 13 зъб но е малко гадно че не местя тригера с датчика а трябваше да направя тригера да се върти по оста на коляновият вал.Баси тези суапове здравето ми взеха маи да бях сложил АБФ щеше да е по-лесно
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Vankata_84 на 10,34 и 32пин на компа е детонационния датчик за 1 и 2 цилиндър а на 55,56,57пин на компа е датчика за 3 и 4 цилиндър(да не забравите,че се стягат на 20Nm).Цветове ако желаеш утре ще погледна.
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Имам Голф 3 Юбилеен с АБФ мотор има абсолютно същото забиване както на колега при рязко подаване на газта можели някой да го обясни това защо се получава и как мога да го оправя.
Предварително благодаря.
Предварително благодаря.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Никакво време нямам да пиша...
Днес бутнах тригера на 12 зъб и половина. Нещата на бензин се влошиха. Почна да детонира в смукателния колектор точно както и на 14 зъб. Изглежда че на 13 за сега е оптимално. Но ме дразни че при всички случай не върви като преди с механичката.
ПП - Утре ще пробвам с махната плочка за газ да не би тя да е*ава ралтата...Не бързайте да местите. Ще споделя ако я оправя. А и на газ нито на 14, 13, 12,5 го има, на газ работи екстра, но както казах спрямо преди не върви
van4ooo - Мерси човек
Днес бутнах тригера на 12 зъб и половина. Нещата на бензин се влошиха. Почна да детонира в смукателния колектор точно както и на 14 зъб. Изглежда че на 13 за сега е оптимално. Но ме дразни че при всички случай не върви като преди с механичката.
ПП - Утре ще пробвам с махната плочка за газ да не би тя да е*ава ралтата...Не бързайте да местите. Ще споделя ако я оправя. А и на газ нито на 14, 13, 12,5 го има, на газ работи екстра, но както казах спрямо преди не върви
van4ooo - Мерси човек
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта