АБФ инсталация на 9А проблем

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MitakaMc
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 31 май 2006 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот MitakaMc » Пон 26 авг 2013 20:56


Колелото е 60-2 (с друго няма да запали мисля) свалено от ABF всички датчици за VW/Audi оригинални нови. Цялата инсталация е от една кола. Реле №30 има и си работи. Диагностиката е вързана и НЕотчита грешки




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Пон 26 авг 2013 22:55


И просто така има прекъсвач на 3500?

ПП - Пробва ли с изключено деоко???


Потребителски аватар
MitakaMc
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 31 май 2006 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот MitakaMc » Вто 27 авг 2013 9:15


Всичко е пробвано и всичко по инсталацията работи коректно....просто на 14 зъб има прекъсвач на 3500. ЗАЩО?! Никой не може да каже


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Вто 27 авг 2013 20:08


А на 13 зъб пробва ли ? Макар че се съмнявам да е от тригера.оборотите на уредите и на диагностиката еднакви ли са? Макар че няма как да объркаш 3500 и 6500 на ухо.Слагай ЕКУ-то на друга кола за проверка.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Вто 27 авг 2013 22:01


MitakaMc човече откровено си признавам, че не разбирам точната цел на постове ти.
Не мога да разбера имаш ли проблем с колата, или описваш при теб как е когато е на 14 зъб тригера? Ако имаш проблем може би мога да помогна, но трябва да кажеш с какво деоко си.
Също искам да те попитам:
-работи ли си климатроника(компресора на климатика)..евентуално какво се превърза за да работи?
-как затвори капака
-има ли проблем с мини чека(лампи масло, охл.течност, сп.течност)
-с кой детонационни датчици си...
От сърце ще съм благодарен ако споделиш твоето решение на проблемите ми за който питам. В момента колата ми е паметник пред къщата защото измежду всички теми за конверсия не пише:
-вземете накрайниците за подаване на гориво към абф рейла че няма друга опция(ако има много ще се радвам да я чуя)
-водния фланец опря в колектора и си изработих нов(ама отиде 1 ден)
-капака и на А6 не се затваря с колектор от абф
-айде ремък за алтернатора по-къс намерих
-болтове за колектора случайно човека дето ми прати колектора ми ги прати(тия 14см-вите)
-Кой детонационен датчик за коя двойка цилиндри отговаря(кафяв, черен)

Все такива готини неща ме спират, а колата вече ми трябва. :11


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Пон 02 сеп 2013 21:37


Да за пореден път уплаших колегата с въпроси...

Вчера колата запали изцяло с АБФ компа, а днес даже се повозих. Всичко освен ламбда сонда е вързано. Празния ход е бетон, но го държи висок от време на време(???).
Колко необходима е ламбада сондата за АБФ?
При мен двигателя е АЦЕ(къси мотовилки и нисък блок, глава АБФ). Валовете ги водят различни от тези на АБФ, а на практика са еднакви. См.колектор е АБФ, дюзи АБФ, детон.датчици от АЦЕ. Заводски степента на сгъстяване е 10,8 при мен има един ремонт с шлайф на 0,18...

mladen1 - Човек трябва ми отговор на въпроса на кафявата букса от компа за детонационния датчик, на кой датчик на двигателя стой? Този който слуша 1 и 2-ри, или този който слуша 3 и 4-ти цилиндър??? :neutral Мотора работи спокойно, но при форсиране на бензин първо забива, после ускорява. На газ го няма :screwy


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Пон 02 сеп 2013 22:22


Ланасондата е за бензина ЕКУ-то взема сигнал от нея и корегира горивото.Празният ход и при мен играеше и накрая се наложи да сменя микро ключето за нулево положение на дросела това което е на дросела от страната на купето
микроключ.jpg

Като откачиш буксата трябва да се вдигнат на около 1500-2000 оборота.
При мен и двата датчика за детонации са с кафеви букси а на инсталацията са кафява и черна Не намирам разлика като ги сменям но най-лесно ще е да видиш от някой АБФ как са.А забиването при форсиране и аз го имам и още не съм се занимавал с него на високо обор. не се усеща .но на газ е перфектна.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Сря 04 сеп 2013 22:19


Мерси за отговора :th_up

ПП - Паралелно с трансплантацията реши да се прецака газовата. Скъсах си нервите, почти ме остави на пътя, но вече е добре. Газовата е оправена.

Отделно проблема на бензин с рязкото форсиране е вече минало. Сложих тригера на 13 зъб и колата започна да реагира нормално. Остана да я направя да върви...сега е леко мудна. В изкачване където преди е минава със 100км/ч сега с мъка 70км/ч..Дали не е от газовата плочка, ама преди я е имало :screwy


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Чет 05 сеп 2013 11:49


Само това остана да ме мъчи на бензин http://youtu.be/AHfkujtov6s

и с друг ТПС го прави .


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Чет 05 сеп 2013 20:59


1:1 беше при мен. Като бутнах на 13 зъб и се оправи. Да кажем на 85-90% от това което трябва да бъде. На СЪН2(диагностичен уред) при тригер на 14 зъб аванса на празен ход е 2 градуса. А по програма пише че трябва при празен ход да е от 3 до 9 мисля беше. Махал ли си газовата плочка? От това че при теб нещата са еднакви като при мен разбирам че доста неща не са...Обаче няколко други ще трябва да проверя :thumb_down

ПП - На 12 зъб някой пробвал ли е :h020 Или аз утре ще съм първия??? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Чет 05 сеп 2013 21:23


Откачих маншона и само на гуменият маркуч пак е така в неделя ще пробвам на 13 зъб но е малко гадно че не местя тригера с датчика а трябваше да направя тригера да се върти по оста на коляновият вал.Баси тези суапове здравето ми взеха маи да бях сложил АБФ щеше да е по-лесно :banghead


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот van4ooo » Чет 05 сеп 2013 22:04


Vankata_84 на 10,34 и 32пин на компа е детонационния датчик за 1 и 2 цилиндър а на 55,56,57пин на компа е датчика за 3 и 4 цилиндър(да не забравите,че се стягат на 20Nm).Цветове ако желаеш утре ще погледна.


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Пет 06 сеп 2013 7:54


nastroika triger.doc
(73 KиБ) Свален 117 пъти
Май ще се правят настройки
това е оригинала http://www.taylor-eng.com/xu9j4/finding_tdc.html

А ТУКА ИМА ДРУГО ИНФО ВЕЧЕ НЕЗНАМ
http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=en&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.perfectpower.com%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D231&anno=2&sandbox=1


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Стоян Стоянов » Пет 06 сеп 2013 10:50


Имам Голф 3 Юбилеен с АБФ мотор има абсолютно същото забиване както на колега при рязко подаване на газта можели някой да го обясни това защо се получава и как мога да го оправя.
Предварително благодаря.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Пет 06 сеп 2013 18:49


Никакво време нямам да пиша...

Днес бутнах тригера на 12 зъб и половина. Нещата на бензин се влошиха. Почна да детонира в смукателния колектор точно както и на 14 зъб. Изглежда че на 13 за сега е оптимално. Но ме дразни че при всички случай не върви като преди с механичката.

ПП - Утре ще пробвам с махната плочка за газ да не би тя да е*ава ралтата...Не бързайте да местите. Ще споделя ако я оправя. А и на газ нито на 14, 13, 12,5 го има, на газ работи екстра, но както казах спрямо преди не върви :th_up

van4ooo - Мерси човек :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта