Колеги имам корадо с 9А мотор и му смених инжекциона с такъв от АБФ обаче излязоха проблеми .Между 4 и 5 предавка почти няма разлика на 5 със 120 км.с 4000 оборота и мотора като че ли има таван не иска да върви и при подаване рязко на газ за части от секундата все едно че е на прекъсвач оборотите падат и се качват и се получава придърпване .Това и на газ и на бензин .Затова си мисля че е от токовете или неправилна информация на някой датчик .
http://youtu.be/iNiuV_IlCC8
тука се вижда към 16 секунда.
АБФ инсталация на 9А проблем
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Предполагам, че това е, защото не си вързал "Speed signal" към ЕКУто...
Проблема е, че ABFите не са с жило, а с датчик за скоростта на кутията и сигнала отива в таблото и след това към ЕКУто и когато даваш газ на големите предавки, а ЕКУто не разбира, че си в движение изпада в авариен режим и ти включва прекъсвача рано
Трябва да се пусне един кабел до ЕКУто, или да си намериш ЕКУ от стар ABF, защото те мисля, че не търсят този сигнал...
ПП.Сега видях, че си с Corrado, значи и ти имаш такъв дачик, защото спойлера ти се отваря от него...
Проблема е, че ABFите не са с жило, а с датчик за скоростта на кутията и сигнала отива в таблото и след това към ЕКУто и когато даваш газ на големите предавки, а ЕКУто не разбира, че си в движение изпада в авариен режим и ти включва прекъсвача рано
Трябва да се пусне един кабел до ЕКУто, или да си намериш ЕКУ от стар ABF, защото те мисля, че не търсят този сигнал...
ПП.Сега видях, че си с Corrado, значи и ти имаш такъв дачик, защото спойлера ти се отваря от него...
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Накара ме да се замисля с този "Speed signal" .Наистина съм със жило и буксата за датчика на скоростите не е включена никъде .Компа на АБФ-а е 93 г. 68 пина но сега виждам на една схема че 11 пин пише "к трансмисии"дали не е това мястото на кабела? А споилера има отделен модул и не се управлява от ЕКУ-то
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Не казвам, че спойлера се управлява от ЕКУто, а от сигнала, който влиза в таблото.
Mechanical speedo cars have a Vehicle Speed Sensor (VSS) on the back of the cluster driven by the speedo cable. This provides the signal to the spoiler, cruise control and Aktiv radio.
Digital speedo cars have the VSS mounted on the back of the transmission instead of the cable. This provides the signal to the cluster which then sends it off to the spoiler, cruise and radio.
Mechanical speedo cars have a Vehicle Speed Sensor (VSS) on the back of the cluster driven by the speedo cable. This provides the signal to the spoiler, cruise control and Aktiv radio.
Digital speedo cars have the VSS mounted on the back of the transmission instead of the cable. This provides the signal to the cluster which then sends it off to the spoiler, cruise and radio.
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Някъде ми се губи инфото за този сензор май пак ще трябва да се чете .
T28/27 Vehicle Speed Sensor U1/11 - White White White White
май този сигнал ще търся
T28/27 Vehicle Speed Sensor U1/11 - White White White White
май този сигнал ще търся
- Прикачени файлове
-
- T 28 pin.doc
- (210.5 KиБ) Свален 148 пъти
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
В тази тема от ауди бг, накрая Bobby_ отново беше фактор за разискване на проблема
Освен колектор, инжектори горивна рейика + електроника има ли други неща за смяна
Това с датчика на коляновия вал не можах да го хвана???, и след всичката работа по мотора, трябва хубава настройка..
Освен колектор, инжектори горивна рейика + електроника има ли други неща за смяна
Това с датчика на коляновия вал не можах да го хвана???, и след всичката работа по мотора, трябва хубава настройка..
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
като цяло е елементарно да се монтира и да се преправи.... но си има особености които ти разкатават фамилията.
например.... оборотомер, лампа за масло.... оригиналния комп си мисли че колата не работи и ...... се осветква и ....пищииии
например.... оборотомер, лампа за масло.... оригиналния комп си мисли че колата не работи и ...... се осветква и ....пищииии
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Направил съм всичко по таблото .2 месеца мъки МФА работи на 90 процента .оборотомер прерязах зеленият пин 10 на Т28 букса табло и му подадох директно от бобината но не от буксата и а от капачето което се отваря мисля ,че беше W1 вижда се на снимката.
http://youtu.be/IywnXv9dsxo
Част от инфото взех от тук
http://www.clubgti.com/showthread.php?133418-Toyotec-s-How-to-install-an-ABF-engine-in-your-Mk2-Golf-Revisit-of-KJet-car-180610
http://youtu.be/IywnXv9dsxo
Част от инфото взех от тук
http://www.clubgti.com/showthread.php?133418-Toyotec-s-How-to-install-an-ABF-engine-in-your-Mk2-Golf-Revisit-of-KJet-car-180610
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
при мен проблема е че това нещо го вградих в Ауди АЦЕ.... и там нещата са далеч по гадни и сложни и в момента работят и двата компютъра успоредно. Това се налага зареди контролните лампи, подменюто на климатроника, лампата да налягане на маслото оборотомера.... и още няколко глупости които по прост начин няма как да накараш да работят коректно
оборотомера на голф 2 - 3 е елементарен в сравнение с аудито..... както и да е
следя темата и ако мога ще помагам
оборотомера на голф 2 - 3 е елементарен в сравнение с аудито..... както и да е
следя темата и ако мога ще помагам
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Явно си по зарибен дето се вика от мен а колко хора са ми казвали че в голям филм съм се вкарал .Но при тебе е цял сериал.Ти как си зацепил тригера?
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Bobby_ написа:като цяло е елементарно да се монтира и да се преправи.... но си има особености които ти разкатават фамилията.
например.... оборотомер, лампа за масло.... оригиналния комп си мисли че колата не работи и ...... се осветква и ....пищииии
Въийй...2 години чакам тоя отговор
Шегата настрана, след 2 седмици вече трябва да се захващам, че колата почти умре. Едната ми питанка е поне за първо време мога ли да си карам без закачен датчик на хол на деокото...Конверсията при мен е АЦЕ към ел. от АБФ. На АЦЕ има 4 импуса, на АБФ 1 за един оборот на разпр. валове
Второ питане е оборотомер, как?
Темп. на таблото как?
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Аз мисля, че трябва да сложиш и АБФ-ско делко защото на АЦЕ-то делкото е с 4 прореза а на АБФ-а е с един.
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Като за начало може и с делко от АЦЕ аз карах с делко от 9А и нямаше проблем .Основната информация компа я взема от датчика на тригера а холовия на делкото е воростепеннен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта