Bosch Green 440cc 1.8T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот feniksgod » Сря 28 май 2014 17:45


Vizor написа:Ами в България доста от нещата се мислят по много глупав начин. Събирам някакви части, слагам ги и се моля мапъра да може да ги накара да работят сравнително нормално..

:th_up :mhihi
Я разяснете за тези разпределителни валове, аз съм виждал ебати цените на тези неща по 2000 евра. Има ли от нещо, което могат да се вземат сток, plug and play. Ако не друго от едни валове, и на сток турбото ще имам по-добро развъртане.
@Vizor Иначе, те разбирам за късното тръгване, аз с тоя челен кулер и тази K03, докато напълна кулера..........като с traction control е :icon_lol . Натискам додолу, примерно на 3-та и няма този ряз като преди, бавно пълни до 3000RPM и след това ITS ON.
Гледам максимално да подготвя колата преди най-големите неща, наясно съм че избора на турбо е най-важното, но май средата се постига трудно.
Ето дотук през годинките какво съм постигнал:
Clutch VR6 Monster Performance
Front Mount Intercooler
Forge DV
Powerflex polyurethane Dogbone
Sparkplugs Denso IK22
Carbonio Intake system
Milltek exhaust resonated Twin GT80
WEITEC Hicon GT Coilover Kit - не съм го сложил, още не мога да приема факта, че трябва се разделя с височината
R32 Sway Bar - също не съм го сложил още
312mm front with 4 pot Porsche BOXER

Видяло се турбото ще остане май пак на заден план, ще се взима явно бензинова помпа и инжектори 630CC, надявам се да не се окажат големички само накрая.
Искам поне накрая да ми остане да взема едно турбо, един гейт(надявам се с турбото да върви), един колектор и eдин downpipe......сега маслени и водни магистрали са ясни, че и те се сменят. И да отида и да кажа, мапвай тука, ето ти и едни инжектори 4 броя :mhihi .


Между другото дълго време спестявах за всмукателен колектор ето този модел, и го взех:
Изображение


Страшно ми харесваше, защото не е някакъв голям и става без никакво преправяне. За съжаление се оказа, че има вариант само малки портове, а аз го разбрах вече като беше в мене. Като събера пари съм решил, обаче да го правя големи портове, малко хора се навиват даже да говорят с мене за подобно нещо, но се надявам че ще стане накрая. :th_up




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Вто 03 юни 2014 6:28


И аз карах с тд05 16G hr i 380cc от S3. на 1.4бар. си държи 11.5 смеси спокойно. Турбото има фул бууст от около 3500-3800 оборота. Колектора е туинскрол с 40мм еднакви по дължина рънери /по мои сметки де/ лично съм го правил и наистина е малко несгоден за работа като се вземе в предвид и изчепената топла част, даунпайпа става малко по-трудничко но не и невъзможен. Сега мотора се кара в голф 3 със същия сетъп и е доста приятен за каране.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот nuri_3556 » Нед 29 яну 2017 13:36


Да повдигна темата,та тия дюзи от с3 ще хранят ли до около 300 коня?Мотора е AGU


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот marto7 » Нед 05 ное 2017 20:20


Извинявам се че двигам толко стара тема, но дилемите са много и всеки казва различно.Искам А4 1.8Т Куатро да я засиля до към 350-400 коня и немога да избера Турбо.Останалите неща са готови, остава само турбото с колектора.В момента имам ТД05 16Г от ево 6 рали версията 10.5Т, но незнам дали няма да тръгва прекалено бавно както някой казват.Нещо в тоя ценови диапазон да ми препоръчате до 500-600 лева турбото ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот Vizor » Вто 12 дек 2017 14:17


Турбото е twinscroll. Препоръчвам ти да си направиш колектор за него. Аз карах с такова доста време и не знам какво значи "тръгва бавно". Всичко зависи от това как ще си напрваиш колектора и кой ще я настройва. 3 портов соленоид и правилните аванси би трябвало да нямаш грижи със спуул около 2800+ оборота.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта