Наближава
КАЛОЯНОВО (9-10 юни 2018 г.)

Bosch Green 440cc 1.8T
- feniksgod
- Мнения: 748
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Bosch Green 440cc 1.8T
Vizor написа:Ами в България доста от нещата се мислят по много глупав начин. Събирам някакви части, слагам ги и се моля мапъра да може да ги накара да работят сравнително нормално..


Я разяснете за тези разпределителни валове, аз съм виждал ебати цените на тези неща по 2000 евра. Има ли от нещо, което могат да се вземат сток, plug and play. Ако не друго от едни валове, и на сток турбото ще имам по-добро развъртане.
@Vizor Иначе, те разбирам за късното тръгване, аз с тоя челен кулер и тази K03, докато напълна кулера..........като с traction control е

Гледам максимално да подготвя колата преди най-големите неща, наясно съм че избора на турбо е най-важното, но май средата се постига трудно.
Ето дотук през годинките какво съм постигнал:
Clutch VR6 Monster Performance
Front Mount Intercooler
Forge DV
Powerflex polyurethane Dogbone
Sparkplugs Denso IK22
Carbonio Intake system
Milltek exhaust resonated Twin GT80
WEITEC Hicon GT Coilover Kit - не съм го сложил, още не мога да приема факта, че трябва се разделя с височината
R32 Sway Bar - също не съм го сложил още
312mm front with 4 pot Porsche BOXER
Видяло се турбото ще остане май пак на заден план, ще се взима явно бензинова помпа и инжектори 630CC, надявам се да не се окажат големички само накрая.
Искам поне накрая да ми остане да взема едно турбо, един гейт(надявам се с турбото да върви), един колектор и eдин downpipe......сега маслени и водни магистрали са ясни, че и те се сменят. И да отида и да кажа, мапвай тука, ето ти и едни инжектори 4 броя

Между другото дълго време спестявах за всмукателен колектор ето този модел, и го взех:

Страшно ми харесваше, защото не е някакъв голям и става без никакво преправяне. За съжаление се оказа, че има вариант само малки портове, а аз го разбрах вече като беше в мене. Като събера пари съм решил, обаче да го правя големи портове, малко хора се навиват даже да говорят с мене за подобно нещо, но се надявам че ще стане накрая.

- leonardo_vd
- Мнения: 3019
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Bosch Green 440cc 1.8T
И аз карах с тд05 16G hr i 380cc от S3. на 1.4бар. си държи 11.5 смеси спокойно. Турбото има фул бууст от около 3500-3800 оборота. Колектора е туинскрол с 40мм еднакви по дължина рънери /по мои сметки де/ лично съм го правил и наистина е малко несгоден за работа като се вземе в предвид и изчепената топла част, даунпайпа става малко по-трудничко но не и невъзможен. Сега мотора се кара в голф 3 със същия сетъп и е доста приятен за каране.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Bosch Green 440cc 1.8T
Да повдигна темата,та тия дюзи от с3 ще хранят ли до около 300 коня?Мотора е AGU
Re: Bosch Green 440cc 1.8T
Извинявам се че двигам толко стара тема, но дилемите са много и всеки казва различно.Искам А4 1.8Т Куатро да я засиля до към 350-400 коня и немога да избера Турбо.Останалите неща са готови, остава само турбото с колектора.В момента имам ТД05 16Г от ево 6 рали версията 10.5Т, но незнам дали няма да тръгва прекалено бавно както някой казват.Нещо в тоя ценови диапазон да ми препоръчате до 500-600 лева турбото ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12507
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Bosch Green 440cc 1.8T
Турбото е twinscroll. Препоръчвам ти да си направиш колектор за него. Аз карах с такова доста време и не знам какво значи "тръгва бавно". Всичко зависи от това как ще си напрваиш колектора и кой ще я настройва. 3 портов соленоид и правилните аванси би трябвало да нямаш грижи със спуул около 2800+ оборота.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта