Vizor написа:Ами в България доста от нещата се мислят по много глупав начин. Събирам някакви части, слагам ги и се моля мапъра да може да ги накара да работят сравнително нормално..
Я разяснете за тези разпределителни валове, аз съм виждал ебати цените на тези неща по 2000 евра. Има ли от нещо, което могат да се вземат сток, plug and play. Ако не друго от едни валове, и на сток турбото ще имам по-добро развъртане.
@Vizor Иначе, те разбирам за късното тръгване, аз с тоя челен кулер и тази K03, докато напълна кулера..........като с traction control е . Натискам додолу, примерно на 3-та и няма този ряз като преди, бавно пълни до 3000RPM и след това ITS ON.
Гледам максимално да подготвя колата преди най-големите неща, наясно съм че избора на турбо е най-важното, но май средата се постига трудно.
Ето дотук през годинките какво съм постигнал:
Clutch VR6 Monster Performance
Front Mount Intercooler
Forge DV
Powerflex polyurethane Dogbone
Sparkplugs Denso IK22
Carbonio Intake system
Milltek exhaust resonated Twin GT80
WEITEC Hicon GT Coilover Kit - не съм го сложил, още не мога да приема факта, че трябва се разделя с височината
R32 Sway Bar - също не съм го сложил още
312mm front with 4 pot Porsche BOXER
Видяло се турбото ще остане май пак на заден план, ще се взима явно бензинова помпа и инжектори 630CC, надявам се да не се окажат големички само накрая.
Искам поне накрая да ми остане да взема едно турбо, един гейт(надявам се с турбото да върви), един колектор и eдин downpipe......сега маслени и водни магистрали са ясни, че и те се сменят. И да отида и да кажа, мапвай тука, ето ти и едни инжектори 4 броя .
Между другото дълго време спестявах за всмукателен колектор ето този модел, и го взех:
Страшно ми харесваше, защото не е някакъв голям и става без никакво преправяне. За съжаление се оказа, че има вариант само малки портове, а аз го разбрах вече като беше в мене. Като събера пари съм решил, обаче да го правя големи портове, малко хора се навиват даже да говорят с мене за подобно нещо, но се надявам че ще стане накрая.