Bosch Green 440cc 1.8T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 748
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот feniksgod » Нед 25 май 2014 13:44


Питането ми е кратко. Бях чел в нета, че не са подходящи за 1.8T точно, защото ъгъла на впръскване бил друг ???
Въпрос защо масово се слагат тогава такива инжектори на 1.8T ?
Питам за да знам какви инжектори да си взема за моя проект.




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот nuri_3556 » Нед 25 май 2014 18:10


Какъв ти е проекта?Няма ли да ти вършат работа от опел c20let или от saab?




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 748
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот feniksgod » Нед 25 май 2014 21:04


Не абсурд, правя нещата така, че да не купувам по 2-3 пъти.
Принципно искам да взема 630CC за около 300 коня. Казвам около, защото без ревизия на мотора повече няма да правя.
Гледам обаче, че за около 300 коня всеки слага 440CC и то точно Bosch :gruebel .




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1790
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот paco » Пон 26 май 2014 10:01


Вземи си Siemens Deka 630cc и не се занимавай с глупости.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот Vizor » Пон 26 май 2014 14:54


Имах таблица с всички ъгли на всички модели дюзи.. за жалост я поизгубих малко..

Саабовите са перфектни 386-ците, но трябва подложки за тях. Аз карах около 30к километра с тях и нямах никакви грижи. Нито с паления нито с нищо. На -25 върти и пали (благодарение на gad3n_ разбира се)

Абсолютно подходящи са за 300 кобилки без никакви грижи да ги издържи по груби сметки на 11,8-12-ски смеси.
Мога да ти напиша и кратка 10 редова формула, с кяото да си смяташ с толкова въздух при толкова смеси колко долу горе дюзи ти трябват и на какво дюти долу горе ще ги пляскаш.




Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот N1P0 » Пон 26 май 2014 18:17


Най-масови и качествени са бош и на добра цена. Поне така навсякъде пишат.
Единствено ако ще взимаш такива гледай много внимателно да не са китайските защото в продавалник и на други места ги продават като оригинални, а нямат нищо общо като качество ! Доста народ видях, че е изпищял от тях.

Познават се по цвета който е малко по блед и логото на бош мисля, че липсваше.




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 748
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот feniksgod » Пон 26 май 2014 22:24


Мерси много на всички с @paco, на ЛС си писах и засега найстина се спирам на Siemens Deka 630CC .
Днес за съжаление разбрах, че TD05-16G, което щях да взимам са го продали, търсим сега друго на хубава цена и така.
Благодаря на всички ви. :th_up




Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот donotdisturb » Пон 26 май 2014 22:28


"1.8Т моторите изискват високоомни дюзи с широк ъгъл на разпръскване на горивото. Ако сложите погрешни, работата на празен ход и горивната смес ще бъдат лоши. Препоръчителни марки – Genesis и Siemens Deka. RC Injectors също работят добре. Избягвайте BOSCH 440cc Green Top инжекторите, тъй като не пасват на заводския ъгъл на разпръскване на 1.8Т и причиняват гореспоменатите проблеми."
:th_up :th_up




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот Vizor » Вто 27 май 2014 12:46


Тази турбина е твърде голяма за този мотор. Точно толкова хилади километри изкарах с по-горе описаната. Има една, която я продават 300 кинта с двойния гейт. Ако искаш ще те насоча към момчето, НО НЕ СЕ ВКАРВАЙ В ТОЯ ФИЛМ.

Също така (много важно) избери турбина, която няма да ти се е*е мамата от правенето на колектора и даунпайпа. Повярвай ми Ицо (gad3n_) като прави моя.. сигурно нема да иска да направи повече такъв (освен, че за същото турбо си направи и неговата).

Имам точно 30к километра experience баш с по-горния сетъп, който мислиш, но на куатро. Според мен има доста по-добри варианти.




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 748
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот feniksgod » Вто 27 май 2014 14:08


Какво предлагаш ?
Да кажем до 500л. турбина.
GT28 са ми тотално офф на бюджета, да не говорим, че не стават за повече от некви 350 коня и то издънена на макс.
GT30 и GT35, с това рязко развъртане са ми УЖАСНИ.
GTX.......ОК съгласен съм изглеждат супер серия, само дето като пари.......
Не казвам, че съм тръгнал да гоня некви ебати конете, НО искам самото турбо да има тази възможност или най-много с една преработка на самото турбо с по-голяма перка, да стане хибридно. При TD05-16G, мисля че лесно може да стане 18G. Само си мисля, не знам дали реално е така, но самото турбо мисля за цена и качество е най-добре.

За това мисля като варианти са TD05-16G и IHI сериите.
Отделно с TD05 с twin scroll няма ли да има по-добро развъртане, ако едните рънери(2 на брой) на колектора се направят една идея по тесни. :gruebel




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот Vizor » Вто 27 май 2014 15:13


Баш с туинскрол колектор бях. Тази турбина е за двулитров мотор, а не за 1.8. Повярвай ми в тея 200 кубика разликата е огромна и лафа no replacement for displacement не е случаен.




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 653
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот TDI-RS » Вто 27 май 2014 20:01


още един глас за Дека-та.
На второ място си смени валовете.
На трето си потърси едно читаво Т3 или 2860.
От там нагоре става големия лаг




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот Vizor » Сря 28 май 2014 8:31


А валовете защо да ги пипа?!?
Какви брутални twin scroll IHI-та продават и как се въртят на някакви ненормални обороти от и държат full boost до червеничкото.
Турбини бол. Стига да знаеш какво искаш. В каталога на Гарет има страОтни калкулаторчета, които спокойно могат да ти ПРЕДСКАЖАТ как ще се държи една турбина.
Аз лично зарязах онова ненормално голямо и лагаво (докато не сложиш външен гейт .. оправия с тая турибна НЯМА!!!!!!!!!) TD06HR16G 9.5 или 10.5T и си взех стоков турбо автомобил, който се върти от 2к оборота нагоре. Сега си бръмча с 200+ кончета, които са с около 100 по-малко от предишния ми сетъп и удоволствието в града е много по-голямо. Да няма го тоя кик след 4к, но колата е достатъчно приятна.
Датс ит!

Минах през същите турбини, които избираш в момента.. и съжалявам, че избрах толкова голяма тогава. Еле па с двойния гейт..




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 653
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот TDI-RS » Сря 28 май 2014 9:05


За валовете - сток валовете принципно са доста плоски и с по - голяма турбина развъртането става още по - тегаво.
Атносферните валове хем по - рано дават въздух, хем държат до по - късно.
Да не говорим, че ако сток колата е 150 коня, и главата е достатъчно затикната, за да има развъртане.
Изпускателния колектор е още една "тапичка".
Общо взето първо си изясни крайната цел и по нея нареждай частите.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bosch Green 440cc 1.8T

Мнениеот Vizor » Сря 28 май 2014 12:55


Ами в България доста от нещата се мислят по много глупав начин. Събирам някакви части, слагам ги и се моля мапъра да може да ги накара да работят сравнително нормално..





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта