В момента е Пон 19 ное 2018 9:08
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Пет 17 ное 2017 13:48 
Извън линия

Регистриран на: Чет 11 фев 2016 10:20
Мнения: 19
Автомобил: GOLF MK3 GTI
Двигател: ABF
Здравейте колеги,
искам да постигна 240-270 к.с. от АБФ-ката. Идеята ми е, разбира се, да турбинирам, запазвайки стоковата карантия на мотора. Доколкото останах убеден, стоковите железа, безпроблемно издържат на 0.8 бара.

Отново казвам, искам от колата да е по отзивчива, с повечко вървеж, а не драгаджийка с 600 магарета. След провеждане на проучване (за мен такова), разбрах, че ще имам нужда от компнентите изброени по долу. Разбира се, идва и моментът за вашия съвет, относно частите, от къде как защо и т.н.
Направил съм следния списък: (интервенцията ще включва ревезия на главата)

-Турбина т3-т4,
-Интеркулер
-Тубо пътища и силиконови съединения
-разтоварващ клапан
-маслени магистрали
-Водни силиконови съединения
-Изпускателен колектор
-преработен или афтър маркет всмукателен колектор
-дюзи 440 бош
-бензинова помпа
-допълнително резервоарче за бензина
-разреждане с две железни гарнитури на 'чичо виктор' :mhihi
-радиаторче за маслото
-електроника (мега-за по-евтинко)
-генерация 4-1 ф60
-спортен филтър
-датчици/сензорчета
-керамичен съединител
-олекотен маховик
-филтърчета и други дреболийки

Ако нещо изпускам, моля да добавите. Питането ми е дали си заслужава и всякакви вид съвети относно; на какво да обърна внимание, откъде да намеря чарколяците/без значение дали втора ръка, какъв бюджет да подготвя (чувал съм за от 2,000 до 3,500 за подобен проект) и т.н.

ОТНОВО! Не търся 600 магарета а 240-270 за ежедневка.

Блаодаря.


Последна промяна от N1C3 на Пон 20 ное 2017 10:43, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Пет 17 ное 2017 23:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Мнения: 604
Автомобил: Audi A4 1.8T+
Двигател: APU
Местоположение: Бургас
Всичко е ОК, ама тази генерация 4-2-1 за какво ти е ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Пон 20 ное 2017 10:43 
Извън линия

Регистриран на: Чет 11 фев 2016 10:20
Мнения: 19
Автомобил: GOLF MK3 GTI
Двигател: ABF
BS написа:
Всичко е ОК, ама тази генерация 4-2-1 за какво ти е ?


Объркал съм се колега от бързането. Имах в предвид, че от 4-2-1 ще премина към 4-1 :mhihi .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Вто 21 ное 2017 20:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Мнения: 158
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина
най сигурната електроника при ниско налягане е СМТ хем колата си работи с оригиналния комп хем не.Смт ти гарантира сигурен страт и по малка вероятност да се счупи двигателя.Единствения минус за мен е втория ред дюзи за нея


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Вто 21 ное 2017 21:56 
Извън линия

Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
Мнения: 40
Автомобил: Passat B5
Двигател: TDI 1.9 110 hp
Местоположение: Kyustendil
Да за СМТ то съм измислил теория по която ще работи без втори ред дюзи(имам 2 СМТ -та 6тица и 8мица) та теорията е следната:слагаш по голямо дюзи от колкото са ти нужни,демек за едно и също време ще имаш повече гориво от колкото ти е необходимо ,СМТ то взима началния сигнал от компа и го прекъсва по рано демек ако компа пуска 10мс ти имаш по голям дебит значи примерно СМТ то трябва да прекъсне сигнала към дюзата да речем на 8-Мата мс и така.....управляваш само един ред дюзи.Това е само теория и трябва да се пробва но още не съм стигнал до там.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Сря 22 ное 2017 19:12 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Мнения: 158
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина
смт то неработи така,то пуска втория ред дюзи при засичане на налягане.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Чет 23 ное 2017 19:26 
Извън линия

Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
Мнения: 40
Автомобил: Passat B5
Двигател: TDI 1.9 110 hp
Местоположение: Kyustendil
Е зависи как го настроиш , по налягане по дросел по ланда сонда а иначе може да обслужва целия диапазон и да прави корекция по налягане и тн.. да не спамим повече човека ще слага мега.Дали мегата е добър избор нека споделят колегите , иначе имам приятел с фят пунто турбо който сложи мега и не е доволен и ще си ремапне оригиналния комп.

За главата и разреждане аз изкопах главата и си сложих нормална метална гарнитура.На снимките по доло.Изкопах я с 1.5мм след това шлайф 0.2 и стандартната метална гарнитура и излезе около 8.3:1.Идеята ми дойде от главата на пунтото 1.4гт само че там е копната оригинално 2мм,за да съм сигурен че тази на vw ще издържи отрязах една глава да видя колко хляб има и се оказа че това дето съм отрязъл е пълнеж и е дебел 8мм така че 1.5мм минус не му е проблем поне за сега.


Прикачени файлове:
IMG_1695.JPG
IMG_1695.JPG [ 26.61 KиБ | Видяна 740 пъти ]
IMG_1696.JPG
IMG_1696.JPG [ 21.48 KиБ | Видяна 740 пъти ]
IMG_1697.JPG
IMG_1697.JPG [ 30.27 KиБ | Видяна 740 пъти ]
IMG_1698.JPG
IMG_1698.JPG [ 27.73 KиБ | Видяна 740 пъти ]
IMG_1699.JPG
IMG_1699.JPG [ 26.06 KиБ | Видяна 740 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия. Публикувано: Чет 23 ное 2017 19:33 
Извън линия

Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
Мнения: 40
Автомобил: Passat B5
Двигател: TDI 1.9 110 hp
Местоположение: Kyustendil
Забравих да спомена че аз карам 1.6 101кс AFT турбо и това колко съм изкопал е за този мотор за АВФ-а ще трябва да се направи друга сметка.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 8 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: klimatronik и 2 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design