16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот leonardo_vd » Вто 30 дек 2014 13:13


Като жокер мога да дам моя модел. Транспортер Т4 1.9ТД 94-та година Двойна кабина бордови. С такъв механизъм е оригинално. И някои пасати Б3 са с такова.




golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот golfmk1 » Вто 30 дек 2014 13:33


Всички пасати с 1,6 го имат :wink


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот sashobas » Вто 30 дек 2014 13:49


Изображение

Аз ползвам механизъм от пасат поради същата причина че не исках да режа купето.Също ще ти трябва и скоростен лост с жилата.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 30 дек 2014 20:31


Благодаря, на всички отзовали се толкова бързо.

Не беше чак толкова трудно да го намеря.. след като намерих един брой, намерих и още 10.. първия път ми поискаха 80 лв. под предтекст, че било много рядко срещано ..

За 20 лв. си го спазарих без никакви проблеми ...


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 21 яну 2015 19:53


Миналата неделя събрах всичко и запалих, преди да го запаля доволно повъртях на стартер да качи масло.

В момента колата се кара на налягане 0.7 bar-а

п.с. не ми мрънкайте за инсталацията, просто беше наредена така за да се види дали всичко сработва нормално.

Вече всичко е в чист и прилежен вид, когато имам време може да пусна някоя снимка ако има желание !

Ако на някой му трябва разяснение за нещо, то моля да пише на л.с.

Сърдечно благодаря на всички отзовали се на моите въпроси, с малко или много вие ми бяхте полезни !

Ето и линк за видеото (клипа е достъпен за всички, дори да нямате facebook)

https://www.facebook.com/video.php?v=1029962810363685&set=vb.100000499271524&type=2&theater


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот MITKOGOLF » Сря 21 яну 2015 20:16


Браво,безавариино да си я караш.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 21 яну 2015 20:17


MITKOGOLF написа:Браво,безавариино да си я караш.


Мерси Митак, хайде ти си на ход !

Че при теб е доста по сериозно..


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 22 юни 2015 22:10


Така, темата започва от начало... покарах и аз турбо мотор, но уви доста малко... няма и месец...

Случи се,че заредих от ПЕТРОЛ. Както си карах с около 120 реших да поизпотя малко мотора, но тъкмо наду 0.7 щракнах 4-та и край... всеки знае какво се случва. Черен пушек отзад и мотора взе да работи неравномерно... равносметката 2 изгорели изпускателни клапана и счупен ръб на бутало, поради обедняла смес на 2-ри цилиндър. Причината, хм причината пикаеща дюза...

Но, всяко зло за добро

И всичко отначало.. за нещо по-добро

Дъно 9А
Глава КР с горивна камера 45cc
Турбо ккк 26, обаче този път с външен гейт !
Дюзи 440 цц
Кулер с размери 550x140x65 Мисля,че ще е достатъчен за налягане от тип-а 1/1.2
И така до тук, сега идва идеята за надеждна електроника.
Стенд алоун електроника тип мега с възможност за използване на добре познатото запалване едис 4 или през хол, това ще се реши в последствие
Степен на сгъстяване 9.2:1 с метална гарнитура 1.65, ще погледна в сервиза мисля,че имаше и възможност за 1,75 за да сваля още малко степента...
или ще направя къстъм мейд гарнитура от 2-те на 2 мм с такава степента идва 8.85 което е по-сигурно..

Work in progress


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Vizor » Пон 22 юни 2015 22:50


Махай го тоя едис. За тая турбина оригиналното запалване на КР-а си е перфектно. С делкото имам предвид. Управлява се изключително лесно с мегата.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 22 юни 2015 22:55


И аз клоня към този вариант първо, защото е по-лесно; второ-ще спестя някой лев...(не че е скъпо,но все пак)


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 24 юни 2015 10:11


Имам един малък проблем с разположението на кулера, предишния го бях сложил зад маската, обаче ми беше малък и го махнах.

Сега идва дилемата къде да го разположа, не ми се иска да си режа бронята и да пускам дълги турбо пътища.

Идеята ми е да го разположа от лявата страна под капака да изрежа капака и да направя сериозен въздуховод(нещо като при субару-обаче тук идва от ляво и няма да е толкова стърчащо.

Въпроса в цялата ситуация е, дали ще получа нужното охлаждане и какъв кулер да избера, много клоня към такъв от S3, защото е събран и компактен, ще се събере точно там, но ще охлажда ли добре при желаното налягане ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Vizor » Сря 24 юни 2015 19:07


Хората се опитват да разкарат топлия въздух от двигателния отсег, а ти искаш да вкараш такъв?


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот krasi76 » Сря 24 юни 2015 19:17


Vizor е прав.А като му гледам мненията .... ми се струва доста компетентен.


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот dimitar 8062 » Сря 24 юни 2015 20:10


Колега и аз ползвам холд датчика на кр делко с мега и колата върви много добре ,така че няма какво да се замисляш. :th_up


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 24 юни 2015 20:36


Vizor написа:Хората се опитват да разкарат топлия въздух от двигателния отсег, а ти искаш да вкараш такъв?


Визоре, субару караш кулера му е отгоре, не че нещо просто казвам...

Разбери ме днес цял ден мерих и струвах как да натикам кулер с размери 550x230 пред радиатора... без да режа нищо...

Долната част се открива през въздуховодите на бронята.. обаче горната остава закрита, естествено от бронята ...

Кво правим в тоя случай ..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта