16V turbo
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Като жокер мога да дам моя модел. Транспортер Т4 1.9ТД 94-та година Двойна кабина бордови. С такъв механизъм е оригинално. И някои пасати Б3 са с такова.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 16V 9А турбо
Всички пасати с 1,6 го имат
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Аз ползвам механизъм от пасат поради същата причина че не исках да режа купето.Също ще ти трябва и скоростен лост с жилата.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Благодаря, на всички отзовали се толкова бързо.
Не беше чак толкова трудно да го намеря.. след като намерих един брой, намерих и още 10.. първия път ми поискаха 80 лв. под предтекст, че било много рядко срещано ..
За 20 лв. си го спазарих без никакви проблеми ...
Не беше чак толкова трудно да го намеря.. след като намерих един брой, намерих и още 10.. първия път ми поискаха 80 лв. под предтекст, че било много рядко срещано ..
За 20 лв. си го спазарих без никакви проблеми ...
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Миналата неделя събрах всичко и запалих, преди да го запаля доволно повъртях на стартер да качи масло.
В момента колата се кара на налягане 0.7 bar-а
п.с. не ми мрънкайте за инсталацията, просто беше наредена така за да се види дали всичко сработва нормално.
Вече всичко е в чист и прилежен вид, когато имам време може да пусна някоя снимка ако има желание !
Ако на някой му трябва разяснение за нещо, то моля да пише на л.с.
Сърдечно благодаря на всички отзовали се на моите въпроси, с малко или много вие ми бяхте полезни !
Ето и линк за видеото (клипа е достъпен за всички, дори да нямате facebook)
https://www.facebook.com/video.php?v=1029962810363685&set=vb.100000499271524&type=2&theater
В момента колата се кара на налягане 0.7 bar-а
п.с. не ми мрънкайте за инсталацията, просто беше наредена така за да се види дали всичко сработва нормално.
Вече всичко е в чист и прилежен вид, когато имам време може да пусна някоя снимка ако има желание !
Ако на някой му трябва разяснение за нещо, то моля да пише на л.с.
Сърдечно благодаря на всички отзовали се на моите въпроси, с малко или много вие ми бяхте полезни !
Ето и линк за видеото (клипа е достъпен за всички, дори да нямате facebook)
https://www.facebook.com/video.php?v=1029962810363685&set=vb.100000499271524&type=2&theater
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: 16V 9А турбо
Браво,безавариино да си я караш.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
MITKOGOLF написа:Браво,безавариино да си я караш.
Мерси Митак, хайде ти си на ход !
Че при теб е доста по сериозно..
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Така, темата започва от начало... покарах и аз турбо мотор, но уви доста малко... няма и месец...
Случи се,че заредих от ПЕТРОЛ. Както си карах с около 120 реших да поизпотя малко мотора, но тъкмо наду 0.7 щракнах 4-та и край... всеки знае какво се случва. Черен пушек отзад и мотора взе да работи неравномерно... равносметката 2 изгорели изпускателни клапана и счупен ръб на бутало, поради обедняла смес на 2-ри цилиндър. Причината, хм причината пикаеща дюза...
Но, всяко зло за добро
И всичко отначало.. за нещо по-добро
Дъно 9А
Глава КР с горивна камера 45cc
Турбо ккк 26, обаче този път с външен гейт !
Дюзи 440 цц
Кулер с размери 550x140x65 Мисля,че ще е достатъчен за налягане от тип-а 1/1.2
И така до тук, сега идва идеята за надеждна електроника.
Стенд алоун електроника тип мега с възможност за използване на добре познатото запалване едис 4 или през хол, това ще се реши в последствие
Степен на сгъстяване 9.2:1 с метална гарнитура 1.65, ще погледна в сервиза мисля,че имаше и възможност за 1,75 за да сваля още малко степента...
или ще направя къстъм мейд гарнитура от 2-те на 2 мм с такава степента идва 8.85 което е по-сигурно..
Work in progress
Случи се,че заредих от ПЕТРОЛ. Както си карах с около 120 реших да поизпотя малко мотора, но тъкмо наду 0.7 щракнах 4-та и край... всеки знае какво се случва. Черен пушек отзад и мотора взе да работи неравномерно... равносметката 2 изгорели изпускателни клапана и счупен ръб на бутало, поради обедняла смес на 2-ри цилиндър. Причината, хм причината пикаеща дюза...
Но, всяко зло за добро
И всичко отначало.. за нещо по-добро
Дъно 9А
Глава КР с горивна камера 45cc
Турбо ккк 26, обаче този път с външен гейт !
Дюзи 440 цц
Кулер с размери 550x140x65 Мисля,че ще е достатъчен за налягане от тип-а 1/1.2
И така до тук, сега идва идеята за надеждна електроника.
Стенд алоун електроника тип мега с възможност за използване на добре познатото запалване едис 4 или през хол, това ще се реши в последствие
Степен на сгъстяване 9.2:1 с метална гарнитура 1.65, ще погледна в сервиза мисля,че имаше и възможност за 1,75 за да сваля още малко степента...
или ще направя къстъм мейд гарнитура от 2-те на 2 мм с такава степента идва 8.85 което е по-сигурно..
Work in progress
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Махай го тоя едис. За тая турбина оригиналното запалване на КР-а си е перфектно. С делкото имам предвид. Управлява се изключително лесно с мегата.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
И аз клоня към този вариант първо, защото е по-лесно; второ-ще спестя някой лев...(не че е скъпо,но все пак)
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Имам един малък проблем с разположението на кулера, предишния го бях сложил зад маската, обаче ми беше малък и го махнах.
Сега идва дилемата къде да го разположа, не ми се иска да си режа бронята и да пускам дълги турбо пътища.
Идеята ми е да го разположа от лявата страна под капака да изрежа капака и да направя сериозен въздуховод(нещо като при субару-обаче тук идва от ляво и няма да е толкова стърчащо.
Въпроса в цялата ситуация е, дали ще получа нужното охлаждане и какъв кулер да избера, много клоня към такъв от S3, защото е събран и компактен, ще се събере точно там, но ще охлажда ли добре при желаното налягане ?
Сега идва дилемата къде да го разположа, не ми се иска да си режа бронята и да пускам дълги турбо пътища.
Идеята ми е да го разположа от лявата страна под капака да изрежа капака и да направя сериозен въздуховод(нещо като при субару-обаче тук идва от ляво и няма да е толкова стърчащо.
Въпроса в цялата ситуация е, дали ще получа нужното охлаждане и какъв кулер да избера, много клоня към такъв от S3, защото е събран и компактен, ще се събере точно там, но ще охлажда ли добре при желаното налягане ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Хората се опитват да разкарат топлия въздух от двигателния отсег, а ти искаш да вкараш такъв?
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: 16V 9А турбо
Vizor е прав.А като му гледам мненията .... ми се струва доста компетентен.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: 16V 9А турбо
Колега и аз ползвам холд датчика на кр делко с мега и колата върви много добре ,така че няма какво да се замисляш.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Vizor написа:Хората се опитват да разкарат топлия въздух от двигателния отсег, а ти искаш да вкараш такъв?
Визоре, субару караш кулера му е отгоре, не че нещо просто казвам...
Разбери ме днес цял ден мерих и струвах как да натикам кулер с размери 550x230 пред радиатора... без да режа нищо...
Долната част се открива през въздуховодите на бронята.. обаче горната остава закрита, естествено от бронята ...
Кво правим в тоя случай ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта