16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 16V turbo

Мнениеот pe6kata » Чет 17 дек 2015 21:28


Биелни АCL рейсинг или оригинални на г60, усилени са-спутери. Цената е дебела, преди време по спомен бяха около 180лв. Спутери ползва и 2.2турбо с2/4.
1.8 блок с 16в глава, с бутала от 1.8т 20v стокови, дава 8.5:1 с гарнитура с нормална дебелина. Иска само едни биели, ако се вадят по-сериози коне




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Пет 18 дек 2015 0:12


Интересувам се от здравината на буталата и биелите при различните 8V 2Е изпълнения.

Често срещаните мотори са с код : AGG, ABA, ABT, AGY

Някой има ли наблюдения дали карантията в тези мотори е еднаква ?

Като цяло си намерих бутала, но се знае единствено,че са от 2.0 115 к.с.

И имам опасения за кофти бутала или биели, че идват празници и не ми се сваля пак мотор ..


Потребителски аватар
caro
Мнения: 551
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: 16V turbo

Мнениеот caro » Пет 18 дек 2015 8:57


Ето едни буталца от AGG\ADY.Другите 2000 са с големите бутала т.е. с дълги поли

Изображение.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Пет 18 дек 2015 18:31


Днес имах много добър подарък от един много добър приятел, а именно спутери употребявани,но все пак перфектни !

Останаха само бутала и сглобявам :rolleyes

Последна промяна от Jouzev94 на Пет 18 дек 2015 18:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Пет 18 дек 2015 18:32


caro написа:Ето едни буталца от AGG\ADY.Другите 2000 са с големите бутала т.е. с дълги поли

Изображение.


Благодаря за разяснението колега !


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Пон 21 дек 2015 23:49


Имам едно интересно твърдение отностно маслените пръскалки.

На много места се споменава,че 2 литровите мотори (АБФ,9А,2Е и т.н.) намат маслени пръскалки

Мога да твърдя,че до сега в скромния ми опит с ВАГ моторите, АБФ 93 г. има(такъв ползвам в момента), а след 95-та няма (защото е по-ново поколение предполагам)

3А блок (висок блок от ауди) също има и като заговорихме за 2Е при него се срещат...


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4186
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: 16V turbo

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 22 дек 2015 10:28


Jouzev94 написа:Имам едно интересно твърдение отностно маслените пръскалки.

след 95-та няма (защото е по-ново поколение предполагам)

.

97-ма юбилейка ABF има пръскалки.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Чет 31 дек 2015 11:05


Визоре влизай в играта,аз ли бъркам или е толкова...

камера на глава 48cc
бутало 15,5cc (горивна камера, но е с надход,който не мога да определя)
гарнитура 8.8157953125
Така не излизат сметките степента е много ниска :

82,5*82,5*92,8*0,00314/4/72,3157953125+1=7.85634027611

82,5*82,5*92,8*0,00314 = 1983.2868
1983.2868/4 = 495.8217
495.8217/72.3157953125 = 6.85634027611
6.85634027611 + 1 =7.85634027611
Прости сметки, единственото което не мога да изразя е надхода на буталото, има ли някой който знае с точност колко е горивната камера на буталото след като се извади надхода ?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 16V turbo

Мнениеот pe6kata » Чет 31 дек 2015 14:05


Разсъждавай по-просто:
Приеми, че имаш 2е мотор, който оригинално си е 10:1. Главата му е с 30 кубика камера.
Слагаш 16вглава, която е с 48 кубика.
Т.е. увеличаваш горивната камера с 18 кубика
Тези допълнителни 18 кубика ти дават разреждане от 7,8:1( с гарнитура с нормална дебелина)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V turbo

Мнениеот Vizor » Пет 01 яну 2016 0:53


Надхода ти бърка сметките. На сглобен мотор трябва да измериш горивната камера, защото навсякъде в сметките ти трябва горивна камера като цяло, а не горивна камера в главата само.. ако има надход на буталото - сглобен мотор и пълниш. АКо това ти е горивната камера и имаш надход то определено е над 7.8 и отива към някакви по-нормални степени.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Съб 02 яну 2016 23:53


Само издадената част от буталото е с надход, навсякъде другаде идва равно с блока бутало. Според мен това ще ми осигури степен около 8:1...

От своя страна е добре, ще може да се надуе на повече да кажем 1.5/8, но в момента се чудя дали да остана с моето К26 или да търся нещо което вкарва повече въздух...
Прикачени файлове
79112.jpg

Последна промяна от Jouzev94 на Нед 03 яну 2016 2:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Нед 03 яну 2016 1:16


Ето малко снимки, доста късно се сетих да направя ..
Прикачени файлове
20151229_101500.jpg
20151229_223736.jpg
20151230_115949.jpg
20151230_120005.jpg
20151230_145841.jpg


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Нед 03 яну 2016 1:23


:arrow
Прикачени файлове
20151230_150525.jpg
20151230_233751.jpg


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 16V turbo

Мнениеот pe6kata » Нед 03 яну 2016 1:41


Игнорираш това, което съм ти писал.
Много лесно се смята степента в този случай, без да е необходимо да сглобябаш и да мериш.
Степента е по-ниска, може да се резне малко главата или да се сложи по-тънка гарнитура. Може и кр-ска глава.
Степента е твърдо малко под 8.
G60 оригинално е близо на тази степен.
HGP също я ползва при турбиниране на атмосферни мотори при по-големи налягания.
И така да я оставиш, няма ядове.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Нед 03 яну 2016 2:13


pe6kata написа:Игнорираш това, което съм ти писал.
Много лесно се смята степента в този случай, без да е необходимо да сглобябаш и да мериш.
Степента е по-ниска, може да се резне малко главата или да се сложи по-тънка гарнитура. Може и кр-ска глава.
Степента е твърдо малко под 8.
G60 оригинално е близо на тази степен.
HGP също я ползва при турбиниране на атмосферни мотори при по-големи налягания.
И така да я оставиш, няма ядове.


Пеш изобщо не го игнорирам дори съм благодарен,че ми помогна да докажа теорията си.

Колкото до степента, така го затворих и утре го качвам пък да видим какво ще излезе.

Аа и разпробих лагерите :mrgreen !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта