16V turbo
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Аз си взимах от форд фиеста директно от моргата с буксата си ги кълцах за по 5 кинта като ми трябват за нещо такова.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Vizor написа:Аз си взимах от форд фиеста директно от моргата с буксата си ги кълцах за по 5 кинта като ми трябват за нещо такова.
Да обаче са направени както обясних с букси като за vw датчици .. догатката ми е дали мегата не е направена да работи с такива (може ли да стане изобщо)
Или да ида до първата морга и да изрежа някой друг датчик ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Ако успееш да намериш такъв с такава букса ще ти е перфектно. Имай предвид, че това е V1 процесор. На него калибрацията на температурния датчик е ужасяваща (easyterm флашвания и тн). Другия вариант е нагласяне с резисторчета. Предлагам ти да и пуснеш едни 12 волта и една маса от акумулатор и да пробваш с някой датчик от фауве (наистина не знам от какво.. евентуално от 1.8Т от колектора.. нямам много опит с други мотори) и да видиш каква температура ще ти покаже. Ако ти покаже близка до външната +/- малко .. заспива работата. Това, според мен, ще ти е перфектния тест.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Vizor написа:Ако успееш да намериш такъв с такава букса ще ти е перфектно. Имай предвид, че това е V1 процесор. На него калибрацията на температурния датчик е ужасяваща (easyterm флашвания и тн). Другия вариант е нагласяне с резисторчета. Предлагам ти да и пуснеш едни 12 волта и една маса от акумулатор и да пробваш с някой датчик от фауве (наистина не знам от какво.. евентуално от 1.8Т от колектора.. нямам много опит с други мотори) и да видиш каква температура ще ти покаже. Ако ти покаже близка до външната +/- малко .. заспива работата. Това, според мен, ще ти е перфектния тест.
Благодарско, Визоре за много неща ти се насъбира вече да черпя..
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Глупости. Няма проблеми стига да можем да помогнем
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
При външна температура от около 23-4 градуса, утре ще замеря с точност
IAT 1.8Т
Темп на охладителна течност КР
Не е като да няма разминаване.
IAT 1.8Т
Темп на охладителна течност КР
Не е като да няма разминаване.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Първото палене от вчера https://www.facebook.com/jouzev/videos/vb.100000499271524/1137568849603080/?type=2&theater (дори и да нямате facebook, може да го гледате)
Днес подредих инсталацията и се завърших настройката на аванса.
Утре ще заваря, тръбичка за отичане на маслото (и на този картер ,че само на него няма оточна тръбичка)
Ще монтирам турбината, пайпа и генерацията..
По късно през седмицата ще завърша и турбо пътищата.
Ще пусна една две снимки като посъбера нещата.
Днес подредих инсталацията и се завърших настройката на аванса.
Утре ще заваря, тръбичка за отичане на маслото (и на този картер ,че само на него няма оточна тръбичка)
Ще монтирам турбината, пайпа и генерацията..
По късно през седмицата ще завърша и турбо пътищата.
Ще пусна една две снимки като посъбера нещата.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Здравейте колеги, не съм писал от доста време, но и го нямам за това...
Развитието на проекта ми се осъществи, преди повече от месец предполагам.
В момента, ще ползвам темата за друго.
На някого да му се намира скоростна кутия AYH,CGX или производни на тях с диф 3.944
КолкоТо до проекта ми, нужни са ми дюзи поне 440+
В момента карам с 347cc(на 3-бара) а аз съм ги пуснал на 4-ри.. и колата ми дава смеси 13+ при рязко натискане от 3-та нагоре..( налягане 0.8 bar)
На някого ако му се намират на сносна цена да предлага !
Развитието на проекта ми се осъществи, преди повече от месец предполагам.
В момента, ще ползвам темата за друго.
На някого да му се намира скоростна кутия AYH,CGX или производни на тях с диф 3.944
КолкоТо до проекта ми, нужни са ми дюзи поне 440+
В момента карам с 347cc(на 3-бара) а аз съм ги пуснал на 4-ри.. и колата ми дава смеси 13+ при рязко натискане от 3-та нагоре..( налягане 0.8 bar)
На някого ако му се намират на сносна цена да предлага !
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Тези са ти достатъчни на 4 бара. Оправи си настройките или дай лог на какво duty работят. По принцип ако доближиш до 85-90% на дюзите колата ще ти стане рязко богата, а като отидеш на 100% ще започне да беднее. Просто отварят и нямат време да затворят. За това съм хиляда процента сигурен, че не ти е дюзи проблема. Или помпа или настройка.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Vizor написа:Тези са ти достатъчни на 4 бара. Оправи си настройките или дай лог на какво duty работят. По принцип ако доближиш до 85-90% на дюзите колата ще ти стане рязко богата, а като отидеш на 100% ще започне да беднее. Просто отварят и нямат време да затворят. За това съм хиляда процента сигурен, че не ти е дюзи проблема. Или помпа или настройка.
Визоре с Лео какво ли не правихме дюзите се отварят макс на 73-4% квото и да правиш... виня дюзите,защото са високоомни 16 ohm са и си мисля,че просто съпротивлението идва твърде голямо ..
Помпата ми вади до 195л/ч и имам 5+ бара в бууст, настройката си я правих сам, ползвах готови карти горе долу доближаващи моя сетъп, след това ги доработвах...
Колата си я карам горе долу през 2-3 дни, няма никакви проблеми просто при рязко подаване на газ.. на 2-ра удря 11.5/ 3-та 12.0/2-4 / 4-та 12.8/13 5-та 12.8/13+
Сондата е нова AEM пакет ... не мога да виня нея .. каквото и да правя да обогатявам от картата или от required fuel дюти-то не подминава 73/4%
Ще пробвам скоро време с други дюзи и това е..
А между другото Визоре, отрязах бронята
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V 9А турбо
Дай един скрийншот на картата
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: 16V 9А турбо
Имах преди подобен проблем и се оказа че ми е малка стоковата рейка и стоковите горивопроводите и го осъзнах меко казано късно. Все пак и помпа 195л/ч сигурен ли си че е достатъчна?
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Коли по 350+ к.с. карат с такива помпи, моята е още на ниско налягане (0.8 bar,защото беднее иначе имах планове за 1.1) няма как да не стига... мисля си,че е до настройката обаче няма никой около мен който да разбира за да даде едно рамо.
Смятах,че дюзите ще ми стигнат поне до 300 к.с.
Всъщност имам и проблем който забравих да спомена, не мога да си настроя и афтер старт енричмент .. и до 60 градуса(около 50 реални) мотора се чуди на къде да хване... работи като без цилиндри и пуши да си ебе майката не изгорял бензин(обаче пък при помпене на газта няма проблем, проблема се появява когато се опиташ да стабилизираш на някакви обороти) след като мине 62-5 градуса работата на мотора е перфектна ..
Смятах,че дюзите ще ми стигнат поне до 300 к.с.
Всъщност имам и проблем който забравих да спомена, не мога да си настроя и афтер старт енричмент .. и до 60 градуса(около 50 реални) мотора се чуди на къде да хване... работи като без цилиндри и пуши да си ебе майката не изгорял бензин(обаче пък при помпене на газта няма проблем, проблема се появява когато се опиташ да стабилизираш на някакви обороти) след като мине 62-5 градуса работата на мотора е перфектна ..
Последна промяна от Jouzev94 на Вто 22 дек 2015 0:01, променено общо 1 път.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: 16V 9А турбо
Това което трябва да настройш е уарм ап енричмънт WUR.
Пробвай с да добавиш обогатяване при ускорение Аксел енричмънт или нещо подобно.
Пробвай с да добавиш обогатяване при ускорение Аксел енричмънт или нещо подобно.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
SpeeDLine написа:Това което трябва да настройш е уарм ап енричмънт WUR.
Пробвай с да добавиш обогатяване при ускорение Аксел енричмънт или нещо подобно.
Warm up го настроих... проблема беше в афтерстарт енричмънт от там си оправих и празния ход и смесите.
Всичко си дойде на място.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта