16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 30 юни 2015 20:34


Аз си взимах от форд фиеста директно от моргата с буксата си ги кълцах за по 5 кинта като ми трябват за нещо такова.




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 30 юни 2015 20:41


Vizor написа:Аз си взимах от форд фиеста директно от моргата с буксата си ги кълцах за по 5 кинта като ми трябват за нещо такова.


Да обаче са направени както обясних с букси като за vw датчици .. догатката ми е дали мегата не е направена да работи с такива (може ли да стане изобщо)

Или да ида до първата морга и да изрежа някой друг датчик ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 30 юни 2015 22:25


Ако успееш да намериш такъв с такава букса ще ти е перфектно. Имай предвид, че това е V1 процесор. На него калибрацията на температурния датчик е ужасяваща (easyterm флашвания и тн). Другия вариант е нагласяне с резисторчета. Предлагам ти да и пуснеш едни 12 волта и една маса от акумулатор и да пробваш с някой датчик от фауве (наистина не знам от какво.. евентуално от 1.8Т от колектора.. нямам много опит с други мотори) и да видиш каква температура ще ти покаже. Ако ти покаже близка до външната +/- малко .. заспива работата. Това, според мен, ще ти е перфектния тест.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 30 юни 2015 22:29


Vizor написа:Ако успееш да намериш такъв с такава букса ще ти е перфектно. Имай предвид, че това е V1 процесор. На него калибрацията на температурния датчик е ужасяваща (easyterm флашвания и тн). Другия вариант е нагласяне с резисторчета. Предлагам ти да и пуснеш едни 12 волта и една маса от акумулатор и да пробваш с някой датчик от фауве (наистина не знам от какво.. евентуално от 1.8Т от колектора.. нямам много опит с други мотори) и да видиш каква температура ще ти покаже. Ако ти покаже близка до външната +/- малко .. заспива работата. Това, според мен, ще ти е перфектния тест.


Благодарско, Визоре за много неща ти се насъбира вече да черпя..


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 30 юни 2015 23:31


Глупости. Няма проблеми стига да можем да помогнем


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 01 юли 2015 22:53


При външна температура от около 23-4 градуса, утре ще замеря с точност

IAT 1.8Т

Темп на охладителна течност КР

Не е като да няма разминаване.
Прикачени файлове
Untitled.png


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 06 юли 2015 22:54


Първото палене от вчера https://www.facebook.com/jouzev/videos/vb.100000499271524/1137568849603080/?type=2&theater (дори и да нямате facebook, може да го гледате)

Днес подредих инсталацията и се завърших настройката на аванса.

Утре ще заваря, тръбичка за отичане на маслото (и на този картер :mhihi,че само на него няма оточна тръбичка)

Ще монтирам турбината, пайпа и генерацията..

По късно през седмицата ще завърша и турбо пътищата.

Ще пусна една две снимки като посъбера нещата.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 25 авг 2015 19:08


Здравейте колеги, не съм писал от доста време, но и го нямам за това...

Развитието на проекта ми се осъществи, преди повече от месец предполагам.

В момента, ще ползвам темата за друго.

На някого да му се намира скоростна кутия AYH,CGX или производни на тях с диф 3.944

КолкоТо до проекта ми, нужни са ми дюзи поне 440+

В момента карам с 347cc(на 3-бара) а аз съм ги пуснал на 4-ри.. и колата ми дава смеси 13+ при рязко натискане от 3-та нагоре..( налягане 0.8 bar)

На някого ако му се намират на сносна цена да предлага !
Прикачени файлове
11953194_1086791471349804_6189201057049225139_n.jpg


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Vizor » Сря 26 авг 2015 10:38


Тези са ти достатъчни на 4 бара. Оправи си настройките или дай лог на какво duty работят. По принцип ако доближиш до 85-90% на дюзите колата ще ти стане рязко богата, а като отидеш на 100% ще започне да беднее. Просто отварят и нямат време да затворят. За това съм хиляда процента сигурен, че не ти е дюзи проблема. Или помпа или настройка.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 26 авг 2015 17:44


Vizor написа:Тези са ти достатъчни на 4 бара. Оправи си настройките или дай лог на какво duty работят. По принцип ако доближиш до 85-90% на дюзите колата ще ти стане рязко богата, а като отидеш на 100% ще започне да беднее. Просто отварят и нямат време да затворят. За това съм хиляда процента сигурен, че не ти е дюзи проблема. Или помпа или настройка.


Визоре с Лео какво ли не правихме дюзите се отварят макс на 73-4% квото и да правиш... виня дюзите,защото са високоомни 16 ohm са и си мисля,че просто съпротивлението идва твърде голямо ..
Помпата ми вади до 195л/ч и имам 5+ бара в бууст, настройката си я правих сам, ползвах готови карти горе долу доближаващи моя сетъп, след това ги доработвах...

Колата си я карам горе долу през 2-3 дни, няма никакви проблеми просто при рязко подаване на газ.. на 2-ра удря 11.5/ 3-та 12.0/2-4 / 4-та 12.8/13 5-та 12.8/13+

Сондата е нова AEM пакет ... не мога да виня нея .. каквото и да правя да обогатявам от картата или от required fuel дюти-то не подминава 73/4%

Ще пробвам скоро време с други дюзи и това е..

А между другото Визоре, отрязах бронята :mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Vizor » Чет 27 авг 2015 9:11


Дай един скрийншот на картата


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот vili_gti » Чет 27 авг 2015 10:00


Имах преди подобен проблем и се оказа че ми е малка стоковата рейка и стоковите горивопроводите и го осъзнах меко казано късно. Все пак и помпа 195л/ч сигурен ли си че е достатъчна?


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Чет 27 авг 2015 17:34


Коли по 350+ к.с. карат с такива помпи, моята е още на ниско налягане (0.8 bar,защото беднее иначе имах планове за 1.1) няма как да не стига... мисля си,че е до настройката обаче няма никой около мен който да разбира за да даде едно рамо.

Смятах,че дюзите ще ми стигнат поне до 300 к.с.

Всъщност имам и проблем който забравих да спомена, не мога да си настроя и афтер старт енричмент .. и до 60 градуса(около 50 реални) мотора се чуди на къде да хване... работи като без цилиндри и пуши да си ебе майката не изгорял бензин(обаче пък при помпене на газта няма проблем, проблема се появява когато се опиташ да стабилизираш на някакви обороти) след като мине 62-5 градуса работата на мотора е перфектна ..

Последна промяна от Jouzev94 на Вто 22 дек 2015 0:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот SpeeDLine » Чет 27 авг 2015 22:13


Това което трябва да настройш е уарм ап енричмънт WUR.
Пробвай с да добавиш обогатяване при ускорение Аксел енричмънт или нещо подобно.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 16 сеп 2015 1:36


SpeeDLine написа:Това което трябва да настройш е уарм ап енричмънт WUR.
Пробвай с да добавиш обогатяване при ускорение Аксел енричмънт или нещо подобно.


Warm up го настроих... проблема беше в афтерстарт енричмънт от там си оправих и празния ход и смесите.

Всичко си дойде на място.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта