16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Сря 16 сеп 2015 1:37


Колеги имам нужда от едно бутало за 9А мотор, нужно ми е за да си сглобя другото дъно.

Имам едни планове и за него...




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 21 сеп 2015 21:40


First official run on track, it's dirty but beautiful !
Прикачени файлове
12022494_881190015251200_8350612772902853844_o.jpg


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 01 дек 2015 12:49


Здравейте колеги, решил съм да започна проект за нов двигател.

Мисля за 2-литрово дъно от абф с биелни лагери от 1.8т или г60.

Абф глава с разширени портове.

Абф разпределителни валове.

Идеята за абф главата е заради по-голямата горивна камера.

Степента която ще гоня е 8.4/8.6:1

Налягането на което искам да го карам е 1.1/2 бара с к26

Имам идея и за други биели,но това сега е само на хартия.

За започването на този проект ми е нужно читаво АБФ дъно.

Към дъното ще е препоръчително да има и маховик !

На какво налягане държат абф-ските бутала и какъв е тавана на биелите ?

Последна промяна от Jouzev94 на Вто 22 дек 2015 0:04, променено общо 1 път.


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: 2.0 L 16VT

Мнениеот dimitar 8062 » Вто 01 дек 2015 21:19


Знам за 2,0 бара , а аз моя го карам на 1,5 със стоковити бутала и биели :th_up


Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: 16V turbo

Мнениеот mitkutuuu » Вто 15 дек 2015 22:10


Колега аз лично карам абф с бутала от 2е. Степента идва към 8.3:1 с металната гарнитура. На 1.5 с гт30 даде 370 коня на колелата. Вече 10000 км и няма проблеми


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 16V turbo

Мнениеот vankoGTI » Вто 15 дек 2015 22:49


Аз от кога му разправям на Йосиф за 2Е буталата колко свалят степента :)

Последна промяна от vankoGTI на Сря 16 дек 2015 23:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Вто 15 дек 2015 23:33


Така сдобих се с АБФ блок с перфектен вал и основни лагери.

Сега съм се навил за 2Е манията с буталата,ако на някого му се намират да пише.

Другото което ми трябва са биелни лагери от 1.8Т или Г60, но искам... така да кажа употребявани.

Доводите до това мое решение са, че в сервиза често се случва да сменяме биелни лагери с нови (на доста добри марки)

И да кажем след известно време, колата се върне за нещо или нещо стане... и се свали лагера неговото износване е доста по неприлично от това на един оригинален лагер ...

Последна промяна от Jouzev94 на Сря 16 дек 2015 7:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V turbo

Мнениеот Vizor » Вто 15 дек 2015 23:54


Слагай глико или един кинг... няма да останеш разочарован.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 16V turbo

Мнениеот golfmk1 » Сря 16 дек 2015 8:53


Кинг :scare3 :bishop :gruebel


Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: 16V turbo

Мнениеот mitkutuuu » Сря 16 дек 2015 12:10


Аз лично машинката с Glyco я карам на 1-ви ремонт и задължително на 5000км свалям картера да видя накъде са. Още нищо особено като износване няма но както колегата и аз съм свидетел на по-бързото износване спрямо оригиналдъ чарковете


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 16V turbo

Мнениеот vankoGTI » Сря 16 дек 2015 19:59


Ако ще са нови задължително да са Glyco за и лагерите на паразитния вал също!!!


vagman
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 01 май 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 16V turbo

Мнениеот vagman » Сря 16 дек 2015 20:34


Jouzev94 написа:Така сдобих се с АБФ блок с перфектен вал и основни лагери.

Сега съм се навил за 2Е манията с буталата,ако на някого му се намират да пише.

Другото което ми трябва са биелни лагери от 1.8Т или Г60, но искам... така да кажа употребявани.

Доводите до това мое решение са, че в сервиза често се случва да сменяме биелни лагери с нови (на доста добри марки)

И да кажем след известно време, колата се върне за нещо или нещо стане... и се свали лагера неговото износване е доста по неприлично от това на един оригинален лагер ...


...и все лагерите са калпави :banghead
кажи моля те кой е този сервиз, та да не попадна и аз на такива... "лагери".


Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: 16V turbo

Мнениеот mitkutuuu » Сря 16 дек 2015 21:02


Колега че има много "майстори" спор няма но повярвай ми и пазара ни се напълни с боклуци. За пример ще дам сегменти Колбеншмид които първоначално взех за моята кола. Определено са марка която отдавна се е наложила. След като отворих комплекта и извадих единият от компресионните сегменти ми направи впечатление че е доста мек ако може така да се изразя. След това реших да направя един малък експеримент. Хванах сегмента и почнах да го усуквам с идеята евентуално да го счупя... Еми счупване нямаше а се усука като тел. Поправте ме ако греша но тук проблема определено не е от сервиза.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Сря 16 дек 2015 21:53


vagman написа:
Jouzev94 написа:Така сдобих се с АБФ блок с перфектен вал и основни лагери.

Сега съм се навил за 2Е манията с буталата,ако на някого му се намират да пише.

Другото което ми трябва са биелни лагери от 1.8Т или Г60, но искам... така да кажа употребявани.

Доводите до това мое решение са, че в сервиза често се случва да сменяме биелни лагери с нови (на доста добри марки)

И да кажем след известно време, колата се върне за нещо или нещо стане... и се свали лагера неговото износване е доста по неприлично от това на един оригинален лагер ...


...и все лагерите са калпави :banghead
кажи моля те кой е този сервиз, та да не попадна и аз на такива... "лагери".


Колега, първо се извинявам, че засягам темата(което си е чист спам)

Интересно ми е на теб и на хората като теб, защо им е сервиз ?

Нали си разбирате от всичко от двигатели,ходова част,електроника....

Защо, да не искаш да попадаш след като толкова много си навътре в нещата няма да ти е нужен сервиз...


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Сря 16 дек 2015 21:59


https://www.facebook.com/emanuil.zeliamov.zlqzlq/videos/vob.100000499271524/1123884404307177/?type=2&theater

Едно смахнато видео от месец преди да се навия за нов мотор



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта