Биелни АCL рейсинг или оригинални на г60, усилени са-спутери. Цената е дебела, преди време по спомен бяха около 180лв. Спутери ползва и 2.2турбо с2/4.
1.8 блок с 16в глава, с бутала от 1.8т 20v стокови, дава 8.5:1 с гарнитура с нормална дебелина. Иска само едни биели, ако се вадят по-сериози коне
16V turbo
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
Интересувам се от здравината на буталата и биелите при различните 8V 2Е изпълнения.
Често срещаните мотори са с код : AGG, ABA, ABT, AGY
Някой има ли наблюдения дали карантията в тези мотори е еднаква ?
Като цяло си намерих бутала, но се знае единствено,че са от 2.0 115 к.с.
И имам опасения за кофти бутала или биели, че идват празници и не ми се сваля пак мотор ..
Често срещаните мотори са с код : AGG, ABA, ABT, AGY
Някой има ли наблюдения дали карантията в тези мотори е еднаква ?
Като цяло си намерих бутала, но се знае единствено,че са от 2.0 115 к.с.
И имам опасения за кофти бутала или биели, че идват празници и не ми се сваля пак мотор ..
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: 16V turbo
Ето едни буталца от AGG\ADY.Другите 2000 са с големите бутала т.е. с дълги поли
.
.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
Днес имах много добър подарък от един много добър приятел, а именно спутери употребявани,но все пак перфектни !
Останаха само бутала и сглобявам
Останаха само бутала и сглобявам
Последна промяна от Jouzev94 на Пет 18 дек 2015 18:36, променено общо 1 път.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
caro написа:Ето едни буталца от AGG\ADY.Другите 2000 са с големите бутала т.е. с дълги поли
.
Благодаря за разяснението колега !
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
Имам едно интересно твърдение отностно маслените пръскалки.
На много места се споменава,че 2 литровите мотори (АБФ,9А,2Е и т.н.) намат маслени пръскалки
Мога да твърдя,че до сега в скромния ми опит с ВАГ моторите, АБФ 93 г. има(такъв ползвам в момента), а след 95-та няма (защото е по-ново поколение предполагам)
3А блок (висок блок от ауди) също има и като заговорихме за 2Е при него се срещат...
На много места се споменава,че 2 литровите мотори (АБФ,9А,2Е и т.н.) намат маслени пръскалки
Мога да твърдя,че до сега в скромния ми опит с ВАГ моторите, АБФ 93 г. има(такъв ползвам в момента), а след 95-та няма (защото е по-ново поколение предполагам)
3А блок (висок блок от ауди) също има и като заговорихме за 2Е при него се срещат...
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 16V turbo
Jouzev94 написа:Имам едно интересно твърдение отностно маслените пръскалки.
след 95-та няма (защото е по-ново поколение предполагам)
.
97-ма юбилейка ABF има пръскалки.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
Визоре влизай в играта,аз ли бъркам или е толкова...
камера на глава 48cc
бутало 15,5cc (горивна камера, но е с надход,който не мога да определя)
гарнитура 8.8157953125
Така не излизат сметките степента е много ниска :
82,5*82,5*92,8*0,00314/4/72,3157953125+1=7.85634027611
82,5*82,5*92,8*0,00314 = 1983.2868
1983.2868/4 = 495.8217
495.8217/72.3157953125 = 6.85634027611
6.85634027611 + 1 =7.85634027611
Прости сметки, единственото което не мога да изразя е надхода на буталото, има ли някой който знае с точност колко е горивната камера на буталото след като се извади надхода ?
камера на глава 48cc
бутало 15,5cc (горивна камера, но е с надход,който не мога да определя)
гарнитура 8.8157953125
Така не излизат сметките степента е много ниска :
82,5*82,5*92,8*0,00314/4/72,3157953125+1=7.85634027611
82,5*82,5*92,8*0,00314 = 1983.2868
1983.2868/4 = 495.8217
495.8217/72.3157953125 = 6.85634027611
6.85634027611 + 1 =7.85634027611
Прости сметки, единственото което не мога да изразя е надхода на буталото, има ли някой който знае с точност колко е горивната камера на буталото след като се извади надхода ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 16V turbo
Разсъждавай по-просто:
Приеми, че имаш 2е мотор, който оригинално си е 10:1. Главата му е с 30 кубика камера.
Слагаш 16вглава, която е с 48 кубика.
Т.е. увеличаваш горивната камера с 18 кубика
Тези допълнителни 18 кубика ти дават разреждане от 7,8:1( с гарнитура с нормална дебелина)
Приеми, че имаш 2е мотор, който оригинално си е 10:1. Главата му е с 30 кубика камера.
Слагаш 16вглава, която е с 48 кубика.
Т.е. увеличаваш горивната камера с 18 кубика
Тези допълнителни 18 кубика ти дават разреждане от 7,8:1( с гарнитура с нормална дебелина)
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V turbo
Надхода ти бърка сметките. На сглобен мотор трябва да измериш горивната камера, защото навсякъде в сметките ти трябва горивна камера като цяло, а не горивна камера в главата само.. ако има надход на буталото - сглобен мотор и пълниш. АКо това ти е горивната камера и имаш надход то определено е над 7.8 и отива към някакви по-нормални степени.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
Само издадената част от буталото е с надход, навсякъде другаде идва равно с блока бутало. Според мен това ще ми осигури степен около 8:1...
От своя страна е добре, ще може да се надуе на повече да кажем 1.5/8, но в момента се чудя дали да остана с моето К26 или да търся нещо което вкарва повече въздух...
От своя страна е добре, ще може да се надуе на повече да кажем 1.5/8, но в момента се чудя дали да остана с моето К26 или да търся нещо което вкарва повече въздух...
Последна промяна от Jouzev94 на Нед 03 яну 2016 2:14, променено общо 1 път.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
Ето малко снимки, доста късно се сетих да направя ..
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 16V turbo
Игнорираш това, което съм ти писал.
Много лесно се смята степента в този случай, без да е необходимо да сглобябаш и да мериш.
Степента е по-ниска, може да се резне малко главата или да се сложи по-тънка гарнитура. Може и кр-ска глава.
Степента е твърдо малко под 8.
G60 оригинално е близо на тази степен.
HGP също я ползва при турбиниране на атмосферни мотори при по-големи налягания.
И така да я оставиш, няма ядове.
Много лесно се смята степента в този случай, без да е необходимо да сглобябаш и да мериш.
Степента е по-ниска, може да се резне малко главата или да се сложи по-тънка гарнитура. Може и кр-ска глава.
Степента е твърдо малко под 8.
G60 оригинално е близо на тази степен.
HGP също я ползва при турбиниране на атмосферни мотори при по-големи налягания.
И така да я оставиш, няма ядове.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
pe6kata написа:Игнорираш това, което съм ти писал.
Много лесно се смята степента в този случай, без да е необходимо да сглобябаш и да мериш.
Степента е по-ниска, може да се резне малко главата или да се сложи по-тънка гарнитура. Може и кр-ска глава.
Степента е твърдо малко под 8.
G60 оригинално е близо на тази степен.
HGP също я ползва при турбиниране на атмосферни мотори при по-големи налягания.
И така да я оставиш, няма ядове.
Пеш изобщо не го игнорирам дори съм благодарен,че ми помогна да докажа теорията си.
Колкото до степента, така го затворих и утре го качвам пък да видим какво ще излезе.
Аа и разпробих лагерите !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта