В момента е Нед 18 ное 2018 1:31
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна 112 13 14 15 1619 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Вто 30 юни 2015 20:34 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Аз си взимах от форд фиеста директно от моргата с буксата си ги кълцах за по 5 кинта като ми трябват за нещо такова.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Вто 30 юни 2015 20:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Vizor написа:
Аз си взимах от форд фиеста директно от моргата с буксата си ги кълцах за по 5 кинта като ми трябват за нещо такова.


Да обаче са направени както обясних с букси като за vw датчици .. догатката ми е дали мегата не е направена да работи с такива (може ли да стане изобщо)

Или да ида до първата морга и да изрежа някой друг датчик ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Вто 30 юни 2015 22:25 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Ако успееш да намериш такъв с такава букса ще ти е перфектно. Имай предвид, че това е V1 процесор. На него калибрацията на температурния датчик е ужасяваща (easyterm флашвания и тн). Другия вариант е нагласяне с резисторчета. Предлагам ти да и пуснеш едни 12 волта и една маса от акумулатор и да пробваш с някой датчик от фауве (наистина не знам от какво.. евентуално от 1.8Т от колектора.. нямам много опит с други мотори) и да видиш каква температура ще ти покаже. Ако ти покаже близка до външната +/- малко .. заспива работата. Това, според мен, ще ти е перфектния тест.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Вто 30 юни 2015 22:29 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Vizor написа:
Ако успееш да намериш такъв с такава букса ще ти е перфектно. Имай предвид, че това е V1 процесор. На него калибрацията на температурния датчик е ужасяваща (easyterm флашвания и тн). Другия вариант е нагласяне с резисторчета. Предлагам ти да и пуснеш едни 12 волта и една маса от акумулатор и да пробваш с някой датчик от фауве (наистина не знам от какво.. евентуално от 1.8Т от колектора.. нямам много опит с други мотори) и да видиш каква температура ще ти покаже. Ако ти покаже близка до външната +/- малко .. заспива работата. Това, според мен, ще ти е перфектния тест.


Благодарско, Визоре за много неща ти се насъбира вече да черпя..


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Вто 30 юни 2015 23:31 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Глупости. Няма проблеми стига да можем да помогнем


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Сря 01 юли 2015 22:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
При външна температура от около 23-4 градуса, утре ще замеря с точност

IAT 1.8Т

Темп на охладителна течност КР

Не е като да няма разминаване.


Прикачени файлове:
Untitled.png
Untitled.png [ 112.66 KиБ | Видяна 1240 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Пон 06 юли 2015 22:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Първото палене от вчера https://www.facebook.com/jouzev/videos/vb.100000499271524/1137568849603080/?type=2&theater (дори и да нямате facebook, може да го гледате)

Днес подредих инсталацията и се завърших настройката на аванса.

Утре ще заваря, тръбичка за отичане на маслото (и на този картер :mhihi,че само на него няма оточна тръбичка)

Ще монтирам турбината, пайпа и генерацията..

По късно през седмицата ще завърша и турбо пътищата.

Ще пусна една две снимки като посъбера нещата.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Вто 25 авг 2015 19:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Здравейте колеги, не съм писал от доста време, но и го нямам за това...

Развитието на проекта ми се осъществи, преди повече от месец предполагам.

В момента, ще ползвам темата за друго.

На някого да му се намира скоростна кутия AYH,CGX или производни на тях с диф 3.944

КолкоТо до проекта ми, нужни са ми дюзи поне 440+

В момента карам с 347cc(на 3-бара) а аз съм ги пуснал на 4-ри.. и колата ми дава смеси 13+ при рязко натискане от 3-та нагоре..( налягане 0.8 bar)

На някого ако му се намират на сносна цена да предлага !


Прикачени файлове:
11953194_1086791471349804_6189201057049225139_n.jpg
11953194_1086791471349804_6189201057049225139_n.jpg [ 31.29 KиБ | Видяна 908 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Сря 26 авг 2015 10:38 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Тези са ти достатъчни на 4 бара. Оправи си настройките или дай лог на какво duty работят. По принцип ако доближиш до 85-90% на дюзите колата ще ти стане рязко богата, а като отидеш на 100% ще започне да беднее. Просто отварят и нямат време да затворят. За това съм хиляда процента сигурен, че не ти е дюзи проблема. Или помпа или настройка.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Сря 26 авг 2015 17:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Vizor написа:
Тези са ти достатъчни на 4 бара. Оправи си настройките или дай лог на какво duty работят. По принцип ако доближиш до 85-90% на дюзите колата ще ти стане рязко богата, а като отидеш на 100% ще започне да беднее. Просто отварят и нямат време да затворят. За това съм хиляда процента сигурен, че не ти е дюзи проблема. Или помпа или настройка.


Визоре с Лео какво ли не правихме дюзите се отварят макс на 73-4% квото и да правиш... виня дюзите,защото са високоомни 16 ohm са и си мисля,че просто съпротивлението идва твърде голямо ..
Помпата ми вади до 195л/ч и имам 5+ бара в бууст, настройката си я правих сам, ползвах готови карти горе долу доближаващи моя сетъп, след това ги доработвах...

Колата си я карам горе долу през 2-3 дни, няма никакви проблеми просто при рязко подаване на газ.. на 2-ра удря 11.5/ 3-та 12.0/2-4 / 4-та 12.8/13 5-та 12.8/13+

Сондата е нова AEM пакет ... не мога да виня нея .. каквото и да правя да обогатявам от картата или от required fuel дюти-то не подминава 73/4%

Ще пробвам скоро време с други дюзи и това е..

А между другото Визоре, отрязах бронята :mhihi


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Чет 27 авг 2015 9:11 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Дай един скрийншот на картата


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Чет 27 авг 2015 10:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Мнения: 163
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia
Имах преди подобен проблем и се оказа че ми е малка стоковата рейка и стоковите горивопроводите и го осъзнах меко казано късно. Все пак и помпа 195л/ч сигурен ли си че е достатъчна?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Чет 27 авг 2015 17:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Коли по 350+ к.с. карат с такива помпи, моята е още на ниско налягане (0.8 bar,защото беднее иначе имах планове за 1.1) няма как да не стига... мисля си,че е до настройката обаче няма никой около мен който да разбира за да даде едно рамо.

Смятах,че дюзите ще ми стигнат поне до 300 к.с.

Всъщност имам и проблем който забравих да спомена, не мога да си настроя и афтер старт енричмент .. и до 60 градуса(около 50 реални) мотора се чуди на къде да хване... работи като без цилиндри и пуши да си ебе майката не изгорял бензин(обаче пък при помпене на газта няма проблем, проблема се появява когато се опиташ да стабилизираш на някакви обороти) след като мине 62-5 градуса работата на мотора е перфектна ..


Последна промяна от Jouzev94 на Вто 22 дек 2015 0:01, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Чет 27 авг 2015 22:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Мнения: 905
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков
Това което трябва да настройш е уарм ап енричмънт WUR.
Пробвай с да добавиш обогатяване при ускорение Аксел енричмънт или нещо подобно.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V 9А турбо Публикувано: Сря 16 сеп 2015 1:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
SpeeDLine написа:
Това което трябва да настройш е уарм ап енричмънт WUR.
Пробвай с да добавиш обогатяване при ускорение Аксел енричмънт или нещо подобно.


Warm up го настроих... проблема беше в афтерстарт енричмънт от там си оправих и празния ход и смесите.

Всичко си дойде на място.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна 112 13 14 15 1619 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design