Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: 16V turbo

Мнениеот mitkutuuu » Съб 09 яну 2016 15:10


Jouzev94 написа:В момента се чудя дали да остана с моето К26 или да търся нещо което вкарва повече въздух...


Оставяй ги тези дизелови сешоари и си вземи нещо по-голямо. Лично аз карах с к26-ца. Хубава турбинка с много приятен спуул на 3500-600 оборота. За градска бегачка от светофар до светофар е идеална но ако искаш нещо по-сериозно не става. АБФ-а на 1 бар с к26-цата на висока предавка около 5500 оборота направо почва да си тапи.




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Вто 12 яну 2016 0:36


Колеги, тъй като времето ми е ограничено.

Някой има ли наблюдения или може ли да намери информация на

какви превозни средства(камиони бусове грубо казано) се монтира турбина Holset hx35w ?

От прочетеното в момента се имат предвид Ивеко и Мерц, но ми трябват определените години и модели.


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: 16V turbo

Мнениеот vili_gti » Вто 12 яну 2016 8:59


Слагат я на ивеко еврокарго 180е28 - 2005-6 години. Аз карам с такава на 2 бара и е кокал. Преди чупех турбини сега турбото ми чупи моторите :) Това в гръга на шегата разбира се.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Съб 16 яну 2016 9:55


Колеги търся си ккк к26-2, защото моето турбо се разтече и има много големи луфтове най вероятно ще ми е нужна цяла централна част.
Мислих за друга турбина обаче в момента няма да имам време да преправям колектори и др.
Това е оригиналния номер на турбината K26-2 53269706482
При турбо от ержента или др чугуна е различен, но няма значение защото ще ползвам моя.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Нед 17 яну 2016 20:17


И така днес беше деня в който завърших всичко сглобих отново турбината,защото я бях разглобил уж за преглед, но човека с когото работим нямал време и така...

Покарах малко из улиците, но имам проблем маслото грее на 115-19 градуса... при нормално каране вярвам,че ако го настъпя ще удари 150... тези дни ще направя въздуховод на капака за да обдухва турбината

И ще започна да си мисля отново за маслен охладител ... преди бях сложил охладител от 1.8 гти 1-ца, бутна градусите едва с 5-8 ... и не си струваше цялата разправия за това го махнах


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Нед 17 яну 2016 20:55


...
Прикачени файлове
20160103_123918.jpg
20160113_223448.jpg
20160117_164438.jpg


Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: 16V turbo

Мнениеот mitkutuuu » Пон 18 яну 2016 12:21


Колега скачай в най-близката морга и си вземи едно радиаторче за охлаждане на маслото от автомат. Опелите гси ако се не лъжа всички от завода излизат с такова охлаждане. Лично аз бях сложил от пунто ама след едно камъче "временно" го затапих и така втора година....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V turbo

Мнениеот Vizor » Пон 18 яну 2016 12:27


От Опел стават идеално с термостатите. Задължително си сложи с термостат!!! От опела единственото, което преправях ако не се лъжа беше болта. Трябваше да се скъси с няколко милиметра за да се завива перфектно филтъра на него. Резбата към блока беше същата поне на полото. Има бая такива и са доста малко кинти като цяло.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V turbo

Мнениеот Vizor » Пон 18 яну 2016 12:29


http://forum.fiat-bg.org/files/picture_193_107.jpg

От Фиат е бил и моя от 1.9ТД. Супер си работеше и не съжалявах грам.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 451
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 16V turbo

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 18 яну 2016 13:32


Това не е ли мокал ,и аз съм с такова с термостат,радиатора ми е от фиат турбо дизел,върши перфектна работа.Успех с настройките.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V turbo

Мнениеот Vizor » Пон 18 яну 2016 15:13


Точно mocal-а е. Аз го тествах в кухнята кога отваря и бях доста доволен. Жена ми не и допадна много варенето на маслен термостат и каза, че повече няма да готви в тая тенджера :(


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Пон 18 яну 2016 21:29


Момчета благодарско за инфо-то, а съответни модели на които се монтират тези(визора спомена 1.9тд, а митко пунто 1+1=2 пунто 1.9тд(старото предполагам)само пунто или и други модели,предполагам са със еднакви мотори...) ?

Послепис намерих малко време да се разровя...

Най-масовото на което се монтира са : браво/брава/мареа(говорим за най-големия радиатор,защото има и по-малък от пунто)
Мотора се води 1.9 ТД 100


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V turbo

Мнениеот Jouzev94 » Вто 19 яну 2016 0:54


Въпроса сега е дали да оставя водния...
Да кажем вече няма нужда от него поради 2 причини

Зимата подгрява маслото с циркулиращата вода/ Отпада,защото в момента турбината доволно ми го загрява.
Второто лятото охлажда маслото, до 100/110 C при температура на охл. течност 90/95 C / Това вече ще го извършва масления радиатор.

Какво се случва обаче, когато лятото колата стои на едно място и работи при външна температура 35/40 C, радиатора няма да може да навакса
с охлаждането поради причина,че няма да има обдухване само на отдаване на топлина няма да върши работа. Така температурата отново ще скача нагоре.

Ако тогава водния е наличен той, ще държи маслото от порядъка на 100/110 C + радиатора които малко или много ще отдава топлина ще се изравнят близо
с охладителната течност.

Някой да ме поправи ако греша, но възнамерявам да оставя водния.


Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2883
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 16V turbo

Мнениеот pe6kata » Вто 19 яну 2016 9:15


Грешиш
Това е кола, не е агрегат за ток, за какво да работи на място под товар, то няма и как?
При работа на място, на празен ход, Т на маслото е ниска, мотора няма натоварване.

Точно това е предназначението на турбо таймера - след сериозни натоварвания да се охлади мотора преди да се изгаси, работейки на празен ход.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12507
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 16V turbo

Мнениеот Vizor » Вто 19 яну 2016 10:49


Баш. Ако 35 градуса външна температура повлияе по някакъв начин на 80-90 градуса температура на маслото на празен ход - ебем ти и температурата. В момента, в който се включи перката на радиатора ти ще духа и радиатора на маслото (зависи къде долу горе е сложен). Никакви грижи няма да имаш с това. Ако сложиш уред за налягане на маслото много ясно ще виждаш кога отваря и затваря термостата. Според мен махай водния. И пак според мен.. топлата вода няма смисъл да се открива. Не малко коли са по този начин.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта