В момента е Вто 20 ное 2018 17:35
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна 115 16 17 18 19 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Съб 09 яну 2016 15:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Мнения: 38
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна
Jouzev94 написа:
В момента се чудя дали да остана с моето К26 или да търся нещо което вкарва повече въздух...


Оставяй ги тези дизелови сешоари и си вземи нещо по-голямо. Лично аз карах с к26-ца. Хубава турбинка с много приятен спуул на 3500-600 оборота. За градска бегачка от светофар до светофар е идеална но ако искаш нещо по-сериозно не става. АБФ-а на 1 бар с к26-цата на висока предавка около 5500 оборота направо почва да си тапи.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Вто 12 яну 2016 0:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Колеги, тъй като времето ми е ограничено.

Някой има ли наблюдения или може ли да намери информация на

какви превозни средства(камиони бусове грубо казано) се монтира турбина Holset hx35w ?

От прочетеното в момента се имат предвид Ивеко и Мерц, но ми трябват определените години и модели.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Вто 12 яну 2016 8:59 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Мнения: 163
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia
Слагат я на ивеко еврокарго 180е28 - 2005-6 години. Аз карам с такава на 2 бара и е кокал. Преди чупех турбини сега турбото ми чупи моторите :) Това в гръга на шегата разбира се.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Съб 16 яну 2016 9:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Колеги търся си ккк к26-2, защото моето турбо се разтече и има много големи луфтове най вероятно ще ми е нужна цяла централна част.
Мислих за друга турбина обаче в момента няма да имам време да преправям колектори и др.
Това е оригиналния номер на турбината K26-2 53269706482
При турбо от ержента или др чугуна е различен, но няма значение защото ще ползвам моя.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Нед 17 яну 2016 20:17 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
И така днес беше деня в който завърших всичко сглобих отново турбината,защото я бях разглобил уж за преглед, но човека с когото работим нямал време и така...

Покарах малко из улиците, но имам проблем маслото грее на 115-19 градуса... при нормално каране вярвам,че ако го настъпя ще удари 150... тези дни ще направя въздуховод на капака за да обдухва турбината

И ще започна да си мисля отново за маслен охладител ... преди бях сложил охладител от 1.8 гти 1-ца, бутна градусите едва с 5-8 ... и не си струваше цялата разправия за това го махнах


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Нед 17 яну 2016 20:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
...


Прикачени файлове:
20160103_123918.jpg
20160103_123918.jpg [ 38.58 KиБ | Видяна 880 пъти ]
20160113_223448.jpg
20160113_223448.jpg [ 39.07 KиБ | Видяна 880 пъти ]
20160117_164438.jpg
20160117_164438.jpg [ 25.81 KиБ | Видяна 880 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Пон 18 яну 2016 12:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Мнения: 38
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна
Колега скачай в най-близката морга и си вземи едно радиаторче за охлаждане на маслото от автомат. Опелите гси ако се не лъжа всички от завода излизат с такова охлаждане. Лично аз бях сложил от пунто ама след едно камъче "временно" го затапих и така втора година....


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Пон 18 яну 2016 12:27 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
От Опел стават идеално с термостатите. Задължително си сложи с термостат!!! От опела единственото, което преправях ако не се лъжа беше болта. Трябваше да се скъси с няколко милиметра за да се завива перфектно филтъра на него. Резбата към блока беше същата поне на полото. Има бая такива и са доста малко кинти като цяло.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Пон 18 яну 2016 12:29 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
http://forum.fiat-bg.org/files/picture_193_107.jpg

От Фиат е бил и моя от 1.9ТД. Супер си работеше и не съжалявах грам.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Пон 18 яну 2016 13:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Мнения: 455
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив
Това не е ли мокал ,и аз съм с такова с термостат,радиатора ми е от фиат турбо дизел,върши перфектна работа.Успех с настройките.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Пон 18 яну 2016 15:13 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Точно mocal-а е. Аз го тествах в кухнята кога отваря и бях доста доволен. Жена ми не и допадна много варенето на маслен термостат и каза, че повече няма да готви в тая тенджера :(


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Пон 18 яну 2016 21:29 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Момчета благодарско за инфо-то, а съответни модели на които се монтират тези(визора спомена 1.9тд, а митко пунто 1+1=2 пунто 1.9тд(старото предполагам)само пунто или и други модели,предполагам са със еднакви мотори...) ?

Послепис намерих малко време да се разровя...

Най-масовото на което се монтира са : браво/брава/мареа(говорим за най-големия радиатор,защото има и по-малък от пунто)
Мотора се води 1.9 ТД 100


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Вто 19 яну 2016 0:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Мнения: 417
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Въпроса сега е дали да оставя водния...
Да кажем вече няма нужда от него поради 2 причини

Зимата подгрява маслото с циркулиращата вода/ Отпада,защото в момента турбината доволно ми го загрява.
Второто лятото охлажда маслото, до 100/110 C при температура на охл. течност 90/95 C / Това вече ще го извършва масления радиатор.

Какво се случва обаче, когато лятото колата стои на едно място и работи при външна температура 35/40 C, радиатора няма да може да навакса
с охлаждането поради причина,че няма да има обдухване само на отдаване на топлина няма да върши работа. Така температурата отново ще скача нагоре.

Ако тогава водния е наличен той, ще държи маслото от порядъка на 100/110 C + радиатора които малко или много ще отдава топлина ще се изравнят близо
с охладителната течност.

Някой да ме поправи ако греша, но възнамерявам да оставя водния.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Вто 19 яну 2016 9:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Мнения: 2914
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово
Грешиш
Това е кола, не е агрегат за ток, за какво да работи на място под товар, то няма и как?
При работа на място, на празен ход, Т на маслото е ниска, мотора няма натоварване.

Точно това е предназначението на турбо таймера - след сериозни натоварвания да се охлади мотора преди да се изгаси, работейки на празен ход.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 16V turbo Публикувано: Вто 19 яну 2016 10:49 
Извън линия
Изгубена душа
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Мнения: 12507
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Баш. Ако 35 градуса външна температура повлияе по някакъв начин на 80-90 градуса температура на маслото на празен ход - ебем ти и температурата. В момента, в който се включи перката на радиатора ти ще духа и радиатора на маслото (зависи къде долу горе е сложен). Никакви грижи няма да имаш с това. Ако сложиш уред за налягане на маслото много ясно ще виждаш кога отваря и затваря термостата. Според мен махай водния. И пак според мен.. топлата вода няма смисъл да се открива. Не малко коли са по този начин.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 272 мнения ]  Отиди на страница Предишна 115 16 17 18 19 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design