Мнениеот Vizor » Съб 05 юли 2014 17:27
Така е, Пламене. Дори мога да кажа, че си ми помогнал повече отколкото сме говорили изобщо. Просто и аз се зачудих какво ти стана, но може би съм го прочел в шибано моментно състояние, за което ще ти се извиня лично :)
Това, че никой не кара ВАГ с такова масло не е показателно за самото масло. Винаги мога да споря за това, че в България (благодарение на 2-3 фирми) се ограничаваме откъм използването на доста сериозни марки като Ройал Пърпъл, Ред лайн и още доста. Когато работех при Ицо го предлагахме и много хора (дори на хубавата цена, на която Ицо го даваше), които не го бяха чували, не искаха да му се доверят. Липсва ни, според мен, малко четене и разиране на това, което си слагаме в колите. В никакъв случай ние не казвам, че маслата, които ползваме тук са лоши - дори напротив. На повечето DIY проекти в БГ, които са гаражни изпълнения с НЯКАКВИ сложени части и карани на 2 бара... доста пъти само маслото и Бог ги пази от потрошени части.
Също така разбирането за маслата ни пречи да си изберем правилното. Да, на мотул 300V серията пише, че покрива ПОВЕЧЕ от всичките съществуващи стандарти. Важното е гъстотата на маслото да се избира спрямо това, което сте направили с мотора си. Спрямо хлабините, помпите, има ли маслен кулер, на колко километра ще се сменя, с какво гориво ще се кара.
Виждал съм хора, които бухат яко м/етанол, дори без грам бензин в него и се чудят аджеба защо нямат лагери. Това разбиране ни пречи като цяло.